Skocz do zawartości
ferguson235

MF 235 problem z nadmiernym spalaniem ropy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ferguson235    0

mam problem z ferdkiem strasznie duzo pali przejechalem z drewnem 8 km i spalil mi prawie 12 litrow i chodzi inaczej jakby na 2 gary co to moze byc ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

Sprawdź luzy na zaworach filtr powietrza czy nie jest zawalony brudem wtryskiwacze do sprawdzenia a jak nie to pompa.A może kopci mocno na niebiesko to uszczelka pod głowicą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

hin    6

Miełem tak kiedyś że silnik dziwnie pracował, jakby na 2 cylindry i przy większym obciążeniu spalał masy paliwa i strasznie się grzał. Okazało się że trzonek jednego zaworu- tam gdzie uderza popychacz- był "rozklepany" i zawór się nie otwierał lub otwierał bardzo mało.

Generalnie konieczne sprawdzenie wszystkiego krok po kroku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    238

Sprawdzić nalezy na początek jaki wydobywa się dymek i ile go jest. Jeśli nic nie dymi ( nie odbiega od normy) to moga być zbyt małe luzy zaworowe. Ogólnie jeśli nie dymi to układu paliwowego się nie rusza. na początek sprawdź luzy zaworowe. Ogólnie musi coś być, jak są zawory podparte to ciągnik po rozgrzaniu powinien być słabszy. Pompa i wtryski to raczej nie ten trop - chyba że: - dymi na czarno, zwłaszcza przy dużych obrotach i pod obciązeniem, traci moc; dymi na biało. Czasami jest bardzo błachy powód, np pęknięty przewód wysokiego cisnienia i olej idzie poza silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

Zapiekł się jeden wtryskiwacz i leje nie ma raczej innej opcji jak dla mnie, drugie co bym sprawdził to czy w oleju nie ma ON czyli membrana w pompce, nic innego.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    238

Zapiekł się jeden wtryskiwacz i leje nie ma raczej innej opcji jak dla mnie, drugie co bym sprawdził to czy w oleju nie ma ON czyli membrana w pompce, nic innego.

Jak by lał wtryskiwacz to napewno nic by nie było widać po dymku z tłumnika - takie bajki to dzieciom.

Membrana w pompce = problem z odpalaniem i zapowietrzanie się silnika ale tu akurat może być przez to słabszy i paliwa będzie ubywać więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

Pomyśl trochę dziecko, jeżeli spala tyle paliwa ile kolega pisze to go nie spala w ogóle... pomyśl matolku 1.5l na kilometr drogi to 2 pełne cylindry paliwa!!!! skąd miałby się wziąć dym??? to paliwo musi być wyrzucane przez tłumnik lub do oleju innej opcji nie ma, pompa nie ma nic do tego, zostają wtryski i pompka, tylko jak by pomka padła to by niechodził w ogóle, a tu chodzi na 2 gary, więc to logiczne że to wtryskiwacz, niewiesz kogo cytujesz @akmaly :D


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    238

Chciałbym zaznaczyć że jesteś ode mnie dużo łodszy więc trochę szacunku. Po drugie nie istniej coś takiego jak bezdymne wyrzucanie paliwa przez tłumik ( jak zacina się końcówka wtryskiwacza to wali na biało że ciągnika nie widać ). Po trzecie - gdy pompka ma pęknięta membranę ciągnik chodzi i czasami nawet bez zmian a paliwo idzie do oleju, casami tylko ma problemy z rozruchem lecz nie zawsze - nie raz spotkałem się że pompka winna była braku mocy ( za mało podawała paliwa - zaworki). A po czwarte - przez forum nie da się określić co mu jest, trzeba zobaczyć samem ( często ktoś coś pyta że to tamto a jak niby nie dymi a oglądam i patrzę daje jak z lokomotywy). I nie obrazaj, najwyżej nie odpisuj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

Jak zapiecze się wtryskiwacz i będzie podawał paliwa to nie będzie kopcił a pod obciążeniem na gary 3p pali jak smok.Szwagier też miał taki numer i wadą była zapieczona końcówka wtrysku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    238

Chyba że w 3 cylindrowym perkinsie takie cuda. W 4 na 100% przy sprawnym silniku będzie próbował to zapaic i dymu tyle że ciągnika nie widać - może mniejsza dawka paliwa na cylinder. W 3P nie spotkałem się z zapieczonym wtryskiem więc nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

Srutu tutu, przerabiałem to sporo razy, iglica wtryskiwacza podniesię się za wysoko zacina się w progu i wtryskiwacz jest otwarty i wali paliwem w cylinder, jeszcze 3 opcja której nie napisałem to działająca zepsuta świeca płomieniowa, wali paliwem i zalewa najbliższy cylinder o ile świeca działała...raczej działała...

@alamo bezdymne spalanie paliwa... co napisałem w poprzednim poście, jak silnik pali 1.5l ON na 1km to jak ma być dymne? to zalewanie cylindra....jak membrana walnie są tylko wolne obroty, dla wysokich brakuje paliwa, ciśnienie wrzuca ON do oleju,ja na tym zeby zjadłem, z resztą narazie czasu nie mam ide spać nara :D


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    238

Masz 25 lat i zjadłeś zęby??? Uważaj bo szczerbatych dziewczyny nie lubią:) Miłych snów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

Przez takie docinki takich typów omijam to forum, jak nie matoł co odpowietrza układ chłodzenia powietrzem, to znów inny co nie wie co to półka a podszybie ale wykłóca się bez pojęcia na koniec pisząc że to nie jego wina bo nie wiedział że pod podszybiem jest półka... czy moderator który potrafi dogyzać i łapać za słówka a jest głupszy niż kilogram gwoździ :D itp. idioci. Pomyślcie troche nad sobą ja z tąd spadam narazie.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    238

Widzisz jednak wszyscy są be - a może troche kultury chłopcze i inni będa mili dla Ciebie. Nie widziałem w życiu swiecy zalewjącej cylinder tak aby w ogóle tego paliwa nie próbował spalać. Chyba że w moich stronach takie cuda się nie dzieją, a co do pompki to też nie zawsze jest tak jak piszesz, ostatnio gość miał uszkodzoną pompkę a objawiało się to spadkiem mocy pod obciążeniem, a bez obciązenia chodził normalnie. Usterka usterce nie równa dlatego trochę pokory.

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    41

Ja miałem przypadek świecy płomieniowej MF nie szczelność to walił dymem w tłumik jak Rudy 102. Wymienił właściciel pompę wtryski i nadal dymił ,z membranom pompki paliwa będzie czasami tak ze bagnetem olej wylatuje.Ja zajrzałbym do wtrysków jak pisał

bobytempelton

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez xtomasz1095x
      Hej. Chciałbym was prosić o rade. Kupiłem nie dawno MF 675+tur i chciałbym się wszystko o nim dowiedzieć. Po pierwsz to gdzie sie włącza (wałek) WOM??. Czemu gdy przekręcam stacyjkę to później mi gaśnie kontrolka z takim "niby czajniczkiem"(ona jest druga od prawej)?? ,Czy tu da sie zmienić prędkość WOM ? i jak??. I czy ma ktoś na sprzedaż drzwi do tego mf??(lewe) zginęły w transporcie ;p
    • Przez deymonnn
      Kupiłem MF 255 i mam problem z podnośnikiem. Mianowicie cały czas jest maksymalnie podniesiony ( regulacja dźwignią od regulacji siłowej nic nie zmienia tzn nie ma żadnej reakcji) natomiast przy użyciu dźwigni od regulacji pozycyjnej są następujące objawy. przy ustawieniu na zakres regulacji ciśnieniowej przy minimalnym wydatku (dźwignia max do przodu) i obciążeniu ramion podnośnik opada natomiast po zwiększeniu wydatku lub przesunięciu w zakres regulacji pozycyjnej podnośnik idzie w górę i słychać jak pompa pracuje. Jeżeli ktoś miał taki problem proszę o pomoc bo nie chcę się za dużo narozbierać. Poprzedni właściciel jak pomajstrował przy tej dźwigni pod siedzeniem ( zmiana hydrauliki z podnośnika na zewnętrzną) i dźwignią od hydrauliki zewnętrznej uruchomił podnośnik że niby działał normalnie. Inna uszkodzona rzecz to WOM (jest ukręcony wałek włanczający przekaźnik i WOM chodzi cały czas w położeniu biegów zależnych) być może to ma jakiś związek. Od wtorku zabieram się za naprawę więc proszę o jakieś wskazówki
    • Przez anger30
      Witam.Mam problem z MF 235 dostaje mi się woda do oleju,przed remontem tego nie było.Na pokrywie rozrządu były wrzery ale zakleilem i dalej coś jest nie tak.Blok był pęknięty ale zaklejony na zewnątrz przed remontem tzn wymiana tłoków i tulei też był i nie ciekło.Glowuca była dawana do sprawdzenia na szczelność niby ok już nie wiem co robić.Pomozecie?
    • Przez kubaursusmf
      Potrzebny katalog czesci do mf 565 licze na wasza pomoc!!
    • Przez pawel6200
      Czy wiecie czy dostane sie tym wizjerem do hamulca wom???
      Zamierzam go wymienic czy duzo jest rozbierania w srodku??
      Nie moge znalezc w katalogu strony z hamulcem przez co pytam
      Pozdrawiam


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.