Skocz do zawartości
agot23

Zetor Forterra 125 ogromny problem, pomocy!!!

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
agot23    0

Mam straszny problem z Zetorem Forterrą, ciągnik ma ponad 2 lata i cały się zaczął sypać a najgorsze jest to, że nie ma żadnej kompetentnej osoby która mogłaby to naprawić. Otóż, najpierw problem z odpalaniem, z popychu odpali a z kluczyka ani sni. I co jemy jest? Nie jest ani zapowietrzony, wszystko szczelne, pompa dobra. Już sam nie wiem... ;( Do tego padł ehr, wogóle już nie podnosi. Ludzie , może znacie kogoś kto się zna na tych ciągnikach? Jestem z woj. śląskiego a serwis za kilka miesięcy coś może zdziałać a tu siew za pasem. Już sam nie wiem co mam robić. Pomocy! moje gg 485332, tel 513151698 oddzwonie, za każda pomoc jestem zobowiązany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RoLLand    10

Co do odpalania to zobacz świece żarową. Miałem tak w 10540. Za licho nie chciał palić. Okazało się ze swieca żarowa nie grzała. Po wymianie pali jak nówka do dzisiaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aster453    24

Ja na Twoim miejscu przeleciałbym instalacje paliwową filtry itp ale zgadzam się z przedmówcą ze świeca tez miałem problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Rolnik1973    1247

Latem to raczej świeca nie potrzebna. Trzeba mieć drugi w zapasie bo te nowe to g.wno warte, a tak bierzesz drugi i robota idzie. A rozrusznik kręci normalnie czy zipie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ReMeK8250    30

Może nie odpala bo siadło zabezpieczenie odpalania w pedale sprzęgła albo WOM się nie rozłącza i cały czas chodzi nie wiem czy to działa dokładnie w ten sposób jak myślę, ale instalacje trzeba sprawdzić no jakiegoś elektryka dobrego i tyle a bezpieczniki to chyba sprawdziłeś raczej to samo z EHR.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
90daniel    14

u sasiada kostka się poluzowała od podłączania konsoli ehr musisz się do niej dostać i przeczyścić i ponownie podłaczyć ją. A jeśli nie ma siły podnieś cieżaru a podnośi puste belki to pompa do wymiany. Co do zapalania sprawdź bezpieczniki i sprawdź nawet na króto czy pompa paliwa z zbironika podaje paliwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agot23    0

on kręcić, kręci. Akumulator naładowny przecież jest ale nie odpali a co do podnoszenia teraz pług w gorze i ani drgnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RoLLand    10

U mnie akurat z tą świecą wyszło w lecie. Także nie wykluczałbym tego mimo że jest lato

 

U mnie akurat z tą świecą wyszło w lecie. Także nie wykluczałbym tego mimo że jest lato

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agot23    0

z mozliwych błędów z ksiązki zetora odczytałem tak : 2 mrugnięcia pauza i potem 8 mrugnięć na ehr co w tabeli oznacza nieprawidłowość działania z wyłączeniem elektrohydraulicznego układu sterowania przez zabezpieczenie wewnetrzne - elektrohydrauliczny układ sterowania nie działa co to może oznaczać?

 

i dalej, mniej poważna nieprawidłowość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dudas83    6

Sąsiad tez ma takiego zetora gwarancja sie skonczyła i zetor też ,

sypie sie jak choinka po trzech królach :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Co do odpalania to zobacz świece żarową. Miałem tak w 10540. Za licho nie chciał palić. Okazało się ze swieca żarowa nie grzała. Po wymianie pali jak nówka do dzisiaj.

 

Ciągnik powinien zapalic bez świecy żarowej latem zima to co innego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RoLLand    10

Powinien. Ale nie chciał. Tez się dziwiłem, ale sam koleś z serwisu który go oglądał mówił że ten model tak ma i trzeba to wymienić. A po wymianie jak ręką odjął. Ostatnio jeszcze założyłem mu szybki rozrusznik to pali od strzała. Jak ktoś słyszy jak go zapalam to jest w szoku. Przekręcasz kluczyk a Zetor już "chodzi" hehe:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZF9641    16

Jakim cudem nie możesz znaleźć majstra do frotki,przecież to proste ciągniki bez fajerwerków,czy zagadek.Każdy majster z rodowodem po bazach naprawi ją baz trudu .Technicznie to konstrukcja rozwijana od 20 lat bez rewolucji ,wyśmiewana za prostote i przestażałość,a ty nie potrafisz znaleźć majstra,Trzeba było się zapoznać z gwarancyjnymi,to zawsze są fajne chłopaki zwłaszcza jak robią coś na lewo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×