Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
lukasz1985a

fastrac 2215 pytanie o wom

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
lukasz1985a    0

witam czy wie ktoś możne na jakiej zasadzie działa tylny wom , bo jak włączę u siebie np na 540 0br to da sie go rade zatrzymać ręką możne ktoś ma jakieś sugestie związane z moim problemem ???fastrac 2115

Edytowano przez lukasz1985a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
scott11    0

WOM włączasz bodajże pokrętłem na panelu z prawej strony siedziska . Ma on trzy pozycje pracy : lewa skrajna - hamulec , środkowa - tzw. luz ( nie wiem , czy nie masz włączonej tej pozycji ? ) , prawa skrajna - praca . Nie pamiętam tylko , który elektrozawór odpowiada za sterowanie wałkiem , tzn chodzi mi o te za umieszczone za kabiną . Ale idzie je po prostu posprawdzać i może się wyjaśni .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    2

pewnie masz na luzie między 540 a 1000 tą dźwignię przy podłodze i oczywiście przełącznik ma max w prawo .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukasz1985a    0

dzieki za odp. no wlasnie tak uruchamiam ten wom ale tak jak opisywałem da sie go w rekach zatrzymać wiec chyba cos musi byc nie tak mysle ze z tym elektrozaworem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz1985a    0

witam ponawiam swoj problem, elektrozawory sa ok bo wałek się kreci tylko nie ma siły uciągu, dobrałem sie do tarczek wyglądają ok wiec chyba zostaje pompa???? a czy pokrętła pod siedzeniem od ilości przepływu oleju mają znaczenie ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Webson_
      Witam. Posiada ktoś na gospodarstwie ciągnik serii MB-trac? Chodzi mi tu o przedni tuz do niego, jak wykonać?
    • Przez Blusik
      Witam 

      Mam silnik 1HC102 po remoncie (jeszcze na dotarciu) na nowym tłoku z PRL. Otóż gdy uruchomie silnik wszystko działa itp. Ale jak silnik jest nagrzany wydaje mi się za bardzo to nawet filtrem szczeliowym nie moge zakręcić. Za zimny zakręca lekko a jak jest rozgrzany to trzeba się silować z zaworem. Silnika po zgaszeniu nie da sie odpalić trzeba w 2 osoby. Samemu nie dam rady poprostu troche przekrece i już nie umiem przegwałcić . Niewiem czy winna jest dawka paliwa czy może regulacje wytrysku trzeba przeprowadzić. Jeśli tal to pod którym ma byc wtrysk miedzy PP 2000 a GMP w którym miejscu miejscu połowa, 3/4?. Z drugiej strony wydaje mi się,ze jak soe.nagrzeje na manometrzr pokazuje 0bar ciśnienia oleju na wolnych a na gazoe chyba z 1 jak jest zimny pokazuje z 4 bar a na wolnych z 1 i grosz. Czy tu tez cos trzeba regulować? Pozdrawiam
    • Przez majak
      Mam pytanie do posiadaczy ciagników Fiatagri, na co zwrócić uwagę przy zakupie ciągnika tej marki, jak wam się sprawują?
      Chcę kupić coś z serii 70-90, 80-90 lub 90-90 i z tego co się orientuję to wszystkie mają silnik Iveco.
    • Przez UrsusowyRolnik
      Co sądzicie o tych ciągnikach? Dopiero dziisaj ze AGCO coś takiego wypuściło może mi ktoś o nich coś powiedzieć?
    • Przez adasmaratonczyk
      Witam posiadam fordson super major z 1963r i mam problem z pompa paliwowa, proszę o pomoc czy można znalesc gdzieś ja do kupienia lub zamiennik. 
×