Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam. Mam zamiar kupic DF agrostar 6.71 i tam jest joystick, mógłby mi ktoś powiedziec jak go obsłużyc? Jest tam 7 guzików, te po lewo to od zmiany przełożeń, te po prawo są od tylnego tuza. Zostają 3 przyciski, dwa na dole i jeden w środku, od czego są?

I jeszcze interesuje mnie zmiana kierunku jazdy jak się odbywa w tym DF?

Opublikowano (edytowane)

Ten na środku to przycisk stop, zatrzymuje tuz w czasie podnoszenia/opuszczania. Przyciski na dole to kierunek jazdy, ale działają tylko z wczesniej wciśnientym i trzymanym 8 przyciskiem ktory znajduje sie po drudiej stronie tego dzoja. Ten 8 przycisk mozna nazwac sprzeglem po jego nacisnieciu ciagnik staje.

Edytowane przez ochen
Opublikowano

tak dokłdnie. jesli bedziesz mial wysoki bieg to po zmianie kierunku jazdy ruszy z niskiego biegu i sam przełączy do tego ktory miales wczesniej

Opublikowano

kolego zwróć uwagę na cewki zmiany biegow jak i podnoszenia właczania wałka i przedniego napedu a i nie wiem czy ty wiesz gdzie jest ukryty komputer czy jak tam nazwac ja takim ciagnikem już jeżdżę 7 lat i nieraz mnie zadziwia jes czuły na punkcie temperatury oleju i zanieczyszczonego filtra powietrza i chłodnicy tego trzeba pilnować a i cewki w nim nie lubia wody wice jak go będziesz chciał myc to musi być zimny i długo schnac pozdrawiam Jarek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      Xxx
    • Przez Lukasz21_Lubelskie
      Witajcie. Posiadam ciągnik Deutz-Fahr Agrostar 4.71. I mam pewien problem z licznikiem ponieważ niektóre kontrolki się nie palą. (np. Załączony przedni napęd, blokada mostu)
      Poszukuje osób które mają te ciągniki i papirologię do nich. Najbardziej chodzi mi kody błędów i instrukcje napraw/schemat instalacji elektrycznej. (Według schematu instalacji sprawdziłbym sobie po kolei co może być przyczyną. (Wszystkie modele mają praktycznie to samo. Z tego co wiem to różnią się jedynie skrzynią i silnikiem) 
      Dodatkowo mam problem z licznikiem. Kalibrowałem go według instrukcji jaką znalazłem w internecie. (dystans 100m, Na początku wcisnąć 1 przycisk do wyświetlenia słowa CAL. Potem na początku przejazdu nacisnąć 2 przycisk-obroty WOM, po przejechaniu 100m wcisnąć 3 przycisk - obroty przedniego WOM) Niestety po kalibracji jest to samo co na początku czyli na liczniku wyświetla się maksymalnie 20 km/h). 
      Dziękuję za pomoc!
    • Przez kubosz
      Czesć co sadzicnaie o cieletach z firmy Agrostar
      bo jestem zainteresowany ich zakupem interesuje mnie wiek cielat w jakim są sprzedawane cena i zdrowotność
      Z góry dzięki wielkie za odpowiedzi 
    • Przez kamilekw1221
      Witam. Mam do was pytanie. chciałbym zrobić sterowanie rewersem z joysticka ładowacza w moim Renault Ares 550rx ponieważ byłoby to dla mnie duże udogodnienie. i pytanie do Was, jak to zrobić i czy wgl się da. Rewers oczywiście jest elektrohydrauliczny. można puścić tylko wiązkę od joya do rewersu do włączników czy jakiś inny pomysł?
    • Przez Camry
      Witam Joystick w turze warfama zaczął dziwnie ciężej chodzić na boki, efektem tego jest że jak wychylę go w prawo i puszczę to on się nie zatrzymuje tylko już sam idzie do końca ewentualnie mogę go zatrzymać wyhchylając w lewo wtedy go zatrzymam ,podnosi i reaguje góra dół dobrze ,jeszcze nic nie rozbierałem i zastanawiam się czy tam się może coś smaruje. Może ktoś mnie oświeci za nim czegoś nie zepsuje do reszty 😃.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v