Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zakładałem juz temat o zetorze ale chyba raczej zrezygnuje bo z tego co piszczecie i co mi mówia ludzie pali bardzo duzo ;p mi chodzi zeby niepalił za duzo a zrobił robote ;p mam 30 ha wiec to jest mało ciągnik by był głownym bez tura ! wczesniejszy temat był ze ma byc z turem a tu jednak nie ;] załozylismy do starszego zetora 6748 tura i smiga ;p pracowałby z pługiem 4 skibowym zagonowym no i jednym mankamentem jest to ze aby dojechac na moje pole trzeba jechac 1 km ;p 1,5 max i powoli bo to drogi piaskowe ;p Pomyslałem nad Agrofarmem 85-90 km i kolejna moja prosba ;p raczej zeby był 90 konny bo gustuje i podobaja mi sie duze ciagniki ;p i teraz ostatnie pytanie ile kosztuje taki Agrofarm 90 KM ? bo 85 155 tys ;p mam własną kase 166 tys ;p to jaki według was jest lepszy ? Zetor czy Agrofarm 85

 

Sory za temat ale nieznalazłem nic co mi odpowie na te pytania ;p dziekuje za odp ;p

Opublikowano

trwalszy będzie agrofarm

ale zapłacisz za niego wiecej dziś był u mnie kuzyn i kupił zetorka forterre 95 kupował w tym tyg i podstawa to 170 tyś pytał też o agrofarm 430 i podstawa w podobnej cenie ale wybrał zetora ze wzgeldu iż ma do niego już w domku tura

Opublikowano

Mi ciągnik narazie niejest potrzebny ;p najlepiej to We wrzesniu kupic do orki itd ;p zeby 6748 niemeczyc ;p 170 tys Agrofarm 430 i teraz pytanko ile spala ? i czy duzo jest w nim elektroniki czy nie bo niechciałbym zeby po 5 latach szykował go koles z laptopem ;p co słono kosztuje ;p i czy oplaca sie zakładac przedni Tuz do 430 ? czy to razem jest w nim za te 170 tys ?

Opublikowano

a nie myślałeś o farmtracu wiekszość użytkowników chwali sobie ten traktor http://allegro.pl/ciagniki-ciagnik-farmtrac-7100dt-farmtrak-7110-dt-i2462254371.html silnik perkins mało elektroniki nie wiem to ty kupujesz traktor no możesz kupić belarusa w najbogatszej wersji takiego ze 130 km a sam masz racje po co płacić za serwisy z komputerami jak znajdziesz dobrego mechanika i po sprawie.(a zetora to se odpuść)

ps jeszcze może polmot ale dobrze się zastanów.

Opublikowano

mam 17 lat ;p i pisze w sprawie ojca który chce zaczerpnąc kilka informacji Farmtrack odpada ;p myśle własnie nad tym Agrofarmem albo Zetorkiem ;p

 

 

@rolnikursus Dziękuje za wyczerpująca odpowiedz lecz niestety z niej nic sie niedowiedziałem ;] szukałem w googlach itd na tym forum tez i nic nieznalazłem wartosciowego ;p jezeli jestes w statnie mi pomoc to odpowiedz na te pytania ;p dziekuje i pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Dzieki za odp ;) a w cenie 170 tys zmieszczę sie ? ;p chodzi o spalanie równiez bo jak pisałem mam małe pola 1 ha 50 arów do 5 ha w jednym kawałku ;p wiec duza zakrecania itd ;p Doutz Fahr ten 420 ile ma koni ? albo ten NH ;p

 

Edit albo inaczej który lepszy NH czy Doutz fahr ?

Edytowane przez Adrian11
Opublikowano

Na NH serii t5.95 bedziesz trochę czasu czekał bo czytałem na forum i w jakiś błąd powstał w silniku naprawiają usterkę zamówień juz sporo mają poczytaj se trochę o NH t5.95 na forum to sie dowiesz , John Deera nie bierzesz pod uwagę dobra skrzynia do wyboru pełna rama do tura w sam raz obciążenie nie rozkłada się na silnik i przód ciagnika tylko na cały

Opublikowano

a z tą pojemnoscią ? NH T5.95 ma 4 cylindry i 3500 cm pojemnosci a Case JX i NH T5050 ma 4 cylindry i 4500 cm pojemnosci czy ta pojemnosc ma znaczenie ? który mocniejszy a który nie ? sory ale mało obeznany jestem :D;D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v