Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zamiast Johna 6150M możesz wyrwać nawet T7.170 w bardzo bogatej wersji, i i tak zostanie kilka tysięcy na waciki, moim zdaniem tylko NH. Główny powód to cena, ale także małe spalanie, z minusów to Ad-Blue.

Opublikowano

haha, jeśli porównują wersję M to jeden c**j. Co ma dźwięk silnika do odegrania ? Zresztą czy 6150 jest jeszcze w sprzedaży czy zastąpił go już 6155 ? W 6155 i DPF i SCR, a dziś już nie ma znaczenia logo kwestia na co się trafi, więc pewnie bez większego zastanawiania brałbym NH

Opublikowano

125 nominalnej i 170 maksymalnej, poza tym zawsze można przeczpipować ;) W Tych nowych ciągnikach moc to pojęcie względne :D

 

Te 170KM mocy to można sobie w d. wsadzić. Na starcie jest 125KM koniec kropka. Jak porównywać mocą to tylko z równego pułapu i najlepiej wg tych samych norm.

Opublikowano

Adblu zamarza jak zwykła woda pytałem serwisantow mówili żeby lać do pełna i się nie przejmować bo zbiornika nie rozsadzi a w środku jest grzałka która to po pewnym czasie rozpuści ciagnik działa normalnie cały czas.

Opublikowano

Serja M... szalu nie ma a 150-slabizna .Z 16 tonowa przyczepa ten ciagnik ledwo jedzie a wlasciwie ledwo sie toczy .Przez DPF i brak P-bosta totalna padaka ,a dzwignia od biegow nie dosc ze dluga to reka za krotka tak to zrobili...

Opublikowano

Jezdziłem 6150m i 6170R dla mnie wywalac tyle kasy za pełny manual to strata pieniędzy, ale jak to kolega wyżej pisał ten ryk JD i wir ze zbiornika,
Na mnie te maszyny szału nie zrobiły.
Też stałem przed takim wyborem czy NH T7.185autocomand  czy Steyr 6145 CVT czy może JD 6150M, czy też Deutz Fahr 6160 TTv,
Po pojeżdźeniu wszystkimi ciągnikami zostaje przy NH i Steyr, silnik nie jest słąby przekładnia ślicznie chodzi i nie jest mułowaty jak JD i Deutz, że jak tepniesz do dna to dopiero zaczyna ruchów nabierac.

Opublikowano

mi za 6150m na pełnym wypasie czy fotele klima automatyczna resorowana os przedni tuz z odlewu wom, mocniejszy podnosnik i jeszcze jakies tam banialuki 360 brutto jeszcze było do negocjacji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez seba836
      Witam chciałem zamówić filtr oleju, olej silnikowy gdzie polecacie zamówić na internecie?  https://allegro.pl/oferta/john-deere-olej-silnikowy-plus-50-ii-15w40-20l-10161440803  kupił ktoś tutaj kiedyś bo opinie dobre?
    • Przez sylwek23111
      Witam, czy przerabiał ktoś przystawkę 5-rzędową do kukurydzy firmy New Holland(MR575W) do Claasa Dominatora 98 lub podobnego? Wiem że trzeba prawdopodobnie zmodyfikować ramkę do zamocowania na gardzieli i przerobić napęd z dołu do góry, ale nie mogę nigdzie znaleźć informacji jakie obroty ma Claas, a jakie New Holland. Może ktoś spotkał się z takimi danymi, albo doradzi czy jest sens to przerabiać?
    • Przez seba836
      Witam, mam problemy z pompowaniem fotela w JD 6520 miał ktoś tak i wie jak naprawić ?

    • Przez seba836
      Cześć od kilku dni w swoim Jelonku 6520 SE mruga mi kontrolka świece żarowe w kokpicie ciągnik zaczął inaczej chodzić. Na wolnych obrotach faluje nie równo chodzi, macie jakieś podpowiedzi ? Od czego zacząć i czy ktoś miał tak podobnie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v