Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam straszny problem z Zetorem Forterrą, ciągnik ma ponad 2 lata i cały się zaczął sypać a najgorsze jest to, że nie ma żadnej kompetentnej osoby która mogłaby to naprawić. Otóż, najpierw problem z odpalaniem, z popychu odpali a z kluczyka ani sni. I co jemy jest? Nie jest ani zapowietrzony, wszystko szczelne, pompa dobra. Już sam nie wiem... ;( Do tego padł ehr, wogóle już nie podnosi. Ludzie , może znacie kogoś kto się zna na tych ciągnikach? Jestem z woj. śląskiego a serwis za kilka miesięcy coś może zdziałać a tu siew za pasem. Już sam nie wiem co mam robić. Pomocy! moje gg 485332, tel 513151698 oddzwonie, za każda pomoc jestem zobowiązany.

Opublikowano

Co do odpalania to zobacz świece żarową. Miałem tak w 10540. Za licho nie chciał palić. Okazało się ze swieca żarowa nie grzała. Po wymianie pali jak nówka do dzisiaj.

Opublikowano

Może nie odpala bo siadło zabezpieczenie odpalania w pedale sprzęgła albo WOM się nie rozłącza i cały czas chodzi nie wiem czy to działa dokładnie w ten sposób jak myślę, ale instalacje trzeba sprawdzić no jakiegoś elektryka dobrego i tyle a bezpieczniki to chyba sprawdziłeś raczej to samo z EHR.

Opublikowano

u sasiada kostka się poluzowała od podłączania konsoli ehr musisz się do niej dostać i przeczyścić i ponownie podłaczyć ją. A jeśli nie ma siły podnieś cieżaru a podnośi puste belki to pompa do wymiany. Co do zapalania sprawdź bezpieczniki i sprawdź nawet na króto czy pompa paliwa z zbironika podaje paliwo.

Opublikowano

U mnie akurat z tą świecą wyszło w lecie. Także nie wykluczałbym tego mimo że jest lato

 

U mnie akurat z tą świecą wyszło w lecie. Także nie wykluczałbym tego mimo że jest lato

Opublikowano

z mozliwych błędów z ksiązki zetora odczytałem tak : 2 mrugnięcia pauza i potem 8 mrugnięć na ehr co w tabeli oznacza nieprawidłowość działania z wyłączeniem elektrohydraulicznego układu sterowania przez zabezpieczenie wewnetrzne - elektrohydrauliczny układ sterowania nie działa co to może oznaczać?

 

i dalej, mniej poważna nieprawidłowość

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Co do odpalania to zobacz świece żarową. Miałem tak w 10540. Za licho nie chciał palić. Okazało się ze swieca żarowa nie grzała. Po wymianie pali jak nówka do dzisiaj.

 

Ciągnik powinien zapalic bez świecy żarowej latem zima to co innego.

Opublikowano

Powinien. Ale nie chciał. Tez się dziwiłem, ale sam koleś z serwisu który go oglądał mówił że ten model tak ma i trzeba to wymienić. A po wymianie jak ręką odjął. Ostatnio jeszcze założyłem mu szybki rozrusznik to pali od strzała. Jak ktoś słyszy jak go zapalam to jest w szoku. Przekręcasz kluczyk a Zetor już "chodzi" hehe:)

Opublikowano

Jakim cudem nie możesz znaleźć majstra do frotki,przecież to proste ciągniki bez fajerwerków,czy zagadek.Każdy majster z rodowodem po bazach naprawi ją baz trudu .Technicznie to konstrukcja rozwijana od 20 lat bez rewolucji ,wyśmiewana za prostote i przestażałość,a ty nie potrafisz znaleźć majstra,Trzeba było się zapoznać z gwarancyjnymi,to zawsze są fajne chłopaki zwłaszcza jak robią coś na lewo.

Opublikowano
Dnia 31.08.2012 o 12:32, agot23 napisał:

Mam straszny problem z Zetorem Forterrą, ciągnik ma ponad 2 lata i cały się zaczął sypać a najgorsze jest to, że nie ma żadnej kompetentnej osoby która mogłaby to naprawić. Otóż, najpierw problem z odpalaniem, z popychu odpali a z kluczyka ani sni. I co jemy jest? Nie jest ani zapowietrzony, wszystko szczelne, pompa dobra. Już sam nie wiem... ;( Do tego padł ehr, wogóle już nie podnosi. Ludzie , może znacie kogoś kto się zna na tych ciągnikach? Jestem z woj. śląskiego a serwis za kilka miesięcy coś może zdziałać a tu siew za pasem. Już sam nie wiem co mam robić. Pomocy! moje gg 485332, tel 513151698 oddzwonie, za każda pomoc jestem zobowiązany.

Mogłeś kupić zachodni ciagnik nie to dziadostwo miałem ten syf i sprzedalem Zetor to teraz najgorsza firma na rynku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v