Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam!!

Kupiłem opony 12.4 R28 do mojego ursusa i nie wiem jakie ciśnienie w nich powinno być, w instrukcji jest napisane prace polowe 0,8-1 transport drogowy 1,1-1,2 ale przy takim ciśnieniu strasznie mi się uginają robią się dosłownie balony na bokach. Diagonalne są twardsze i może takie ciśnienie jest ok lecz jak pompować radialne. Jeśli ktoś posiada takie opony niech podpowie na jakim ciśnieniu pracuję najlepiej i najefektywniej opona radialna

Pozdrawiam

Opublikowano

właśnie tyle co w instrukcji

radialna opona będzie się uginać nawet przy 2 :)

a to że się robi balon to jej nie przeszkadza tak jest zrobiona. zobacz jaka dzięki temu jest powierzchnia przylegania opony, dużo większa czyli uciąg również

nic się jej nie stanie. :D

Opublikowano

Nic sie nie bój kolego. Mam radialki w 7211 już kilka lat. Uciąg w polu nie do opisania lepszy.. ;) MUSZĄ być ugięte, muszą jak największą powierzchnią przylegać do podłoża - zwiększa przyczepność przez co zmniejsza sie poślizg a co za tym idzie jest lepszy uciąg, a jak nie ma poslizgu, to paliwo nie idzie na marne w powietrze tylko jest w 100% wykorzystane. : -)

Opublikowano

Dzięki za rady pracuję teraz na ciśnieniu 1,5 i widzę już różnicę pomiędzy diagonalnymi pięknie pracują a co najważniejsze jak przejechałem z rozsiewaczem po rzepaku nie ugniotło mi go tak. Po świętach spróbuję obniżyć ciśnienie do 1,2 lub 1,1 tak jak piszecie zobaczymy co będzie się działo i jakie będą efekty. Naprawdę warto dopłacić parę groszy i kupić radialki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PioTroK
      Witam. Podjąłem się zmiany opon wraz z felgami w moim C-330 ze względu na zamontowanego tura.
      Zakupiłem na portalu aukcyjnym zestaw opon wraz z felgami 10.75-15.3 i wszystko ładnie pasuje ale mam jeden mały problem.
      Mianowicie krawędź wewnętrzna felgi przy skręcie będzie ocierać o wystający materiał w półosi osi przedniej. Dodam, że mam przód twardy okrągły..
       
      myślałem nad zastosowaniem dystansów lecz nie znalazłem gotowych dystansów, które posiadałyby zatoczenie na felgę aby koła nie opierały się na śrubach..
      lub nad przyszlifowaniem krawędzi półosi przedniej, bo tam spokojnie jest te 5cm materiału który uważam ze jest zbędny.
      moze Wy macie jakieś pomysły. 
    • Przez RolnikAgroKujawski
      Cześć ludzie. Mam pytanko. Jak myślicie co to może być za kierownica. Ursus c330 1974. Po założeniu kapsla od Zetora, bo mam 2 ramienna Zetora w c360 z turem, wygląda trochę jak z Zetora. A i kierownica jest płaska. Być może dziadek ją kiedyś wymieniał 



         

    • Przez igor730
      Witam . Proszę o poradę. C330M. Posiadam rozdzielacz oryginalny podłączony w sposób jak na zdjęciu. 
      Teraz podłączyłem do oryginalnego rozdzielacza dodatkowy rozdzielacz dwusekcyjny z jedna sekcja plywajacateraz ona jest zaślepiona. Odłączyłem rurkę która tworzyła bypass między góra a bokiem rozdzielacza i do górnego króćca podłączyłem przewod do rozdzielacza zewnętrznego gniazdo P a od bocznego króćca z rozdzielacza oryginalnego do nowego rozdzielacza do gniazda T. Generalnie takie połączenie przewija się w internecie. 
      Rozdzielacz zewnętrzny potrzebuje do sterowania ładowaczem z siłownikiem z dwoma przewodami. 
      Problem jest następujący już na samym początku otóż z oryginalnego rozdzielacza mogę podnieść tuza ale nie jestem w stanie go opuścić. Dając wajchę w dół słuchać że pompa pracuje mocno ale tuz nie opuszcza się. 
      W czym jest problem. Wydaje się że olej jest blokowany i nie może wrócić do skrzyni z tuza



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v