Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
dexterek

Favorit 824 kod 5.1.83

Polecane posty

dexterek    83

witam! w moim favoricie 824 z 96roku pojawia sie kod 5.1.83 czyli jak wynika z instrukcji "Czujnik liczby obrotów sprzęgła turbo i obrotów na wyjściu przekładni przełączania mocy" dodam ze problem pojawia sie dopiero przy obrotach silnika ok 1800 i to tez nie zawsze. zalozony nowy czujnik obrotow turbo. czy ktos mial podobne historie? jest na Forum podobny problem ale z seria 500 i tam sie okazal kabelek. ja u siebie kabelek wykluczam raczej bo jak napisalem, blad pojawia sie przy wyzszych obrotach silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radan    28

Miałem to samo ale to był czujnik. Tylko że dopiero drugi zakupiony czujnik był dobry. Pierwszy to do d.... się nadawał.

U mnie włączało to się jak trochę pochodził.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dexterek    83

a ktory czujnik wymieniles? od turbosprzegla? czy ten ktory jest za nim patrzac od przodu ciagnika? ten drugi to bodajze czujnik obrotow na wyjsciu przekladni przelaczania mocy. kupowales oryginal od korbanow?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dexterek    83

ja zakupilem wczoraj u korbanow ten od turbo. zakladam ze skoro oryginal to w 100% sprawny. wymienie chyba tez ten drugi i tez na oryginal i wtedy sie zobaczy. moze ktos inny tez mial jakies problemy z tymi czujnikami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pio3trek    1

witam nie chce twożyc nowego tematu mam problem z błendem 5.1.44 i to jest zawór hydrauliczny Y2 (przełączanie mocy) ale wszystko działa bez zażutu czy to może być awaria czujnika lub może wina pompy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dexterek    83

wracam do mojego bledu czyli 5.1.83. czujniki uznaje za sprawne. ale mam pytanie odnosnie napiecia na stykach we wtyczce. 1szy od lewej to masa, 2gi to sygnał a 3ci napiecie. masa jest, nie ma z tym problemu. na 2gim mam ok 7,5V a z instrukcji napraw jesli dobrze czytam powinno byc na wlaczonym zaplonie 5,4 a na wlaczonym silniku ok 2,5V. 3ci niby zasilanie ja mam caly czas ok 0,6V

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×