Zaloguj się, aby obserwować  
krzysztofwyp17

Tuleje Mercator 75

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam! Chciałbym was zapytać jakie tuleje powinny być założone w mercatorze 75?? W kombajnie wysiadł jeden tłok, ale chcemy od razu wymienić wszystkie z tulejami, i po wymontowaniu okazało się że są tam tuleje bez progów, a w sklepie są tylko z progami , w sklepie claasa powiedzieli , że to tego modelu występują tylko tuleje z progami, więc jak mogły się tam znaleźć tuleje bez??? nie wiem co teraz zrobić i proszę o wasze rady, gdyż tuleji z progami się tam nie da założyć, jedynie po wyfrezowaniu odpowiedniego otworu

POzdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casejx    30

Oddaj blok do specjalnego zakladu tam ci wprasują tuleje z surówki


Sprzedam kombajn claas senator tel.502157401. Zainteresowanych zapraszam na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Tuleje oddane do zakładu, a silnik to Perkins . Mam nadzieję, że to zrobią jak najszybciej . A co do nr silnika tuleje powinny być z kołnierzem a są bez :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ksiadz666
      Witam! Mam problem z późno gasnącą kontrolką smarowania silnika w Claas Dominator 98s. Kontrolka gaśnie po ponad 10 sekundach od uruchomienia silnika, pomimo iż w instrukcji jest napisane że jeżeli nie zgaśnie ona po 7 sekundach, silnik zostanie automatycznie zatrzymany. Możliwe że w kombajnie nie ma takiego czujnika (nie wiem jak to sprawdzić). Olej jaki jest zalany to Turdus 15w40. Filtr oleju został wymieniony wraz z olejem miesiąc temu (silnik prawie w ogóle nie pracował). Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Czy jest możliwe jakieś rozwiązanie problemu (np. poprzez podniesienie ciśnienia oleju). Czy przed uruchomieniem powinno się jakiś czas "pokręcić" na rozruszniku? Może jest jakiś dodatkowy filtr oleju ?? A może tak powinno być gdyż sprzęt już nie jest nowy (około 1990 rok). Z góry serdecznie dziękuję za pomoc. Krzysiek
    • Przez TomaszStach
      Witam was serdecznie. Potrzebuję pomocy. Chciałem wymienić płyn chłodniczy w dominatorze 76 z silnikiem Mercedesa. Z chłodnicy spuściłem ok 10l. Ale śruba w silniku do spuszczania jest nie do ruszenia. Okrągła, pozbijana przecinakiem itd. W związku z tym, czy jest jakieś inne miejsce, żeby ten płyn z bloku spuścić? Nie wiem, jaki to płyn, jaki rodzaj. Wiem tylko, że jest gęsty, zielono niebieski, i na przeglądach nie mógł odczytać go refraktometrem. Inne bez problemu, a przy tym mówi, że wogóle nic nie widzi. Czy można go zmieszać w ciemno z jakimś innym koncentratem? Nie zważy się, czy coś? 
    • Przez classmercator
      Mam zamiar kupic kombajn Claas Mercator z roku 1988 co sądzicie o tym kombajnie??
    • Przez Robert695
      Witam forumowiczów.
      Mam problem ze swoim dominatorem 86.w poprzednim sezonie wymieniłem pas jezdny do już plutna wyszły na górę.problem pojawia się i przed wymianą.Polega na tym że gdy przyspieszacz jest prawie na maxa to slazga mi się pas od jazdy.wariator mechaniczny ten na sprężynie obstawiam za sprawny.Chce przyjrzeć się hydraulicznemu.ale zeby na darmo nie rozbierać. To pytam czy ktoś wie jakie cisnienie powinno być podane na ten wariator.
      Na kołach widać że pad ciągnie cały czas brzegami, czyli tak jak ma być.
      Proszę o jakieś wskazówki.
       
    • Przez Pawel1344
      Witam, tak jak w temacie mam problem z tym urządzeniem mianowicie nie włącza mi się ta zielona lampka w prawym górnym rogu, która sygnalizuje, że heder jest w pozycji roboczej i powinno rozpocząć się naliczanie hektarów, (na wyświetlaczu też nic się nie pokazuje oprócz 0.00) do tego nie pokazuje też długości przejechanej trasy. Wiecie może gdzie znajduje się czujnik odpowiedzialny za włączanie położenia roboczego w bordinformatorze, a może trzeba szukać gdzie indziej przyczyny. Proszę o pomoc
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.