Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
toreg

Hale udojowe

Polecane posty

toreg    0

Kiedyś już pytałem ale nie uzyskałem odpowiedzi

Szukam jakąś solidną firmę która by mi sprzedała i zamontowała używaną halę 2x3 lub 2x4

Jak ktoś montował coś podobnego to proszę się podzielić ze mną jakimiś spostrzeżeniami bo ja jestem w tym zielony. Niedawno oglądałem u znajomego halę 2x4 ale nówkę i jak mi powiedział ile kosztowała to mnie zamurowało. :P

Adik_ziel    3

hale udojowe są drogie szczególnie nówki ale w niemczech używaną też znajdziesz w bardzo dobrym stanie ;] może DeLaval? ale oni na prawde są drocdzy

toreg    0

Tak tylko jak ja pojadę szukać tych hal to ciekawe kto będzie doił te moje krowy :P

Wiadomość z agroFakt.pl

goolman19    1

Też będę zakładać w następnym roku halę udojową. Gościu mi oferował halę za 20 tyś z nowymi rurami, ale wszystkie murki muszę ja sobie postawić ,on tylko wpada i montuje. Tak więc sam niewiem, też mam ofertę od gościa halę udojową przechodzona za 35 tyś ale chyba D- Laval ;/ sam nie wiem napisze posta bo bede dzwonił teraz do gostka i ustalał jak i co !! pozdr

Adik_ziel    3
Tak tylko jak ja pojadę szukać tych hal to ciekawe kto będzie doił te moje krowy :P

Sam jesteś na gosp.? ile maszy bydła? moze jakiegosć goscia byś wynajął albo żona ,tata?

toreg    0

Na gospodarstwie jestem z rodzicami ale już wiekowymi, krów mam na razie 24 ale zamierzam przerobić stodołę i chować około 30 - 35 sztuk. Co do tego gościa to chętnie zatrudnię, jak masz kogoś na oku. Nie wiem jak u was ale u nas do pracy w gospodarstwie to ciężko kogoś znaleźć, u nas się muwi jak masz to zap.....laj no i idą do opieki po zasiłek. Zona też odpada ma dobrą pracę. :P

Za 20 - 30 tyś z nowymi rurkami to pewnie też bym się skusił, goolman19 zakładaj jak najszybciej i opisz na AF czy warto :) i nie wyrzucaj telefonu do tego gostka.

Adik_ziel    3