Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zależy co rozumiesz przez opór? W sumie to chodzi lekko Ja bym nie nazwał tego oporem ale nie przesuniesz tez jej paluszkiem Nie wiem jak to okreslić A masz jakiś problem podczas jazdy czy co?

Opublikowano

Zależy co rozumiesz przez opór? W sumie to chodzi lekko Ja bym nie nazwał tego oporem ale nie przesuniesz tez jej paluszkiem Nie wiem jak to okreslić A masz jakiś problem podczas jazdy czy co?

 

no nie ma problemu ,

ale jak sie cofa to trzeba troche siły by ta dzwignie popchnąć do tyłu .

mysle ze powinna lzej chodzic

a masz takiego claasa 105 ?

Opublikowano (edytowane)

i jak Ci ten claas sie spisuje ?

ile Ci spala na godz ?

mój jak jade na 2 biegu to wyje , nie wiem co ,chyba skrzynia ,

jak dodaje szybko gazu to nim trzęsie na 2 biegu a jak powoli to sie to uspokaja , co to moze byc ?

Edytowane przez audia3
Opublikowano

no kolego dobry wybór , ja mam taka 105 i jestem po pierwszym sezonie tym kombajnem, naprawde smiga po polu , mam silnik mercedesa i jest na hydrostacie wygoda i oszczednosc , doskonale czysci ziarno , no co mozesz sprawdzic ?? jedynie cepy , bo do łożysk nie zajrzysz w jakim sa stanie , sita mozesz zobaczyc czy nie sa popekane , pasy se zobacz czy sa oryginalne ,no wiele mozna by tu gadac , jakbys był z moich okolic to bym z toba pojechał na wycene takiego claasa ,

Opublikowano

i jak Ci ten claas sie spisuje ?

ile Ci spala na godz ?

mój jak jade na 2 biegu to wyje , nie wiem co ,chyba skrzynia ,

jak dodaje szybko gazu to nim trzęsie na 2 biegu a jak powoli to sie to uspokaja , co to moze byc ?

No zawsze jakieś awarie wyskoczą - na szczęście jakieś drobne ale sporo z tego co było to z winy użytkownika- trochę naszej i trochę poprzednika - mieliśmy sporo problemów z kosą i targańcem, poprzednik np. założył 2 śruby zamiast jednej zrywalnej przy kole od wysypu- efekt - ukręciło cały ślimak w zbiorniku, trochę problemów z pompką paliwa No i nie wiem czy też tak macie że jak się nagrzeje i jak się zgasi to nie zapali - dopiero jak trochę ostygnie - silnik to perkins V8 i rozrusznik jest tak umiejscowiony ze strasznie się nagrzewa w czasie pracy- był już regenerowany ale to nie pomogło

Kiedyś sprawdzałem spalanie to wyszło około 16 l na godzinę pracy

Co do wycia to nie wiem - ale na pewno sprawdź pas jezdny - ten co napędza hydrostat - u nas też coś w tamtym roku trochę wyło aż kombajn stanął - okazało się że odkręciło się to koło po którym chodził ten pas aż w końcu spadło - na szczęście nic poważnego - wystarczyło z powrotem założyć - poszukaj tam jakichś luzów

Ja z kolei mam pytanie o sita dolne - jakie tam macie wsadzone bo ja mam takie otworowe - mam komplet z mniejszymi otworami i większymi ale nie mogę znaleźć informacji jakie powinny być używane do zboża - te otworowe czy lepiej fasolki czy też żaluzjowe jak w Bizonie?

 

piter- jeszcze obadaj blachy czy nie jest jakiś pordzewiały i sprawdź zwrotnicę z tyłu przy kołach czy nie jest pęknięta i czy końcówka drążka nie szoruje po kole

Opublikowano (edytowane)

No zawsze jakieś awarie wyskoczą - na szczęście jakieś drobne ale sporo z tego co było to z winy użytkownika- trochę naszej i trochę poprzednika - mieliśmy sporo problemów z kosą i targańcem, poprzednik np. założył 2 śruby zamiast jednej zrywalnej przy kole od wysypu- efekt - ukręciło cały ślimak w zbiorniku, trochę problemów z pompką paliwa No i nie wiem czy też tak macie że jak się nagrzeje i jak się zgasi to nie zapali - dopiero jak trochę ostygnie - silnik to perkins V8 i rozrusznik jest tak umiejscowiony ze strasznie się nagrzewa w czasie pracy- był już regenerowany ale to nie pomogło

Kiedyś sprawdzałem spalanie to wyszło około 16 l na godzinę pracy

Co do wycia to nie wiem - ale na pewno sprawdź pas jezdny - ten co napędza hydrostat - u nas też coś w tamtym roku trochę wyło aż kombajn stanął - okazało się że odkręciło się to koło po którym chodził ten pas aż w końcu spadło - na szczęście nic poważnego - wystarczyło z powrotem założyć - poszukaj tam jakichś luzów

Ja z kolei mam pytanie o sita dolne - jakie tam macie wsadzone bo ja mam takie otworowe - mam komplet z mniejszymi otworami i większymi ale nie mogę znaleźć informacji jakie powinny być używane do zboża - te otworowe czy lepiej fasolki czy też żaluzjowe jak w Bizonie?

 

piter- jeszcze obadaj blachy czy nie jest jakiś pordzewiały i sprawdź zwrotnicę z tyłu przy kołach czy nie jest pęknięta i czy końcówka drążka nie szoruje po kole

 

 

no dzieki ze sie odezwałes, u mnie skrzynia wyje ,bo poprzedni własciciel jezdził bez oleju ,mam silnik mercedesa i nie ma problemu jak narazie , ja mam sita otworowe na dole i jesy ok ,sita do zboża maja otwory 8 mm , i na tych sitach lepiej czysci ,ale to kwestia ustawienia ,

no awari jako takich nie miałem ,bo wszystko było przejrzane w zimie

 

piszesz ze masz sita z mniejszymi otworami . jakie wielkosci maja te otwory ? jakby były otwory w tych sitach 4 mm lub 5 mm to sprzedałbys te dwa sita dolne ? bo ja szukam takich sit

Edytowane przez audia3
Opublikowano

U mnie te sita mniejsze mają około 7 mm i tych używam a te większe mają 12 mm A to ci wyło bo w hydrostacie nie było oleju, tak? A też tak masz że jak zgasisz gorący to nie zapalisz dopóki rozrusznik nie ostygnie?

Opublikowano (edytowane)

skrzynia biegów wyje , bo poprzedni własciciel jezdził bez oleju i stan zębatek jest zły , jak zgasze goracego czy zimnego to bez trudu odpali , nie ma różnicy,masz cewke w rozruszniku uszkodzoną , ja szukam sit 4 - 5 mm do rzepaku , lucerny i koniczyny,skąd jestes ,bo moze niedalekie strony , to bym Ci ten rozrusznik zrobił

Edytowane przez audia3
Opublikowano (edytowane)

witam wszystkich dziekuje za odp. jestem juz w posiadaniu 105 i jest ok mam tylko pytanie do czego sluzy taka skrzyneczka z zegarami w kabinie podpieta do pradu z pokretlem +  -  z taka chmurka i sloneczkiem i wizerunek wytrzasacza.jezeli ktos wie to prosze niech sie podzieli wiedza

 

 


 

 

Edytowane przez piter25
Opublikowano

 

witam wszystkich dziekuje za odp. jestem juz w posiadaniu 105 i jest ok mam tylko pytanie do czego sluzy taka skrzyneczka z zegarami w kabinie podpieta do pradu z pokretlem +  -  z taka chmurka i sloneczkiem i wizerunek wytrzasacza.jezeli ktos wie to prosze niech sie podzieli wiedza

 

 

 

 

Jest to czujnik strat ziarna.

 

no dzieki ze sie odezwałes, u mnie skrzynia wyje ,bo poprzedni własciciel jezdził bez oleju ,mam silnik mercedesa i nie ma problemu jak narazie , ja mam sita otworowe na dole i jesy ok ,sita do zboża maja otwory 8 mm , i na tych sitach lepiej czysci ,ale to kwestia ustawienia ,

no awari jako takich nie miałem ,bo wszystko było przejrzane w zimie

 

piszesz ze masz sita z mniejszymi otworami . jakie wielkosci maja te otwory ? jakby były otwory w tych sitach 4 mm lub 5 mm to sprzedałbys te dwa sita dolne ? bo ja szukam takich sit

 

Powiedz mi kolego,gdzie sprawdzic olej w skrzyni?bo do tej pory dolewałem tylko tylko do zbiorniczka który znajduje sie  w kabinie.

Opublikowano
Powiedz mi kolego,gdzie sprawdzic olej w skrzyni?bo do tej pory dolewałem tylko tylko do zbiorniczka który znajduje sie  w kabinie.

Sprawdza się i dolewa na samej skrzyni biegów. Są na niej odpowiednie korki : wlewowy, spustowy i kontrolny.

Także nura pod kombajn. :D

Od razu wymień, dużo nie wchodzi, chyba z 6 litrów, zwykły przekładniowy. A zapewne należny mu się już wymiana.

Opublikowano

Dzięki kolego jak tylko ciepło bedzie to zaraz się biore za wymiane.A możesz mi powiedziej jak ustawiasz go do koszenia zboża,chodzi mi tak mniej wiecej o ustawienie sit i wiatrów.mam go od tamtych zniw i jeszcze tego dobrze nie rozgryzłem.

Opublikowano

witam wszystkich mam pytanie czy ktos wyjmowal chlodnice w 105 to  znaczy czy trzeba wykrecac odplewiacz czy mozna to ominac poprostu nie wiem od czego zaczac moze ktos podpowie z gory dziekuje.

Opublikowano

koledzy mam problem z rozrusznikiem był już u dwóch elektrykow i nadal ten sam problem gdy zimny silnik wszysko pięknie ale jak popracuje i się rozgrzeje to już nie ma sily rozrusznik okrecic wiec mysle nad wymiana na nowy silnik mercedesa 6rzedowa jaki jest typ om-360?? 

Opublikowano

Ja parę lat temu miałem 105 i był ten sam problem. Żaden elektryk nie mógł sobie z tym poradzić, jedyną metodą żeby rozgrzany silnik odpalić była pomoc drugim akumulatorem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez i90r
      Witam kolegów, mam problem z kombajnem case 1640, wczoraj zjechałem wieczorem z pola, a dziś rano skurczybyk nie chce ruszyć ani do przodu ani do tyłu. Nadmienię że kombajn zjechał normalnie z pola. Spotkał się ktoś z takim przypadkiem ?
    • Przez slaw1246
      Witam.
       
      Chciałbym się dowiedzieć jak zdiagnozować hydrostat w ładowarkach. Czy jest OK, nie ma zadnych usterek. Szukałem na innych forach, ale nie mogłem nic znaleźć jak go diagnozować/sprawdzać.
       
      Dzięki,
    • Przez Piedro
      Witam. Orientuje się ktoś czy Hydrostat z John Deere 2264 pasuje do 2058 ? Lub jaki pasuje do 2058? Albo ma ktoś na sprzedaż Do 2058? Pilna sprawa 
    • Przez Piedro
      Witam mam problem. Zamontowaliśmy hydrostat po kapitalnym remoncie do kombajnu John Deere 2058. Kombajn z miejsca nie chce ruszyć. Na wysokich obrotach drgnął kawałek i koniec. Wie ktoś co to może być ? Hydrostat był zalany olejem.  W punktach kontrolnych olej jest. Czy gdzieś są jakieś odpowietrzania więcej ?
    • Przez Krisman1985
      Witam. Problem pojawił się wczoraj, mianowicie po zakończonym koszeniu szykowałem się do powrotu do domu. Wyjechałem  na drogę i z dwójki chciałem wrzucić na trójkę ale nie wskoczyła. Później ciężko było wbić dwójkę ale w końcu się udało. Dziś rano kilka razy próbowałem wrzucić trójkę ale bez efektu, dwójka wchodzi normalnie. Może ktoś miał podobny problem ? I zna rozwiązanie :-) Dodam że chodzi o dominatora z hydrostatem.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v