Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dwie ze śrub, którymi skręcony jest wariator są inne od posostałych. Między nimi jest kalamitka w otworze, tak że nie wystaje poza tarczę wariatora. Musisz nim pokręcić tak, żeby kalamitka była widoczna w szczelinie napinacza.

Opublikowano (edytowane)

Jeszcze ja mam pytanie odnosnie kalamitek w fergusonie 206

Na słupku po lewej stronie jest naklejka odnosnie oleju w zwolnicy. Na tej naklejce jest też mały znaczek kalamitki bez symblu (czarnej butelki). Po drugiej stronie jest to samo. Czy oprócz oleju w zwolnice też się smaruje?

Na tym słupku po lewej stronie (pod siedzeniem) poniżej naklejki od oleju w zwolnicach jest też druga naklejka z symbolem smarowania. Gdzie znajduje się kalamitka?

dziękuje za odpowiedź.

Edytowane przez 1210
Opublikowano (edytowane)

Nie smaruje się zwolnic. Do zwolnic wciskam pół na pół olej przekładniowy z dobrym smarem. Nie wyją tak strasznie w trakcie jazdy. Oznaczenia o których piszesz dotyczą smarowania sworznia obok koła. Taka gruba blacha na której łączą się gałki od układu kierowniczego.

Co do smarowania wariatora - wystarczą 3-4 pchnięcia smaru. Nie przewal smaru, bo jeśli ci zanieczyści pasy, to je spalisz bo będą się ślizgać. Natomiast jeśli ich nie uszkodzisz, to będziesz miał żmudne mycie detergentem do czysta i sucha.

Edytowane przez bazalt50
Opublikowano

witam

nie chcę zakładać nowego tematu to tu zapytam

Jak sprawdzić czy ferguson 206 podczas pracy ma prawidłowe obroty silnika.

Wiem że obroty można regulować minimalne i maksymalne poprzez wkręcenie śrub.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez marian508
      witam serdecznie z racji że mam do wymiany filtry i olej w skrzynie biegów w moim fergusonie 5445 rok 2005 mam pytanie jakie są tam założone filtry chodzi mi o nr katalogowe oraz ile filtrów tam jest najlepiej gdzie sie znajduja
    • Przez Farmer12256
      Jest zrobione zdjęcie jak jest widelec i w środku jest jakaś tuleja jak wyjąć tom tuleję z widelca Massey Ferguson 3080 
      Każdemu dziękuję za pomoc

    • Przez Pawlacz
      Witam mam problem z załączeniem się młocarni w kombajnie mf 34.Problem polega na tym że gdy kombajn jest odpalony i ma prawidłowe ładowanie powyżej 14v, siłownik elektryczny który napina koło napinające pas próbuje się wysunąć ale na tym koniec nie chce wysunąć się do końca. Jeżeli kombajn jest zgaszony wszystko działa poprawnie. Jeżeli po zapaleniu kontrolki jeszcze nie zgasną czasami uda się załączyć młocarnie ale nie zawsze da się ją wyłączyć. Młocarnie załącza się przez dwa przekaźniki które zamieniają bieguny w zależności od tego czy chcemy załączyć czy wyłączyć. Przekaźniki były zmieniane na nowe i bez rezultatu ale na 99% z nimi wszystko jest okej. 
    • Przez piotrbajka
      Witam. Przejrzałem wszystkie tematy na temat MF i droninborg i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem a mianowicie:
      Mam problem z rozebraniem koła wariatora młocarni. Próbuje zdjąć zewnętrzna tarczę koła bo z tamtad olej wycieka uszczelniacz padł. 
      Tarcza koła się przesuwa do brzegu tego wewnętrznego cylindra i słychać metaliczne stuknięcie i dalej nie idzie
      Czy tam gdzieś jest jakies zabezpieczenie ukryte czy trzeba to wszystko z osi zdjąć i wtedy się rozmonuje może ktoś to naprawiał i coś podpowie 
      Na logikę to to koło powinno się łatwo rozmontować żeby np wymienić pas ale nie idzie proszę o podpowiedź 
       
       


      Chodzi o to koło pasowe

    • Przez hopper5
      witam. mam problem z kosą w tym kombajnie. pęka co najmniej 2 razy dziennie.gdzie szukać przyczyny?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v