Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie trzeba zwalać wałka ja poprostu lekko ją przegiełem i odkręcasz pedał sprzęgła i stopnie do wchodzenia silnika i na bok da się wyciągnąć tylko od blokatora trzeba odkręcić te na 3 śruby nie raz już tak robiłem wiele szybciej

Opublikowano

Wałek od hamulcy musisz wysunąć. Trzeba zdjąć dekielek lewego hamulca, wyjąć taki pionowy pręcik blokujący wałek a później odkręcić śrubkę od dźwigni ciągnącej za śrubę od taśmy. Wałek powinien wysunąć się w bok.

A od blokady trzeba wyjąć sworzeń i odjąć całą dźwignię przesuwając w bok, nic do skrzyni nie wpadnie

Opublikowano (edytowane)

Witam serdecznie czy wie ktoś co to za urządzenie i do czego służy oraz z czym należy je łączyć i jaka jest zasada działania? BK403 jak na zdjęciu.

post-125648-0-43758000-1396622994_thumb.jpg

Edytowane przez krzysiekj24
Opublikowano

Mam jeszcze pytanie jeszcze odnośnie elementu przedstawionego na zdjęciu co to jest? zdjęcie nie jest za dokładne gdyż ciężko było je zrobić z uwagi iż ten element znajduje się całkowicie po prawej stronie pod deską rozdzielczą i jest nie najlepszy dostęp do niej.

post-125648-0-30031300-1396696871_thumb.jpg

Opublikowano

mam pytanie jak najlepiej ustawić pochwy zwolnicy w traktorze? przed zdejmowaniem miałem go bradzo nisko prawie o błotniki ocierał jak wedlug was najlepiej jak u siebie macie? czy ustawienie może wplynąć na luzowanie się zwolnic? Reguluje sięmiędzy pochwą a ciągnikiem czy między pochwą a zwolnicą?

Opublikowano

Reguluje się między pochwą a zwolnicą.Co do ustawienia wysokości to musisz sobie sam odpowiednio ustawiać jak będzie ci pasował.Ja mam ustawiony na nisko i mam jeszcze 10cm luzu między oponą a błotnikiem ale mam opony 11.2.Raczej ustawienie nie ma nic do luzowania się pochwy.

Opublikowano

Ustaw na najwyższe położenie - jeszcze takiego nie widziałem :)

Na najniższym położeniu jest lepszy komfort jazdy bo zwiększa się rozstaw osi i obniża środek ciężkości, trudniej też o wywrotkę więc jak masz górzyste tereny to lepiej na samym dole.

Na środkowym położeniu jest większy prześwit - jeśli wykorzystujesz ciągnik do oprysków to ustaw na środkowym. Ja mam na środku i bardziej mi się podoba niż te obniżone, ale co kto lubi :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v