Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

maromaro

 

Mechanicznie jest to samo ale wszystkie wyświetlacze i przełączniki to zupełnie inna bajka. Poza tym Case i Steyr są produkowane w Austrii, a NH w Anglii. Oczywiście dotyczy to większych modeli które jakąś elektronikę posiadają.

Opublikowano

andrzej2257

 

 

Testy DLG PowerMix

 

michal7

 

Każdy ma inne warunki i takie gadanie nic Ci nie da. Ja polecam testy DLG bo przynajmniej zapewniają te same warunki dla każdej maszyny.

Opublikowano

Oczywiście, że JD pod każdym względem. Po pierwsze jw. nie dolewasz AdBlue bo nie potrzeba - Spali troszkę więcej - ale AdBlue za darmo nie dają :)

JD jakość sama w sobie , w tych ciągnikach czuć moc i komfort :)

Opublikowano

jaki to koszt ten ADblue, żeby można było mówić o wzroście kosztów przez dolewanie adblue to spalanie w obu ciągnikach z nim i na filtrze dpf musiało by być takie samo, bo inaczej adblue kosztów nie podniesie, u nas koszt adblue na 200h to ok 50 zł czyli ok 10l paliwa, czyli zmniejszenie spalania poprzez zastosowanie adbloue powyżej 0.05l/h już daje oszczędności

Opublikowano

ja tam bym sie niezamienił na nic innego jak jd, mam john deera 6150m z dpf i niewidze zadnych wad w jego ekspoatacji, fakt jd pali on ale to czuć w mocy jaka w nim drzemie :P

Opublikowano

ja tam bym sie niezamienił na nic innego jak jd, mam john deera 6150m z dpf i niewidze zadnych wad w jego ekspoatacji, fakt jd pali on ale to czuć w mocy jaka w nim drzemie :P

kolego ile dałeś za swoją m-ke i jak wyposażona. Chodzi mi taka po głowe.

 

A odnośnie tematu to u nas jest sporo nh i już od 3-5 tys mth jest sporo awari. Są też Johny i takie po 7-8 tys mth i ogólnie bez awari. Jeden miał tylko pompe paliwową robioną na 5tys bo lali do niego jakiś badziew. Wprawdzie nh nie jest źle wyposażony i cena atrakcyjniejsza, ale jeśli chodzi o trwałość to John Deere są naprawde solidne. A jak wydam rocznie ok tys zł więcej na paliwo to jakoś nie zbiednieje i na przyszłość lepiej mieć spokojną głowe :) to tylko moja opinia

Gość Adrian34966
Opublikowano

Pewnie ze NH t6.175 lepsze wyposażenie i wgl lepszy komfort niż w JD.

Opublikowano

Witam. Ja sie zastanawiam nad df 6150 i jd 6150 m. df cena 285 netto z tuzem tls i miekka kabina, jd tls tuz i skrzynia 50 km/h caigniki na oponach 600. Jakie sa wasze opinie ? Caignik miał by pracowac na powierzchni 50 ha i troche usług.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Miałem podobny dylemat przez ok pół roku bo szukałem ciągnika ok150km, no ale w lutym padło na jd150M i czekam do lipca. :)

Opublikowano

NH z Adblue napewno spali Ci w sumie dużo mniej niż JD. Co do JD to jest seria "M" czyli dla mało oczekujących raczej.

Sprawdź opinie o dilerach w swoim terenie przed wyborem bo serwis jest ważniejszy.

Opublikowano

Moim zdaniem NH jest lepszy ponoewaz za mniejsza kase mamy lepsze wyposazenie a JD jest fajny ale M nie cieszy sie uznaniem.U mnie w okolicy 80% ciagnikow to NH i nie narzekaja na nie.

Opublikowano

Witam. Ja sie zastanawiam nad df 6150 i jd 6150 m. df cena 285 netto z tuzem tls i miekka kabina, jd tls tuz i skrzynia 50 km/h caigniki na oponach 600. Jakie sa wasze opinie ? Caignik miał by pracowac na powierzchni 50 ha i troche usług.

DF będzie ciekawym wyborem ja poluję na 6160 lub 6180

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Ja mam John Deere 6150 M i pali mi bardzo mało gdy orałem pokazało mi 10l/h więc nie jest aż tak strasznie ursus 1614 więcej palł mi w orce. W okolicy są 3 JD i nik złego słowa na nie nie powie mam na nim 110h (w JD liczą się h a nie mth). Polecam i namawiam na John Deere :D

NH z Adblue napewno spali Ci w sumie dużo mniej niż JD. Co do JD to jest seria "M" czyli dla mało oczekujących raczej.

Sprawdź opinie o dilerach w swoim terenie przed wyborem bo serwis jest ważniejszy.

M w JD znaczy wersję mechaniczną bez elektryki nawet rozdzielacze są na linki więc jak się zepsuje to tylko linke wymieniasz a nie połowe ciągnika :D

Edytowane przez majsterro
Opublikowano

Z dwojga zdecydowanie JD. DPF nie ma się co przejmować bo są firmy co go usuwają po gwarancji i zostaje nam czysty ciągnik bez dodatkowych pierdół :P

Test DLG jak najbardziej rzeczywiste. Kwestia spalania tyczy się operatora, maszyn podczepionych, ziemii, pogody itp itd, a DLG swoje testy ma zawsze w tych samych warunkach! Oczywiście R'ka byłaby lepszym wyjściem, ale moc w JD napewno będzie do wykorzystania, a moc nh na hamowni jeśli na kołach to nie ma się co dziwić, że wychodzi więcej w końcu nh ma moc w trybie transportowym z boostem więc i na hamowni na kołach wyszła z boostem :)

Opublikowano (edytowane)

Ja mam John Deere 6150 M i pali mi bardzo mało gdy orałem pokazało mi 10l/h więc nie jest aż tak strasznie ursus 1614 więcej palł mi w orce. W okolicy są 3 JD i nik złego słowa na nie nie powie mam na nim 110h (w JD liczą się h a nie mth). Polecam i namawiam na John Deere :D

 

M w JD znaczy wersję mechaniczną bez elektryki nawet rozdzielacze są na linki więc jak się zepsuje to tylko linke wymieniasz a nie połowe ciągnika :D

Gdy orałeś pokazało 10l/h. Ciągnikiem 150 konnym 1,5 ha w godzinę zaorzesz, prawda? Więc z twoich opowieści wychodzi że spalał 6,66 l/ha podczas orki. Ostro poniosła cię wyobraźnia, lub źle patrzyłeś, ewentualnie masz uszkodzony wyświetlacz.

M w JD nie znaczy wersja rozdzielaczy na linki bo w R także rozdzielacze mogą być na linki, a w zasadzie to są w standardzie. Elektro tylko w opcji. Po za tym prawdo podobnie w M także można zamówić tą opcję elektro.

Edytowane przez Gość

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez seba836
      Witam chciałem zamówić filtr oleju, olej silnikowy gdzie polecacie zamówić na internecie?  https://allegro.pl/oferta/john-deere-olej-silnikowy-plus-50-ii-15w40-20l-10161440803  kupił ktoś tutaj kiedyś bo opinie dobre?
    • Przez sylwek23111
      Witam, czy przerabiał ktoś przystawkę 5-rzędową do kukurydzy firmy New Holland(MR575W) do Claasa Dominatora 98 lub podobnego? Wiem że trzeba prawdopodobnie zmodyfikować ramkę do zamocowania na gardzieli i przerobić napęd z dołu do góry, ale nie mogę nigdzie znaleźć informacji jakie obroty ma Claas, a jakie New Holland. Może ktoś spotkał się z takimi danymi, albo doradzi czy jest sens to przerabiać?
    • Przez seba836
      Witam, mam problemy z pompowaniem fotela w JD 6520 miał ktoś tak i wie jak naprawić ?

    • Przez seba836
      Cześć od kilku dni w swoim Jelonku 6520 SE mruga mi kontrolka świece żarowe w kokpicie ciągnik zaczął inaczej chodzić. Na wolnych obrotach faluje nie równo chodzi, macie jakieś podpowiedzi ? Od czego zacząć i czy ktoś miał tak podobnie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v