Skocz do zawartości
audia3

dominator 105 hydrostat

Polecane posty

audia3    0

dzwignia od hydrostatu powinna sie przesówać z oporem czy powinna lekko sie przesówac w przód i w tył ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audia3    0

nie ma nikt kombajnu na hydrostacie ? powiedzcie czy ta dzwignia ma sie lekko ptzesówac czy z jakims oporem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroon    63

Zależy co rozumiesz przez opór? W sumie to chodzi lekko Ja bym nie nazwał tego oporem ale nie przesuniesz tez jej paluszkiem Nie wiem jak to okreslić A masz jakiś problem podczas jazdy czy co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

audia3    0

Zależy co rozumiesz przez opór? W sumie to chodzi lekko Ja bym nie nazwał tego oporem ale nie przesuniesz tez jej paluszkiem Nie wiem jak to okreslić A masz jakiś problem podczas jazdy czy co?

 

no nie ma problemu ,

ale jak sie cofa to trzeba troche siły by ta dzwignie popchnąć do tyłu .

mysle ze powinna lzej chodzic

a masz takiego claasa 105 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroon    63

Mam 100 - są tam drobne różnice niż w 105 Wiem mniej więcej jakie bo sąsiad ma 105 a praktycznie to to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audia3    0

i jak Ci ten claas sie spisuje ?

ile Ci spala na godz ?

mój jak jade na 2 biegu to wyje , nie wiem co ,chyba skrzynia ,

jak dodaje szybko gazu to nim trzęsie na 2 biegu a jak powoli to sie to uspokaja , co to moze byc ?

Edytowano przez audia3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piter25    0

witam mam zamiar kupic 105 . mozecie doradzic co sprawdzic przy zakupie z gory dziekuje czekam na odp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audia3    0

no kolego dobry wybór , ja mam taka 105 i jestem po pierwszym sezonie tym kombajnem, naprawde smiga po polu , mam silnik mercedesa i jest na hydrostacie wygoda i oszczednosc , doskonale czysci ziarno , no co mozesz sprawdzic ?? jedynie cepy , bo do łożysk nie zajrzysz w jakim sa stanie , sita mozesz zobaczyc czy nie sa popekane , pasy se zobacz czy sa oryginalne ,no wiele mozna by tu gadac , jakbys był z moich okolic to bym z toba pojechał na wycene takiego claasa ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroon    63

i jak Ci ten claas sie spisuje ?

ile Ci spala na godz ?

mój jak jade na 2 biegu to wyje , nie wiem co ,chyba skrzynia ,

jak dodaje szybko gazu to nim trzęsie na 2 biegu a jak powoli to sie to uspokaja , co to moze byc ?

No zawsze jakieś awarie wyskoczą - na szczęście jakieś drobne ale sporo z tego co było to z winy użytkownika- trochę naszej i trochę poprzednika - mieliśmy sporo problemów z kosą i targańcem, poprzednik np. założył 2 śruby zamiast jednej zrywalnej przy kole od wysypu- efekt - ukręciło cały ślimak w zbiorniku, trochę problemów z pompką paliwa No i nie wiem czy też tak macie że jak się nagrzeje i jak się zgasi to nie zapali - dopiero jak trochę ostygnie - silnik to perkins V8 i rozrusznik jest tak umiejscowiony ze strasznie się nagrzewa w czasie pracy- był już regenerowany ale to nie pomogło

Kiedyś sprawdzałem spalanie to wyszło około 16 l na godzinę pracy

Co do wycia to nie wiem - ale na pewno sprawdź pas jezdny - ten co napędza hydrostat - u nas też coś w tamtym roku trochę wyło aż kombajn stanął - okazało się że odkręciło się to koło po którym chodził ten pas aż w końcu spadło - na szczęście nic poważnego - wystarczyło z powrotem założyć - poszukaj tam jakichś luzów

Ja z kolei mam pytanie o sita dolne - jakie tam macie wsadzone bo ja mam takie otworowe - mam komplet z mniejszymi otworami i większymi ale nie mogę znaleźć informacji jakie powinny być używane do zboża - te otworowe czy lepiej fasolki czy też żaluzjowe jak w Bizonie?

 

piter- jeszcze obadaj blachy czy nie jest jakiś pordzewiały i sprawdź zwrotnicę z tyłu przy kołach czy nie jest pęknięta i czy końcówka drążka nie szoruje po kole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audia3    0

No zawsze jakieś awarie wyskoczą - na szczęście jakieś drobne ale sporo z tego co było to z winy użytkownika- trochę naszej i trochę poprzednika - mieliśmy sporo problemów z kosą i targańcem, poprzednik np. założył 2 śruby zamiast jednej zrywalnej przy kole od wysypu- efekt - ukręciło cały ślimak w zbiorniku, trochę problemów z pompką paliwa No i nie wiem czy też tak macie że jak się nagrzeje i jak się zgasi to nie zapali - dopiero jak trochę ostygnie - silnik to perkins V8 i rozrusznik jest tak umiejscowiony ze strasznie się nagrzewa w czasie pracy- był już regenerowany ale to nie pomogło

Kiedyś sprawdzałem spalanie to wyszło około 16 l na godzinę pracy

Co do wycia to nie wiem - ale na pewno sprawdź pas jezdny - ten co napędza hydrostat - u nas też coś w tamtym roku trochę wyło aż kombajn stanął - okazało się że odkręciło się to koło po którym chodził ten pas aż w końcu spadło - na szczęście nic poważnego - wystarczyło z powrotem założyć - poszukaj tam jakichś luzów

Ja z kolei mam pytanie o sita dolne - jakie tam macie wsadzone bo ja mam takie otworowe - mam komplet z mniejszymi otworami i większymi ale nie mogę znaleźć informacji jakie powinny być używane do zboża - te otworowe czy lepiej fasolki czy też żaluzjowe jak w Bizonie?

 

piter- jeszcze obadaj blachy czy nie jest jakiś pordzewiały i sprawdź zwrotnicę z tyłu przy kołach czy nie jest pęknięta i czy końcówka drążka nie szoruje po kole

 

 

no dzieki ze sie odezwałes, u mnie skrzynia wyje ,bo poprzedni własciciel jezdził bez oleju ,mam silnik mercedesa i nie ma problemu jak narazie , ja mam sita otworowe na dole i jesy ok ,sita do zboża maja otwory 8 mm , i na tych sitach lepiej czysci ,ale to kwestia ustawienia ,

no awari jako takich nie miałem ,bo wszystko było przejrzane w zimie

 

piszesz ze masz sita z mniejszymi otworami . jakie wielkosci maja te otwory ? jakby były otwory w tych sitach 4 mm lub 5 mm to sprzedałbys te dwa sita dolne ? bo ja szukam takich sit

Edytowano przez audia3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroon    63

U mnie te sita mniejsze mają około 7 mm i tych używam a te większe mają 12 mm A to ci wyło bo w hydrostacie nie było oleju, tak? A też tak masz że jak zgasisz gorący to nie zapalisz dopóki rozrusznik nie ostygnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audia3    0

skrzynia biegów wyje , bo poprzedni własciciel jezdził bez oleju i stan zębatek jest zły , jak zgasze goracego czy zimnego to bez trudu odpali , nie ma różnicy,masz cewke w rozruszniku uszkodzoną , ja szukam sit 4 - 5 mm do rzepaku , lucerny i koniczyny,skąd jestes ,bo moze niedalekie strony , to bym Ci ten rozrusznik zrobił

Edytowano przez audia3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piter25    0

witam wszystkich dziekuje za odp. jestem juz w posiadaniu 105 i jest ok mam tylko pytanie do czego sluzy taka skrzyneczka z zegarami w kabinie podpieta do pradu z pokretlem +  -  z taka chmurka i sloneczkiem i wizerunek wytrzasacza.jezeli ktos wie to prosze niech sie podzieli wiedza

 

 


 

 

Edytowano przez piter25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lagunal6    1

 

witam wszystkich dziekuje za odp. jestem juz w posiadaniu 105 i jest ok mam tylko pytanie do czego sluzy taka skrzyneczka z zegarami w kabinie podpieta do pradu z pokretlem +  -  z taka chmurka i sloneczkiem i wizerunek wytrzasacza.jezeli ktos wie to prosze niech sie podzieli wiedza

 

 

 

 

Jest to czujnik strat ziarna.

 

no dzieki ze sie odezwałes, u mnie skrzynia wyje ,bo poprzedni własciciel jezdził bez oleju ,mam silnik mercedesa i nie ma problemu jak narazie , ja mam sita otworowe na dole i jesy ok ,sita do zboża maja otwory 8 mm , i na tych sitach lepiej czysci ,ale to kwestia ustawienia ,

no awari jako takich nie miałem ,bo wszystko było przejrzane w zimie

 

piszesz ze masz sita z mniejszymi otworami . jakie wielkosci maja te otwory ? jakby były otwory w tych sitach 4 mm lub 5 mm to sprzedałbys te dwa sita dolne ? bo ja szukam takich sit

 

Powiedz mi kolego,gdzie sprawdzic olej w skrzyni?bo do tej pory dolewałem tylko tylko do zbiorniczka który znajduje sie  w kabinie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71
Powiedz mi kolego,gdzie sprawdzic olej w skrzyni?bo do tej pory dolewałem tylko tylko do zbiorniczka który znajduje sie  w kabinie.

Sprawdza się i dolewa na samej skrzyni biegów. Są na niej odpowiednie korki : wlewowy, spustowy i kontrolny.

Także nura pod kombajn. :D

Od razu wymień, dużo nie wchodzi, chyba z 6 litrów, zwykły przekładniowy. A zapewne należny mu się już wymiana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lagunal6    1

Dzięki kolego jak tylko ciepło bedzie to zaraz się biore za wymiane.A możesz mi powiedziej jak ustawiasz go do koszenia zboża,chodzi mi tak mniej wiecej o ustawienie sit i wiatrów.mam go od tamtych zniw i jeszcze tego dobrze nie rozgryzłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piter25    0

witam wszystkich mam pytanie czy ktos wyjmowal chlodnice w 105 to  znaczy czy trzeba wykrecac odplewiacz czy mozna to ominac poprostu nie wiem od czego zaczac moze ktos podpowie z gory dziekuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    164

W 85 trzeba odkręcić odpylnik bo pod chłodnica masz 2 śruby fi 12 na klucz 19 a po za tym obudowa odpylnika jest skrecona na bokach śrubkami fi 6 (klucz 10) zchlodnicą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piter25    0

witam mam ten sam problem co kolega tylko ja  mam v8 chyba perkins i tez szukam korka spustowego oleju. z gory dziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian323    0

koledzy mam problem z rozrusznikiem był już u dwóch elektrykow i nadal ten sam problem gdy zimny silnik wszysko pięknie ale jak popracuje i się rozgrzeje to już nie ma sily rozrusznik okrecic wiec mysle nad wymiana na nowy silnik mercedesa 6rzedowa jaki jest typ om-360?? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Art    1

Ja parę lat temu miałem 105 i był ten sam problem. Żaden elektryk nie mógł sobie z tym poradzić, jedyną metodą żeby rozgrzany silnik odpalić była pomoc drugim akumulatorem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lagunal6    1

witam czy ktoś regenerował sita w swoim kombajnie?Chodzi mi o wymiane kilku drutów i piór.a nie mam pojecia jak sie zabrac do tego.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×