Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

To tak mam problem ze wskaźnikiem poziomu paliwa w ciągniku zetor 7211. Sprawa wygląda tak chce sprawdzić czy wskaźnik jest dobry ponieważ caly czas wskazuje maksimum gdy włącze stacyjke. Odczepiłem kable od pływaka i także tak wskazuje więc zacięcie pływaka można wyeliminować. I teraz tak do wskaźnika dochodzą 3 kable i teraz jak to sprawdzić który kabel to zawsze - który zawsze plus a który poziom. chce podłączyć na "krótko" i sprawdzić czy wskaźnik nie jest zepsuty. Pozdrawiam i liczę na pomoc

Opublikowano

No tak tylko nie wiem dlaczego jeśli podłącze pod masę styk od masy a we wskaźniku mam 3 styki wezmę kabel plusowy zetknę do jednego wskazuje od razu mak. wezmę do drugiego też od razu mak. Więc jak sprawdzić ten wskaźnik?? A góry dzięki za pomoc

Opublikowano

tylko od razu w sklepie od razu powiedz ze go za chwile zwrocisz jak sie przekonasz ze nowy jest tez zepsuty-mialem tak ostatnio z kuzynem niepotrzebnie przejechal ze 200 km bo nie sluchal starszych. jak jutro bedzie lalo to ci sprawdze co i jak jest podpiete.

Opublikowano

tylko od razu w sklepie od razu powiedz ze go za chwile zwrocisz jak sie przekonasz ze nowy jest tez zepsuty-mialem tak ostatnio z kuzynem niepotrzebnie przejechal ze 200 km bo nie sluchal starszych. jak jutro bedzie lalo to ci sprawdze co i jak jest podpiete.

Nie koniecznie Panowie. To samo mam już od dawna, tego naprawić sie nieda trzeba nowy pływak kupić.

najlepij wyjąć pływak z zbiornika i przy podpiętych przewodach ruszac góra duł czy wskazówka będzie chodziła na desce.

Opublikowano

myslę że tak ale ja miałem kupować i zrezygnowałem bo po pierwsze to orginał czeski kosztuje gdzieś 80 PLN, a po drugie to niewiadomo czy za rok go szlak nie trafi. po tylu latach pracy zetorami bo się na nich wychowałem to się wie na jaką prace ile paliwa idzie więc wskażnik u mnie nie gra roli jedynie w 7745 mi działa bo tam to jak naleje 70L to troche popracuje na pęlnym zbiorniku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomn95
      Według Was w zetorze 5211 można podpiąć lampy led przód tył pod istniejące przewody?
    • Przez Majjdann
      Witam mam taki problem z nadmuchem w zetorze 5211 włącze go i po jakis 5 minutach sie wyłącza bezpiecznik sie topi już po paru sekundach kiedy włącze nadmuch bezpiecznik zaczyna sie grzać. Dodam że jeden wiatrak kręci sie wolniej a drugi szybciej. Będe wdzięczny za pomoc Pozdrawiam.
    • Przez PiotrNaw
      WITAM. ZAKUPIŁEM CIĄGNIK ZETOR 5211. MAM PROBLEM Z NAGRZEWNICĄ. BRAK CIŚNIENIA - PŁYN NIE PODNOSI SIĘ DO NAGRZEWNICY. SPRAWDZAŁEM PRZEWODY - WSZYSTKIE DROŻNE. CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ ? PIOTR
    • Przez rolnicyzmazowszateam
      Witam Mam następujący problem z lewą pozycją w zetorze 5211 z przodu i z tyłu. Ostatnio jechałem i zobaczyłem że świeci się tylko jedna strona zobaczyłem do bezpieczników wszystko OK masa jest, aż kupiłem bezpieczniki i wymieniłem nic to nie dało, żarówki nie spalone nie wiem co może być. Może ktoś podpowie co to może być
    • Przez emtecc
      witam nagle przestały mi działać zegary i kontrolki w 7745. Po odpaleniu obrotościomierz i paliwo działa o świeci się kontrolka ładowania. Po zgaszeniu silnika paliwo nie działa. Prąd do stacyjki dochodzi bo można odpalić z przycisku. Zegary mają jakieś zasilanie, przekaźnik? Bezpieczniki sprawdzone - są ok. Jak to ugryźć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v