Skocz do zawartości
96damian96

Brak hamulcy w 133.14

Polecane posty

96damian96    0

Witam. Jadąc wczoraj po drodze zauważyłem samochód z naprzeciwka i szybko i dość mocno wcisnąłem pedał hamulca od tamtej pory już go nie ma, pedał wpada w podłogę. Co robić? Co się stało? Ile będzie kosztować naprawa ? Dziękuje i proszę o szybką odpowiedź xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor3011    299

Prawdopodobnie pompka puściła, a płynu ubywa ? bo jak tak to przewód lub cylinderek :)

Ewentualnie przyprowadź ją do mnie to ci zrobię, bo hamulce już mam obcykane :D Zapraszam :D

Edytowano przez zetor3011

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
96damian96    0

Prawdopodobnie pompka puściła, a płynu ubywa ? bo jak tak to przewód lub cylinderek :)

Ewentualnie przyprowadź ją do mnie to ci zrobię, bo hamulce już mam obcykane :D Zapraszam :D

 

Dzięki jeżeli nie dam rady sam, to napewno skorzystam xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

izydor6280    483

niestety i w 113 pojawil sie problem :(

grzeje sie lewa obudowa hamulca, pewnie klocki trzymaja

wiem ze podobny problem byl gdy go kupowalismy, pedaly byly rozpiete nic sie nie dzialo, po spieciu gorace, ale wtedy poprzedni wlasciciel chyba skrocil popychacz przy pedale

co robic ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie może mi ktoś podpowiedzieć jak podciągnąć ręczny hamulec w 133.14?

I czy jest możliwość podciągnięcia nożnego hamulca? Jest tam jakąś regulacja?

Mam akurat lewe koło zdjęte bo złapałem kapcia i chciałbym to zrobić. A w razie potrzeby to zdejmę i drugie bo ręczny potrzebny ze względu na ukształtowanie podwórka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    483

jeśli jeszcze jest okładzina na taśmie to wystarczy że odkręcisz dolny dekielek i zobaczysz napinacz, nawet bez odkręcania koła do się podejść

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez luki4516
      https://www.olx.pl/i2/oferta/renault-ares-640-rz-CID757-IDqxFAp.html?ref[0][path][0]=392209421&ref[0][ajax]=1&ref[0][action]=myaccount&ref[0][method]=details
    • Przez Michal673
      Cześć.
      Mam problem z ciągnikiem polegający na tym,że:
      Gdy ciągnik jest zgaszony bezproblemowo mogę wbić każdy bieg i tak samo działa przełączanie żółw/zając.
      Natomiast gdy ciągnik jest odpalony dźwignią zmiany biegów mogę tylko wrzucić 3 i 4 bieg. Chodzi o to, że dźwignią mogę poruszać tylko do przodu i do tyłu, a nie mogę przesunąć dźwigni w lewo w celu wbicia 1 i 2 biegu i równocześnie nie mogę przesunąć dźwigni w prawo żeby zmienić zakres żółw/zając. Rewers jak i półbiegi działa.
      Jeśli mieliście podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez panasek
      witam wszystkich miłosników reni 110 54 mam przyjemnosc posiadac ten model od niespełna 2 lat,ogólnie jestem zadowolony z niego no ale pojawła sie pierwsza usterka,przedni napęd a dokładnie wałek ataku,dokładnie obrobił sie frez,cena nowego jest kosmiczna ale chce zapytac czy da sie to zregenerowac?czy to potrzyma jakis czas? moze jest jakis powód ze sie obrobił, moze miał ktos juz taki problem? prosze o rady.mam jeszcze pare pytan odnosnie tego modelu.byłbym wdzieczny za odp.
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
    • Przez ROTODISEL
      Witam wszystkich,potrzebuje pomocy odnośnie silnika MWM D227-4 Potrzebuje  informacji z jakim momentem dokręcać śruby głowic i korbowodów.Śilnik na etapie demontażu głowic czyszczenia i docierania zaworów pastą (gniazda w głowicach i zawory wydechowe w idealnym stanie problem z wydechowymi wżery ale pasta daje) Po zrobieniu porządku z głowicami zabiorę się za zdjęcie misy olejowej i odkręcanie korbowodów w celu wymiany pierścieni(okropne przedmuchy na odmie i po odkręceniu korka wlewu oleju)
×