Skocz do zawartości

Polecane posty

Poochacz    0

Chcialbym sie was poradzic, co bedzie lepsze Agrofarm 420 dt czy 410 dt, oba w wyp.: skrzynia 20x20, szklany szyberdach, klima itp. Różnica w cenie jest ok. 15k. Ma byc jako glowny w gospodarstwie 25ha i pracowac z ladowaczem. Jestem za 420 tylko nie wiem czy nie bedzie palil wiecej przez ten intercooler. Licze na wasza pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaffa    1

410 różni się od 420 tylko oprogramowaniem (bardziej wyżyłowany silnik) i dołożyli interkulera (ne ma bata bedzie palił więcej). Jeśli chodzi o tura to oba ciągniki mają taką samą konstrukcje nośną także ja bym na 410 postawił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Poochacz    0

do 410 mozna podobno wgrac oprogramowanie z 420, nie wiem ile dokladnie to kosztuje ale z kilka tys. na pewno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

renault    2

jak wgrają mu tam gdzie brał ciągnik to nie będzie tak dużo w firmie Rolmech oddział w węgrowie kolega brał i po roku chciał żeby mu wgrali to koło 1 tys. ale ciągnik brał u nich. polecam tę firmę cena dobra i serwis zawsze na czas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podcepiomy    34

Polecał bym bym 420 :) Przy odpowiednich maszynach spali mniej jak 410 bo nie będziesz go wkręcał na obroty. Wątpię aby 420 miał intercooler bo to raczej występuje w wersji 430 ale jeśli ma to jest raczej lepiej jak gorzej i bujda jest z tym że będzie więcej palił bo przecież on chłodzi powietrze które ma więcej " powietrza w powietrzu " przez co następuje minimalnie lepsze spalanie przez co mieszanka jest lepiej wykorzystana. Różnice będą niewielkie w spalaniach w granicach kilku procent.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek1985    4

kolega poprzedni ma rację ze 410 niema intercoolera

ma go tylko 420 i 430

a tak wogóle to 410 ma delikatniejszy tył od 420 i 430 i całkiem inny most tylni ( chodzi mi w środku , 410 ma 2 satelity a 420-430 ma 4 satelity )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Poochacz    0

A co znaczy delikatniejszy ? A wersja GS i DT wszystko mają tak samo poza tym rewersem i skrzynią, chodzi mi o ten most czy jest taki sam ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

Co za żenująco niski poziom wiedzy niektórych forumowiczów Agrofoto

 

410 różni się od 420 tylko oprogramowaniem (bardziej wyżyłowany silnik) i dołożyli interkulera (ne ma bata bedzie palił więcej). Jeśli chodzi o tura to oba ciągniki mają taką samą konstrukcje nośną także ja bym na 410 postawił.

 

Od kiedy dołożenie intercoolera podnosi spalanie? Dzięki niemu poprawia się proces spalania ponieważ mamy więcej tlenu w komorze spalania.

 

do 410 mozna podobno wgrac oprogramowanie z 420, nie wiem ile dokladnie to kosztuje ale z kilka tys. na pewno

 

Kolego Poochacz co wniósł Twój post do tematu? NIC. "Podobno, kilak tys na pewno". Wszystko jest może, pewnie prawdopodobnie. Nie masz wiedzy nie udzielaj się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz48    1

Polecam 420 gdyż parę koni więcej zawsze się przyda a i dużo elementów ciągnika jest mocniejszych, nie tylko silnik, ale rownież ma inny tylni most.

Z tego co ja wiem to nie ma problemu z zmiana oprogramowania silnika pomiędzy 420 a 430 bo tylko oprogramowanie te silniki się różnią.

W 410 co do zmiany oprogramowania silnika nie był bym taki pewny czy się da to zrobić przez wygranie oprogramowania od 420 skoro do silnika dochodzą takie elementy jak intercooler.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaffa    1

Tak tylko napiszę bo mogę się oczywiście mylić :) ale ciągnik o mocy 85 KM spali mniej od ciągnika o mocy 99 KM.

 

Od kiedy dołożenie intercoolera podnosi spalanie? Dzięki niemu poprawia się proces spalania ponieważ mamy więcej tlenu w komorze spalania.

 

Hehe wszystko ładnie a ktoś wie w jaki sposób jest poprawiany sposób spalania? Otóz obniżana jest temperatura powietrza w chłodnicy. Z jednym się zgodze, intercooler zwiększa sprawność silnika. A co do spalania to niech każdy pomyśli na chłopski rozum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pabieda    0

Deutz-Fahr to dobra firma. Polecam. Ciągniki oszczędne, mało części chińskich i bardzo ładne. Mam takie dwa i zadowolony jestem. Serwis dobry w zasadzie bez problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×