Skocz do zawartości

Polecane posty

strong44    0

Witajcie otóż mam problem a mianowicie w swoim MF 6180 wymieniłem olej i wszystkie filtry wszystko było ok do tej pory aż nastapiła wymiana, a teraz jak zimny świeci sie kontrolka zapchanego filtra ale tylko podczas pracy hydrauliki np pracy podnośnika albo dźwigniami hydrauliki, jak sie troche rozgrzeje to na wolnych obrotach nie świeci sie nawet podczas pracy dopiero zaczyna jak więcej gazu sie wcisnie i obroty wyższe. Czym to może byc spowodowane, wszystko normalnie działa jak należy tylko ta kontrolka...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

strong44    0

Ciekawi mnie jedno może jak wlałem nowy olej to on ma lepsze włsciwości od starego i pociągneło ten cały syf do filtra i zawalilo.. no sam niewiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

U mnie w aresie w zimie tez sie zapala taka kontrolka pochodzi kilka minut i wszystko wraca do normy olej jest gesty w niskiej temp i przez to sie zapala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo36    5

A ja ten filtr co podałem też miałem przy Aresie i sie nie zapalała a zimno było bo półbiegi były zablokowane przez komputer, może masz kolego (jeden jak i drugi) za gęsty olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strong44    0

No tak tylko wiesz u mnie to jak ciągnik chodzi to nie zapala się tylko dopiero wtedy jak podnośnik podnosi albo hydrauliki na gniazda uzywam a jak rozgrzewa się to z czasem dopiero na coraz większym gazie się zapala dopiero

 

Olej mam 10w40 fusch także taki jak piszą w katalogach i mówią w serwisie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

ja mam zalanego aresa fuschem agrifarm utto mp 10W30

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mati18199622
      Witam Panowie , mam kolejną zagadkę z kontrolką dziś mi się zaświeciła i po 10 min zgasła . Tylko od czego może być?
      Z góry dzięki

    • Przez ajer12
      Witam, koledzy pomozcie. Mam lamborghini 950 premium 98r. elektrohydrauliczny rewers i od wiosny od sianokosow mam problem tego typu ze podczas pracy wspomaganie dziala bardzo opornie, przy pustym ladowaczu jeszcze ujdzie ale jak wezme bele na tura to w miejscu juz nie da rady skrecic kolami, malo tego przy silowaniu sie z kierownica zapala sie kontrolka serwisu i ciagnik z miejsca nie chce ruszyc. szukalem na forum roznych porad i doszedlem do wniosku ze to moze pompa hydrauliczna siadla ? czy spotkaliscie z takim problem ? pomozcie bo naprawde to potrafi bys denerwujace przy zaladunku bel itp. z gory dzieki
    • Przez fendtlsa
      Witam.Mam problem.Dziś podczas pracy Fendtem 310 zapaliła mi się kontrolka od smarowania.Zapalała się i po chwili gasła.Nigdy wcześniej nic się takiego nie działo.Silniczek ani dymku,ani stuku,ani przecieku nic.Chdzi pięknie.Stan oleju itp. także w porządku.Po jakiś 10min pracy kontrolka przestała się zaświecać i było normalnie,tyle że przy zapalaniu i gaszeniu się nie zapalała,tak jakby po prostu jej nie było.Dodam,że dzien wcześniej ciągnik był dokładnie myty i mogła dostać się gdzieś woda.
       
      Jak myślicie mam wziąść te ostrzeżenie na poważnie,czy może to tylko problem z czujnikiem?Bardzo prosiłbym o szybkie odpowiedzi,bo nie wiem co robić.Pozdrawiam.
    • Przez Pka93
      Witam wszystkich forumowiczów. Mam pewien problem dotyczący kontrolki zapchanego filtru oleju. Mianowicie po rozgrzaniu oleju zaczyna się powoli żarzyć aż zapali się na stałe, lecz tylko w wysokich partiach obrotów. Gdy przełączam bieg i schodzę na niższe partie kontrolka gaśnie do czasu gdy znowu nie wejdę na wyższe obroty. Dodam że filtry i oleje wymienione na nowe niedawno. Oprócz tego czyściłem styki tego czujnika oraz pozostałych wpiętych w obwód. Obiło mi się o uczy że to może być wina czujnika temperatury oleju w skrzyni.Lecz nie wiem gdzie on jest i czy w ogóle idę dobrym tropem. Mf jest z 1995 roku. Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
    • Przez cinek765
      Witam. Niedawno kupiłem 590 W robocie po zagrzaniu, przy ruszaniu (gdy puszczałem sprzęgło) dosłownie na pół sekundy mrugnęła kontrolka oleju w silniku. Zauważyłem to dwa razy. Poza tym kontrolka nie mruga, nie świeci ani na małych, ani na wysokich obrotach. Wydaje mi się, że nie "zdusiłem" wtedy silnika, ani nic takiego. Czy może być to coś niepokojącego, czy po prostu mam paranoje jak każdy nowy właściciel? Oczywiście olej i filtr zostały wymienione.  
      Pytanie dodatkowe, przy jakiej temperaturze płynu powinna iść w górę wskazówka?
      Pozdrawiam
×