Skocz do zawartości
dolti44

hamulce mi nie działają

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
dolti44    0

Witam posiadam deutza agrotron135 i przypadkiem zepsułem hamulce tylko ręczny mi działa. Mianowicie z tyłu traktora przy ramionach są dwie rurki chyba odpowietrzające hamulce jedna do lewego koła druga do prawego. Poluzowałem te rurki przez pomyłkę i zaczął mi płyn wyciekać wiec szybko przykręciłem a teraz mi hamulce wcale nie działają hamulec jest miękki co mam zrobić jak je odpowietrzyć ,naprawić? poradźcie cos.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tylko rób to na odpalonym silniku!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dolti44    0

Próbowałem odpowietrzyć ale nadaremnie pedał nawet sie nie podnosił nie robił sie ***rdszy wiec co jeszcze innego moze byc?

Edytowano przez dolti44

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dolti44    0

udało sie były zapowietrzone przy pedałach :) a jak już jesteśmy przy tym temacie to wiecie może czemu powietrze ciągle syczy przy odpalonym z zaworka raczej a nigdy mi nie syczało po prostu z butli ucieka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

Leci zaworkiem spuszczania wody z butli czy regulatorem ciśnienia? Jeśli regulatorem to jak jest ciśnienie w butli odpowiednie to regulator puszcza ciśnienie ze sprężarki cały czas w atmosfere, żeby nie powodowała dodatkowego obciążenia silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dolti44    0

no przy prawym kole z tyłu jest taki zaworek który zamykać sie powinien jak sie spuści ręczny bo jest to połączone takim drążkiem a co to za zaworek to nie wiem ale raczej nie od spuszczania wody z butli. nigdy mi to nie syczało a nagle coś sie popsuło.. nie znam sie za bardzo na tym:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

Trzeba rozebrać i sprawdzić, może jakiś brud podszedł lub oring pękł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dolti44    0

no reczej będzie trzeba to rozebrać ;/ a to troche problemu z tym jest bo to koło troche waży od tego deutza;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

Koło to akurat łatwo zdjąć, spokojnie jedna osoba da rade.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez misiekbz2
      Witam. Interesuje mnie ten ciągnik ewentualnie 5070D. Czy ktoś miał z nim doczynienia? Jakieś opinie? 
    • Przez AGEPOWER
      Witam,
      jestem nowy na forum. Zajmuję się od 11 lat silnikami DEUTZ. Chętnie pomogę wszystkim użytkownkom:-) Odpowiem na każde pytanie, doradzę, zdiagnozuję, naprawię.
      Zapraszam do zadawania pytań.

       
    • Przez PiotrM1234
      Witam wszystkich.
      Szukam ciagnika tak mniej wiecej o mocy od 120 do 150KM. Tylko nie wiem za czym sie rozgladac. Znalazlem lamborghini champion 135 ale nie wiem jak jest z awaryjnoscia, jak chodza te silniki. Prosze o wasze opinie. Z gory dziekuje. Pozdrawiam.
    • Przez rex15
      Witam, w same silver 100.6 od pewnego czasu przestal dzialac licznik obrotów, co może byc przyczyną? Druga sprawa to nie liczy mth, tylko, ze to jest juz od dluzszego czasu i nie przeszkadzalo mi bardzo, ale jak juz pytam o obroty to zapytam i o to jakby ktos wiedzial gdzie szukac przyczyny to bylbym wdzieczny.
    • Przez Radek519
      Cześć.
      Potrzebuje opinii na temat ciągnika DE  AGROPLUS 75. 
      Zależy mi na; spalaniu i awaryjności 
      dodam jeszcze ze ciągnik będzie pracował z turem i jest z 2001r 
       
×