Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Masz wydatek 95 l/min, wydatek to litry na minute, ciśnienie to kg/cm2. 50 l/min to jednak trochę mało jak na ciągnik 150 KM, ale mówi się trudno:).

Opublikowano

My mamy problem z komputerem pokładowym (DATATRONIC, z pokrętłem). Komputer ten nie działa, tzn. wyświetlacz jest podświetlony, cały czas świeci się czerwona kontrolka przy funkcji SLIP CONTROL ON/OFF, oraz jak przyciśniemy na RESET/MODE to również się zaświeca, zaraz po puszczeniu tego przycisku gaśnie. Czasami pojawia się 0 lub PPPP (samo z siebie). Nic więcej nie idzie ustawić, co może być przyczyną :D ?

 

Z góry dziękuje za pomoc :D .

Opublikowano

Witam!

 

Jutro prawdopodobnie przyjdzie do mnie komputer datatronic(z pokrętłem) oraz instalacja i chciałbym go założyć, tylko nie bardzo wiem gdzie co należy podłączyć. Mam schemat z opisem i z tego co wywnioskowałem to:

 

obraz1381.th.jpg

 

101 to jest wyjście do programowania

102 przełącznik obrotów wom 540/1080

103 przepływomierz

104 komputer datatronic

105 radar mierzący poślizg kół

107 podłączenie do konsoli EHR

106 i 108 zasilanie?

 

po angielsku opisane są tak:

 

101- electrical plug

102 switch indirect

103 flowmeter cable

104 electronick box

105 radar cable

106 electrical lift cable

107 console

108 electrical lift cable

 

Pomoże ktoś?

 

Pozdrawiam

Piotr

Opublikowano

już praktycznie poradziłem sobie z kablami, muszę tylko znaleźć kabel od zasila gdzie mam się wpiąć. I mam takie pytanie odnośnie przepływomierza, mam przy nim odcięte kable i nie wiem w jaki sposób mam je podłączyć w wiązkę. Wiem, że do skrętki. Z instalacji(tej skrętki gdzie należy podpiąć przepływomierz) wychodzą cztery kable... a w przepływomierzu mam wejście na dwie wsuwki i nie wiem właśnie jak należy podpiąć ten przepływomierz w instalację. Tu potrzebuję rady

Opublikowano

witam kupiłem fergusona 3060 datatronic ale nie weim jak sie posługiwać tym datatronic wiem żę ma odłonczony przepływomież ale powinno prędkość jazdy pokazywać i wom i nie wiem jak ustawić żęby pokazywało prosze o jakieś wskazówki

Opublikowano (edytowane)

Witam

 

Wtrące sie ne chwile bo mam namiar na goscia co sprzedaje istrukcje napraw(150zl), obslugi(68) i katalog czesci(gratis przy zakupie min.jednej ksiazki)

 

jwdach@poczta.fm

 

Jesli sie komus przyda to fajnie :)

Pozdrawiam

:)

 

P.S wszystko w j. polskim

Edytowane przez HondaMtx
Opublikowano

Witam! Odświeżę trochę temat. Mam MF 3090 z datatronic. Jest on ściągnięty z Francji. Mam na nim ok. 15 funkcji i wiem, że trzecia z nich to prędkość, jednak podczas jazdy wyświetla mi się tam 0.0. Inne funkcje działają i zmieniają się odpowiednio do swoich funkcji. Może ktoś mi powiedzieć jak uruchomić tą opcję, bo jednak jest ona jedną z bardziej przydatnych rzeczy. Pozdrawiam! :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v