Skocz do zawartości

Pronar 82tsa II


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Oj nie dobrze nie dobrze, a te d243 C to nie są jakieś euro 2? mają 78,9km, takie jakieś belarusy są na stronie pronaru z silnikami d243 C

Pronar nie robi niczego na MMZ euro 2 dlaczego nie wiem może wogóle wyjdą ze współpracy z Bbearus, a może szykują po cichu coś nowego np. pronara z silnikiem MMZ euro 2 hydraulikom bosch i porządną skrzyniom 16/16 oczywiście skrzynia w pełmi manualna i rewers ze sprzęgłem ale przynajmiej porządne synchro i jakoś normalnie rozlożone zakresy i biegi. To są moje pomysły tylko, bo jak w pół listopada w narwi byłem to wszyscy wode w usta i nikt nic nie wiedział tyle tylko że do nowego roku euro1 (tak wogóle to produkcja na tym silniku staneła wiosną) a po nowym roku nikt nic nie wie.

Opublikowano
Pronar nie robi niczego na MMZ euro 2 dlaczego nie wiem może wogóle wyjdą ze współpracy z Bbearus, a może szykują po cichu coś nowego np. pronara z silnikiem MMZ euro 2 hydraulikom bosch i porządną skrzyniom 16/16 oczywiście skrzynia w pełmi manualna i rewers ze sprzęgłem ale przynajmiej porządne synchro i jakoś normalnie rozlożone zakresy i biegi. To są moje pomysły tylko, bo jak w pół listopada w narwi byłem to wszyscy wode w usta i nikt nic nie wiedział tyle tylko że do nowego roku euro1 (tak wogóle to produkcja na tym silniku staneła wiosną) a po nowym roku nikt nic nie wie.

http://www.pronar.pl/ciagniki/___pronar_pii__.html a tco pronary II już od kilku lat chyba są z euro 2 i na podzespołach belarusa!!! coś slabo kolego rozglądałeś się w tej narwi,albo chodziło ci o pierwszą generacje, gdzieś obiło mi się o uszy ze do tych euro 1 komini z katalizatorami mają dawac ae to plotka chyba

Opublikowano
http://www.pronar.pl/ciagniki/___pronar_pii__.html a tco pronary II już od kilku lat chyba są z euro 2 i na podzespołach belarusa!!! coś slabo kolego rozglądałeś się w tej narwi,albo chodziło ci o pierwszą generacje, gdzieś obiło mi się o uszy ze do tych euro 1 komini z katalizatorami mają dawac ae to plotka chyba

Pronary II są to ciągniki o bogatszym wyposażeniu niż zwykłe pronary mają ładniejszą maskę i kabiny ale silnik to stary poczciwy mmz euro 1 różnica polega na tym że zastosowano inne pompy i wtryskiwacze dzięki czemu zwiększono moment obrotowy ale normy spalania się nie zmieniły. A pomysł z katalizatorem nie słyszałem ale ten pomysł wydaje się całkiem niegłupi. A znając nasze polskie patęty to katalizator się przebije i kilka koni mocy ekstra :P

Opublikowano

Pronar 82SA II OD 82 SA I różni się wagą!

82SA - 3989 kg

82SA II - 5050 kg

 

82SA I ma dopuszczalno mase holowanych przyczep 12000kg

82SA II =||= przyczep 18000kg

 

82SA I nie ma turba!

82SA II ma turbo (chyba)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Pronar 82A waży 4600 kg bez operatora.Dane z wagi.Więc 82SA musi wazyc więcej niż 3989kg

Opublikowano
Pronar 82A waży 4600 kg bez operatora.Dane z wagi.Więc 82SA musi wazyc więcej niż 3989kg

racja -z pustą dwukółką bez operatora ponad 5,5t -niech by ta dwukółka wazyla tonę to ciągnik 4500kg ważyłby, :(

niech te 100kg miałbym kluczy i błota to 4,4t wazy :)

waga na skupie swiń raczej by nie zawyzyła :(

Opublikowano

Pronar 82TSA II jest lepiej wykonany podzespoły się nie zmieniły ale jakos tak sama kabina jest bardziej komfortowa i wyciszona i prawdopodobnie amortyzwana

Opublikowano
Pronar 82TSA II jest lepiej wykonany podzespoły się nie zmieniły ale jakos tak sama kabina jest bardziej komfortowa i wyciszona i prawdopodobnie amortyzwana

Tak przypuszczasz, czy na własne oczy widziałeś? bo z tych 82 pronarów toi chyba nikt nie ma takiego na agrofoto

Opublikowano
Wie ktoś jakie silniki mają pronary II generacji : EURO I czu EURO II

czytaj temat nim zadasz pytanie już pisałem wcześniej że EURO 1 a ta 2 generacja to wspomaganie hamulców hydrauliką inna pompa inne wtryskiwacze więcej momentu obrotowego ale i sporo większe spalanie, synchro w standardzie, większa masa. ALE SILNIK MMZ EURO 1. Silnik MMZ euro 2 jest wyposażony w interkuler (nie wiem jak to się pisze więc napisałem jak się wymawia) to najłatwiejsza metoda na zmieszczenie się w normach spalania. rośnie moc dzięki temu że na silnik trafia zimne powietrze a mieszanka paliwa jest gorąca następuje błyskawiczne rozprężenie zimnego powietrza i ta właśnie reakcja daje kilka koni ekstra, moc rośnie a spalin nie przybywa a nawet ubywa bo dzięki większemu ciśnieniu w czasie reakcji paliwo jest dokładniej dopalane i emitowane spaliny są "czyściejsze"

Opublikowano
Pronar 82A waży 4600 kg bez operatora.Dane z wagi.Więc 82SA musi wazyc więcej niż 3989kg

wg strony producenta...

 

82SA waży 3789kg bez obciążników

82SA II waży 4620kg bez obciążników

 

;)

Opublikowano
czytaj temat nim zadasz pytanie już pisałem wcześniej że EURO 1 a ta 2 generacja to wspomaganie hamulców hydrauliką inna pompa inne wtryskiwacze więcej momentu obrotowego ale i sporo większe spalanie, synchro w standardzie, większa masa. ALE SILNIK MMZ EURO 1. Silnik MMZ euro 2 jest wyposażony w interkuler (nie wiem jak to się pisze więc napisałem jak się wymawia) to najłatwiejsza metoda na zmieszczenie się w normach spalania. rośnie moc dzięki temu że na silnik trafia zimne powietrze a mieszanka paliwa jest gorąca następuje błyskawiczne rozprężenie zimnego powietrza i ta właśnie reakcja daje kilka koni ekstra, moc rośnie a spalin nie przybywa a nawet ubywa bo dzięki większemu ciśnieniu w czasie reakcji paliwo jest dokładniej dopalane i emitowane spaliny są "czyściejsze"

Chyba się wygłupiłem pisząc tego posta bo dzwoniłem do serwisu pronara i okazuje się że Pronary produkowane w 2008 roku będą spelniać normy euro 2 a nawet euro 3 jak to uzyskali bez interkulera nie wiem napewnao kombinacjami z turbo i wryskiwaczami ale jeśli chodzi o konkrety to tajemnica

Opublikowano
Chyba się wygłupiłem pisząc tego posta bo dzwoniłem do serwisu pronara i okazuje się że Pronary produkowane w 2008 roku będą spelniać normy euro 2 a nawet euro 3 jak to uzyskali bez interkulera nie wiem napewnao kombinacjami z turbo i wryskiwaczami ale jeśli chodzi o konkrety to tajemnica

Ale które pronary zwykły 82sa będzie miał euro 2? czy ta druga generacja tylko?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

wg strony producenta...

 

82SA waży 3789kg bez obciążników

82SA II waży 4620kg bez obciążników

 

;)

[/quote + 100 L oleju ,130 paliwa ,550 kg obciązników ,płyn chłodniczy+szerokie ogumienie. Stary mtz w tzw. sportowej kabinie wazy 3700 kg a ma most stożkowy dużo lżejszy ,węższe opony ,delikatniejszy układ tuz ,lżejszą kabinę ,250 kg mniej na przodzie itd.Myślę że waga bardziej odzwierciedla prawdę niż to co pisze w sieci .Ja to sprawdziłem osobiście a jak ktoś nie wierzy niech po prostu wjedzie swoim na wagę.

Opublikowano

odgrzebię wątek bo interesuje mnie jedno - czy w tym pronarze jest dzwignia sterowania tuzem z zewnątrz ciągnika?

Czasami muszę (mam 952.3) coś podnieść czy opuścić na TUZie i nie chce mi się ganiać do kabiny.

Jeżeli jest to poproszę o jakąś fotkę jak to macie zrobione.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez sandrii
      witam mam taki problem nie potrafimy odkręcić tej śruby a moze się to wybija? zawleczka wyciągnięta i nic klucz udarowy nie daje rady nawet 
      jest to śruba to drążka zmiany biegów 


    • Przez sandrii
      Przychodzę z pytaniem jak te tuleje wymienić podobno trzeba tylko odkręcić drążek i wszystko pozdejmowac niby prosta robota ktos to robił w Pronar 82a? moze coś więcej powiedzieć na jakie tulejki wymieniał i cos przy okazji 
      chce je wymienić zeby ten drążek tak nie latał i biegi lepiej wchodziły 
    • Przez donmateo246
      Cześć, od dłuższego czasu zmagałem się z problemem oświetlenia przedniego, reflektorów. Niestety orginalne nie zdawały egzaminu. Nie były szczelne, a wilgoć oraz kurz doprowadzały do szybkiego łuszczenia się chromu na odbyłysniku. Niestety wymiana nie pomagała, ponieważ problem się powtarzał. Po przygodzie na przegląd udało mi się znaleźć motywację i opracować ramki oraz rozwiązanie pozwalające zainstalować zamienniki od firmy wesem, które są tańsze i szczelne. Jest to wydruk 3D jeśli ktoś ma problem podobny do mojego to chętnie pomogę.


    • Przez Krizh
      Witam, czy znajdzie się na Forum ktoś posiadający traktor Pronar Zefir 85 wraz z przednim tuzem? Potrzebuję zdjęć mocowania takiego elementu (czy tylko z przodu na 12 śrub czy też idzie jakaś ramka do tyłu traktora). Z góry dziękuję. 
    • Przez piotrkacz
      witam wszystkich kupiłem pronara 5135 czy ktos coś rzuci na forum co to za maszyna .ogólnie 2007 r 5135 silnik iveco
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v