Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam ,od dwóch tygodni jestem użytkownikiem fendta 714 vario tms , ciągnik sporo kosztował , dużo więcej niż w Polsce za taki ciągnik od handlarza ale ciągnik z pewnych rak i sami go sciagalismy- maszyna w stadninie koni pracowała i ma niepełna 5,5tys godzin i jest z 2006r , maszyna wprost nowa można powiedziec zero śladów użycia siedzenie podłokietnik i tapicerka jak nowa a w Polsce od handlarza ciągnik z 6800 mth miał totalnie wygnieciony podłokietnik który jest twardy i nie łatwo go zgnieść , siedzenie nowe to kto mu uwierzy w przebieg , a cena ? Podejrzanie niska mniej niż w Niemczech za 1 generacje 700 seri z przebiegiem ok 7 tys mth ,a w Niemczech ogłoszenia gdzie pisze vario defekt albo skrzynia juz kaput, to po przebiegach 16-18tys mth ale stan lepszy niż w Polsce po 8 tys czyli wniosek ze w Polsce się cofa liczniki i potem ze vario Mało wytrzymuje a juz słyszałem kilka przypadków ze miały po 22tys , 27 tys mth . Nie ma co łaszczyć sie na taniego variota . Pozdrawiam i proponuje dobrze sprawdzić mtg w fendtach - są 3 miejsca , skrzynia do której trzeba dobrego fachowca żeby zrzucić licznik , na silniku który bardzo prosto cofnąć i elektrozawory.

Edytowane przez PronarekP5
Opublikowano

15-16 letnie ciągniki o przebiegu około 9000mth?!! 9000mth : 15 lat to wychodzi 600mth na rok ja ursus'em 904 zrobiłem 20mth w tym tygodniu. Kiedyś na ogłoszeniu widziałem tekst " przebieg 250 tyś km ale za 50 PLN zrobię 170 tyś jak sąsiad przyjdzie to zawsze lepiej wygląda"

Opublikowano

Jeśli kupujecie ten ciągnik to najważniejsze to jak chodzi skrzynia i ilość błędów jaka wyskakuje na początku po zapłonie. (oczywiście nie powinny wyskakiwać żadne). Do 8 tyś mtg można kupować, więcej nie ma sensu wg,. mnie. Oczywiście mówię o oryginalnym przebiegu, nie tym co pokazuje na licznik, bo cofnąć tam żaden problem :) 

Jeśli skrzynia padnięta to ciągnik już swoje przepracował, a obecnie patrząc na ceny, za fendta 714-716 w dobrym stanie trzeba dać 120 tyś. Wiem, widzę te ceny na oto moto i allegro..Da się i za 90 tyś kupić..

Co do pracy nim.. czysta poezja :) 100% wygody, 100% perfekcji, 

Opublikowano

Tak. To jest jak do AF dopadna się dzieci... Jeśli chcesz sprawdzić ile tak naprawdę ciągnik ma H przed zapłonem używasz specjalnej kombinacji klawiszy i na Variotronicu pokazują się wszytkie dane ciągnika, druga opcja to sprawdzenie ciśnienia ma skrzyni która powinno sięgać 560 bar na II przełożeniu, silnik w tych maszynach jest bardzo oszczędny i wytrzymały ale jego wada to że paliwo musi być dobrej jakości bo listwa common rail jest bardzo czula na złej jakości paliwo... Jakbyś potrzebował konkretnych info to napisz na priv chętnie pomogę ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ferdek2000
      Witam, pacjent Fendt 712. 
      wyświetla błąd 5.1.98, gdy silnik przekracza 1000 obr/min. na wolnych obrotach funkcjonuje poprawnie. 
      po wyrzuceniu błędu blokuje hydraulikę zewnętrzna. 
      Wyczytałem że problem może leżeć w czujniku, znalazłem i kupiłem takowy, jednak nie wiem gdzie szukać jego położenia w ciągniku? 
      prawdopodobnie znajduje się o przy pompie pod kabiną i można się dostać z dużymi problemami od spodu. Tylko czy to napewno tam ? 
      poniżej zdjęcia. 
      Czujnik który kupiłem i jego prawdopodobne położenie. 
       
      proszę o pomoc . 
       


    • Przez Sebastian32
      Witam. Problem polega na tym że silnik powyżej danych obrotów zaczyna świszcze ćwiczeć jakby zaciągał powietrze. Gdzie szukać problemu?
    • Przez Sebastian32
      Witam. Problem polega na tym że silnik powyżej danych obrotów zaczyna świszcze ćwiczeć jakby zaciągał powietrze. Gdzie szukać problemu?
    • Gość
      Przez Gość
      Cześć. Próbuje zrobić kalibrację Vario w swojej 716 z 2003 roku ale po wpisaniu kodu taki błąd wywala,podrzuci ktoś co źle robię ? Olej rozgrzany i chyba wszystkie kroki prawidłowo a jednak.

    • Przez SzymonG
      W moim ciągniku Fendt Vario 712 wyświetlił się błąd 4.1.08 już sprawdziłem jest to uszkodzony czujnik analogowy(czujnik trójkątny) zakresu prędkości jazdy I/II wie ktoś jaki to czujnik i gdzie się znajduje (Najlepiej jakiś wykres)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v