Skocz do zawartości

Polecane posty

micro16    21

Witam. Panowie tak jak w temacie. U kolegi brakuje polbiegu C,D sprawdzalismy juz elektrozawory obydwa chodza, Prady sa w porzadku, Patrzelismy rowniez czy jak sie kable wgl wypnie od tego dynashiftu czy bedzie na D i nic. Wywnioskowalismy ze gdzies ucieka olej tylko gdzie?? Czekam na jakies porady gdzie szukac przyczyny tego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    167

Nigdzie nie ucieka macie skrzynię rozwaloną bo D jest półbiegiem stałym pełnym i jako jedyny pracuje bez ciśnieina, pozatym , gdzie ma uciekać? jak masz spadek, to musi się kontrolka zapalić ,i to dopiero ona wyłączy komputer, i zrzuca skrzynię na D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilb    5

Witam w moim 6180 jak były wieksze mrozy to po odpaleniu silnika migały biegi na przemian AB i CD po chwili sekwencja sie zmieniła AD jednoczesnie migały i ma przemian po zgaszeniu problem znika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mariusz(ZDUN)    167

Nie po zgaszeniu i to nie jest problem tylko informacja, że olej w przekładni jest zbyt zimny, i komputer żeby nie uszkodzić przekładni dyna unieruchamia zmianę półbiegów do czasu rozgrzania się oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Na pewno to jest DYNASHIFT. Przeciez po wypieciu kostek powinien chodzic na polbiegu D a tak nie jest, tylko zostaje na A. a jak wepniemy kostki z powrotem to mamy A,B tylko a na C.D jest znowu A,B. W kazdym razie kolega dzwonil do mechanika wieczorem i w piatek ma przyjechac mu cisnienia pomierzyc. Jak macie jeszcze jakies pomysly to piszcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hektor91    0

Obserwuję wasze wypowiedzi i mam podobny problem z MF6150 dyna migają na przemian AC z BD zniknął żółw zając i blokada , nadmieniam że było okey a po umyciu silnika coś się stało jak myślicie ,co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo36    5

kolego u Ciebie może być winny bezpiecznik pod maską nad akumulatorem no chyba że w najgorszym przypadku podczas mycia zalałeś kompa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

A patrzyles te kostki co sa laczone nad silnikiem?? moze tam gdzeis sie woda dostala i CI chrzani

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hektor91    0

Wychodzi na to że te ciągniki nie lubią wody, czy zalanie moze spowodować awarię komputera [ modułu ]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hektor91    0

wypiąłem komputer ze swojego ciagnika MF 6150 do takiego samego i dalej to samo tzn. AC BD migają na przemian bez blokady i rewersu , czy to awaria komputera i jak to naprawić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Wczoraj w 6180 nie swiecil nam sie rewers i zadna kojntrolka od ABCD, Okazalo sie ze to wina bezpiecznika 10A ktory znajduje sie z przodu pod maska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo36    5

Znajomemu jak tak migało to było po kompie, skoro sprawdzałeś przy innym ciągniku to chyba to juz pewne ze to komputer niestety oczywiscie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    1275

Jakie to wszystko głupie, a za parę lat zrobią tak że usiądziesz w fotelu i będziesz zamiast kierownicy, hamulców biegów walił palcami w klawiaturę jak w laptopie, i gdzie tu będzie frajda z jazdy. To wszystko zmierza do zagłady rolnictwa, przez wykończenie finansowe na serwisy i oprogramowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    167

To samo mógł myśleć twój dziadek jak orał koniem, a tu sąsiad ciągnikiem głośnym i dymiącym w pole wjechał, to się postęp nazywa a nie zagłada. 501832246 zajmuję się naprawami ciągników zachodnich elektyonikę w MFach też robimy http://agro-mechanika.ngb.pl

Edytowano przez mariusz(ZDUN)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    1275

Mariurz Zdun toż Tobie to lepiej czym więcej badziewia bo jest robota i kasa. Z ursusów byś nie wyżył, a tak zawsze będze grosz. A teraźniejsze ku temu sprzyja bo robione aby przeszło gwarancję, a potem zarobki dla serwisów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterq1991    3

Witam!

 

Mam bardzo podobny problem. Jeśli ciągnik jest zimny to wszystko działa super. Natomiast(z reguły latem) gdy się zagrzeje olej nie mam półbiegów AB na ustawionym półbiegu A w rzeczywistości jest pólbieg C. Na ustawionym półbiegu B jest D. I jak ustawię na C to jest normalnie C i z D też jest okej.

Nie mam pojęcia co może być nie tak... prądy, elektrozawory wszystko jest okej i w ogóle...

Edytowano przez piterq1991

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid2795x    0

Na pewno zawory od półbiegów nie zacinają się? U mnie miałem ten sam problem i własnie po przeczyszczeniu ich wszystko wróciło normy B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterq1991    3

Działają zawory. Wymowałem sprawdzałem i wygląda wszystko okej... jakby to był zawór to chyba nie miałoby znaczenia czy ciągnik jest zagrzany czy zimny..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hektor91    0

KOLEDZY MAŁY PROBLEM POTRZEBUJĘ FIRMY KTÓRA ZAJMUJE SIĘ REGENERACJĄ KOMPUTERÓW MF 6150 DYNASZIFT

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Kolego poszukaj troche na forum a na pewno znajdziesz, bo juz nie raz byl ten temat poruszany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez slajders25
      Witam Jestem przed wymianą filtrów olejowych w 6180. Zlokalizowałem dwa za tylnym prawym kołem. Szukając ich nr. katalogowych napotkałem na pewien problem. Mianowicie z dużym filtrem problemu nie ma nr. kat. 3616579M2. Problem jest z tym cylindrycznym. Przeglądając katalog znalazłem to czyli 3615949M2 oraz to czyli 3618662M1. Pytanie jest czy to są te same filtry i który z nich właściwy ?? Przeszukując katalog natknąłem się też na to czyli 3714453M1 i nie wiem gdzie ten filtr się znajduje i od czego jest. Jeśli ktoś ma jakąś wiedzę na ten temat to proszę o radę
    • Przez bocianlask
      Witam
      Szukałem na forum lecz nie znalazłem odpowiedzi.
      Chciałem Was zapytać gdzie znajdują się korki do spuszczenia oleju ze skrzyni. Na forum było podane, że są dwa lub trzy, ja zlokalizowałem jeden ( za prawym kołem na dole)
       
      Gdzie są pozostałe?
       
      Do oleju silnikowego jest jeden? -lewa strona silnika na środku
       
      Proszę o odpowiedź, ponieważ czeka mnie wymiana olejów.
       
      Na zdjęciach są cyferki:
       
      1- filtr siatkowy hydrauliki?
      2- korek spustowy oleju?
       
      3 - drugi korek spustowy????
       



       
      Pozdrawiam
    • Przez bocianlask
      Witam.
      Mam pytanie do bardziej doświadczonych ode mnie użytkowników forum.
      Posiadam MF'a 6180 120km oraz agregat uprawowo - siewny bierny rolmasz kutno 3m i muszę do tego zestawu kupić siewnik. Wybór padł na Nodeta 3m, lecz zacząłem zastanawiać się czy nie przerobić agregatu na 4m i kupić odpowiedni siewnik.
       
      I teraz właściwe pytanie do Was czy mój MF wydoła przy agregacie biernym 4m i siewniku Nodet 4m?
      Czy lepiej nie kombinować i zostać przy 3m?
      Dodam jeszcze, że ziemie u nas są cięższe- gliniaste.
      Proszę o Wasze opinie.
       
      P.S wiecie może ile waży taki 4-ro metrowy nodet?
       
      Pozdrawiam
    • Przez bocianlask
      Witam,
      Mam problem z moim MF’em  6180.
      Wszystko zaczęło się gdy podczas orki zauważyłem, że wyrzuca płyn z chłodnicy.
      Pierwsze o czym pomyślałem to, to że poszła uszczelka pod głowicą, ale tą usterkę wstępnie wykluczyłem.
      Kolejne o czym pomyślałem to zanieczyszczona chłodnica, przez co nie ma dobrego obiegu i wyrzuca płyn. Szybki demontaż chłodnicy wizyta w zakładzie gdzie czyszczą chłodnice i niestety nie była zbyt zanieczyszczona.
      Po zamontowaniu chłodnicy i zalaniu układu płynem (pod korek) znów to samo, tzn na wolnych obrotach poziom płynu się podnosi. Gdy zwiększę obroty silnika poziom płynu w chłodnicy maleje (jakby silnik zasysał płyn). Gdy ciągnik się zagrzał i otworzyły się termostaty problem z podnoszeniem się płynu ustał.
      Podczas gaszenia ciągnika płyn tak się podnosi, że wyrzuca go przez wlew chłodnicy (otwarty –bez korka)
      Nagrzewnica grzeje się normalnie.
      Co może być przyczyną takich cudów?
      Dodam, że termostaty założyłem nowe.
      Płynu do układu weszło stosunkowo mało około 16-17 litrów, z tego co wyczytałem na forum powinno wejść 25 litrów.
      W jaki sposób prawidłowo odpowietrzyć układ? Są jakieś odpowietrzniki czy powinien odpowietrzyć się sam?
      Gdyby ktoś miał podobne problemy lub znał rozwiązanie mojego  proszę o podpowiedź, co, gdzie i jak.
      Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi i sugestie.
      Pozdrawiam
       
    • Przez LubieMF
      Witam forumowiczów.
      Mam problem z moim masseyem otóż jadąc nim na zającu wpadłem dziurę i przeżuciło mi podczas jazdy na żołwia z bardzo duzym zgrzytem w skrzyni po czym zgineły biegi.
      Szukałem i znalazłem, że był ulamany przewód przy cewce, po tym jak go polączyłem znalazły się biegi na zającu, ale nie ma nic na zółwiu. Co może być przyczyną, myślicie, że to coś w skrzyni? Dziwne dlaczego jak zgubił prąd pozwoliło mu zmienić ten zakres nie powinno być w skrzyni jakiejś blokady uniemożliwiającej zmianę zająca podczas jazdy? Ogólnie skrzynia miała remont 1000mth temu wykonany przez serwis.
      Proszę o podpowiedź bo ciągnik jest otrzebny do orki. Dziękuje za wszelkie odpowiedzi.
×