Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Sylwek183

Bizon Rekord

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Bizon
Sylwek183    1

Ja mam mały problem z moim rekordem co sezon urywa mi się oś na odrzutniku od strony przekładni a co najciekawsze to urywa się na klinie w środku piasty i co na to powiecie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZetorPower    0

a ja na to powiem ze to może byc wina materiału z ktorego zrobili wał, sasiadowi w suprze sie rwie po 2 razy w sezonie i szuka teraz jakiegos kombajnu na demontaz bo chce kupic orginalny wał z niego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Marcin91    280

Niespotykana sprawa... W mojej okolicy był Bizon Z 056 i też miał jakąś wade, bo co wychodził w pole to silnik kopyto wysadzał... Facet w żniwa pojechał pierwszy raz nim kosić, wykosił 1ha zboża i silnik padł... Zrobił go, pojechał kosić i znowu padł silnik... Sprzedał ok. 30km od siebie i tamtemu facetowi też silnik kopyto wysadził... I niewiadomo co było przyczyną, że tak silniki padały jeden po drugim... Moim zdaniem trzeba byłoby poszukać używanego wału oryginalnego od Bizona albo kupić gdzieś nowy ale utwardzany... Bo teraz takie te części robią, że aż szkoda gadać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarolek19    0

chłopaki niewiecie czasem ile kosztują nowe druty do Widłośirpów w Rekordzie?

bo pare cza nowych założyć bo się troszke przyurwały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    30

Można odżałować trochę kasy i zamówić w jakiejś firmie jakiś hartowany wzmacniany itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamieniak89    27

U nas taki problem wystąpił w 2 sezonie użytkowania kombajnu, najpierw urwało wał fabryczny, potem kupiony w agromie za ponad 600zł, fabryczny oddaliśmy i zbadali go no i dali drugi nowy,ale długo to trwało więc założyliśmy inny kupiony, i akurat był tylko taki za 190 zł i już ponad dwa sezony chodzi, a nowy czeka na swoją kolej. W twoim bizonie jest sieczkarnia???? Bo u nas pękł pierwszym razem przy koszeniu łubinu z sieczkarnią, kosząc ten łubin aby zapobiec ''kuciu'' ziarna koszono na mniejszych obrotach młucarni, więc twardy materiał do cięcia + małe obroty to spowodobały. Drugim razem pękł przy życie, które było gęst

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    30

drogie takie coś by było?

 

Nie wiem bo nigdy takiego czegoś nie robiłem ale jak jakaś firma niedaleko ciebie się tym zajmuje to się możesz zapytać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
keram7719    0
Ja mam mały problem z moim rekordem co sezon urywa mi się oś na odrzutniku od strony przekładni a co najciekawsze to urywa się na klinie w środku piasty i co na to powiecie?

 

A czy czasem nie jest to problem, związany z wibracjami, może jest coś niewyważone i na wskutek nadmiernych drgań doprowadza to do zmęczenia materiału....??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwek183    1

kombajn ma sieczkarnie ale wał pęka z włączoną i wyłączoną sieczkarnią. jednego czasu nam wał pęknął po 4 godzinach pracy ale w ostatnim sezonie tylko się raz urwał. a wały braliśmy od Borkowskiego firma znana ale też robi badziewie tak jak inne. Miał lekkie wibracje na przekładni pasów która wychodzi od silnika ale już my to zrobili i zobaczymy co się bedzie działo w tym sezonie.

 

Rekorda mamy od 7 lat i co roku nam siada ta oś a szybciej mieliśmy zo56 i żadnego problemu nie było z nim. ale co jest najciekawsze to dlaczego urywa się na klinie w środku piasty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zakrzewiak    6
ale co jest najciekawsze to dlaczego urywa się na klinie w środku piasty?
może piasta jest wyrobiona albo ma krzywo przetoczony otwór albo jest za luźna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz789    0

ja ma Rekorda z 90 roku ale wersje eksportowo,a w okolicy jest kilka krajowych rekordów to widzę różnice, inne wykonanie, ja swojemu nieźle w du... dałem i jak narazie to tylko klepisko no i jeszcze kilka drobnych napraw było,podam wam przykład z kosą-- jak go kupiłem i siedziała orginalna to robiłem na niej 4 sezony,a teraz jak kupie polską to co sezon mieniam.PO prostu inne materiały!!! ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinJvD    6

Przy kupnie materiału w tych czasch kiedy już nie produkują kombajnow w płocku trudno o dobre cześci.u mnie było podobnie ale znalazłem orginalny nieuzywany wał z 89 i działa do tej pory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

My mieliśmy problem bo łożysko się nam zablokowało(z prwej strony) i wydarło rowek i musieliśmy go wymienić. Za nowy zapłaciliśmy 680zł przez dwa sezony chodził i nie wiem jak teraz bo już go sprzedaliśmy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Arek
      jakie powinny byc robocze (max) obroty silnika i jakie powinny byc max obroty mlocarni? bo u mnie chyba cos jest nie tak...
       
      i wie ktos moze gdzie jest czujnik obrotow silnika?
    • Przez Rapid22
      Witam jeżeli ktoś mógłby pomóc mam taki problem potrzebuję jakiegoś schematu lub zdjęcia podłączenia dmuchawy nawiewu kabiny w Bizonie Z058 rocznik 1989. Generalnie najbardziej potrzebna mi jest jak to idzie na te trzy klawisze samochodowe na górnym panelu. Szukałem info w necie na ten temat jedynie natknąłem się na schemat instalacji bizona rekord ale jedynie jest na nim schemat podpięcia górnych świateł roboczych, które i tak nie za bardzo odpowiadają tej wersji którą mam. Jeżeli ktoś cokolwiek ogarnia w tym temacie proszę o pomoc lub jakąś wskazówkę.
    • Przez Rapid22
      Witam mam pytanie czy może wie ktoś lub ma jakiś schemat instalacji połączeń elektrycznych w kabinie Bizon Rekord Z058 z 1989 roku. Co prawda posiadam cały schemat inst. elektrycznej jednak zawiera ona jedynie połączenie górnych świateł kabiny. Brakuje mi podłączenia wycieraczki na klawisz oraz dmuchawy. Problem polega na podłączeniu kolorów kabli do klawisza/przycisku włączenia jest tam kila różnych kolorów kabli chodzi aby odpowiednio je połączyć na przycisk. Jeżeli ktoś wie jak to ma być lub ma coś na ten temat proszę o odpowiedź w komentarzu
    • Przez michasko
      Mam pytanie czy ktoś wyciągał orbitrol, bo gdzieś od góry leci mi olej nawet teraz jak kombajn jest nie ruszany to kapie. Oringii tam gdzie rurki przechodzą wymieniłem i nic nie pomogło
    • Przez Dario23
      Cześć!
       
      Zakupiliśmy niedawno niebieskiego bizona rekorda (rok produkcji 2001) i mamy problem ze sprzęgłem. Tam zdaje się jest sprzęgło hydrauliczne, a zbiorniczek na płyn, z tego co mi brat mówił, znajduje się chyba przy drążku zmiany biegów. Płyn jest, natomiast problem polega na tym, że sprzęgło łapie dopiero przy na maksa wciśniętym pedale sprzęgła. Na pewno musi być jakaś regulacja, więc jeśli ktoś z was ma takiego rekorda to prosiłbym o pomoc jak i gdzie je ustawić.
       
      Jeszcze jedna mała sprawa. Na joysticku od jego zewnętrznej strony tam gdzie znajduje się palec wskazujący jest przycisk, o którym instrukcja obsługi nic nie mówi. Czy wiecie do czego on służy?
       
      Jeśli posiadacie lub posiadaliście takie rekordy - niebieski z lat 2000-2004- to napiszcie proszę na co zwracać uwagę przy ich użytkowaniu, co wymienić przed sezonem i czy jest duża różnica w użytkowaniu w porównaniu do bizonka Z056.
       
      Dzięki z góry za wszelką pomoc!
×