Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hm na temat cx 100 Rewers Mechaniczny

Typ silnika 1004,40T

Wydajność pompy L/min 60 Sterowanie podnośnikiem sekwencyjne Max udzwig podnośnika/kg 3900

Liczba biegów przód + tył 16+8 Zsynchronizowane biegi 16+8 Szybka skrzynia Hydrauliczna Rewers Mechaniczny Prędkość jazdy w km/h 2,0-40,0

 

jak na taki ciągnik spora wydajnoś pompy:)

Opublikowano

oaxis3333 widze ze mamy nowego bardzo aktywnego agrofotowicza. No moze nie tak nowego bo jestes z nami od 2010 roku ale teraz zczales sie badzo aktywnie udzielac. (ciekawe ze ile minut dostane ostrzeżenie za post nic nie wnoszacy do temetu?)

Opublikowano

odzyskałem hasło wiec moge posmigac :P nie wolno? jak nic nie wnoszacy do tematu? a kto napisał ze na taki ciagnik ma sporą wydajnośc pompy? hmmm? jestes zaawansowany to pilnuj swojego nosa nie widząc czyjegoś postu a mianowicie jego szczegułów :P pozdr

Opublikowano

oaxis3333 no fajnie że umiesz znaleźć mało przydatne informacje w internecie ale to co napisałeś jakoś nie wzbogaciło mojej wiedzy zbytnio, chodziło mi raczej o jakieś opinie użytkowników.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v