Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wam,

zakupiliśmy u nas na gospodarstwo GPS firmz Trimble CFX-750, wszystko było by super jak by była instrukcja po Polsku. Niestety takiej nie dostałem.

GPS był kupiony od przedstawiciela, czyli jest nowy i nie używany, mimo tego nie ma instrukcji po Polsku tylko jest po Angielsku.

Sam sprzęt ma język Polski.

 

Może ktoś z was może mi pomóc i wyśle mi tą instrukcję obsługi w PDF na r.bielaszewski@wp.pl albo wysle mi linka gdzie mogę taką ściągnąć ponnieważ nie mogłem takiej znaleść.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Podobno nie ma instrukcji po polsku od producenta, przynajmniej tak usłyszałem przy kupnie.

Ale jeśli ktoś dysponuje tłumaczeniem i chciałby udostępnić, to byłbym wdzięczny.

Opublikowano (edytowane)

To samo usłyszałem jak kupowaliśmy ciągniki New Holland! Okaże się w praniu. Tylko jak zacząłem go używać i coś próbowałem to wyskoczył mi błąd na skrzyni biegów. A w książce było napisane aby wezwać serwis!! Super!!

Edytowane przez krzysiek16m
ortografia
Opublikowano

Informacja dla użytkowników paneli Trimble CFX-750 i FMX.

Do końca 2013 roku można otrzymać testową korekcję RangePoint od dokładności międzyprzejazdowej 15 cm lub lepszej i dokładności rok do roku - 50 cm lub lepszej na okres 12 miesięcy.

Warunek: wersja oprogramowania CFX-750 4.05 , w FMX - 7.2.

O możliwość wymiany oprogramowania pytajcie w firmach gdzie zakupiliście sprzęt. powinni Wam pomóc.

Wystarczy zarejestrować się na stronie Trimble, wpisac numer seryjny panela oraz adres mailowy.

Informacja z kodem aktywacyjnym przyjdzie mailem.

Link do strony rejestracyjnej: https://start.trimblertx.com/OA_HTML/tnvortx_ibeBoltHome.jsp

Kod odblokowuje na czas trwania testowego sygnału odbiór z systemu GLONASS, a korekcja jest dla systemu GPS i GLONASS.

W te żniwa kosiłem kombajnem na tej korekcji w połączeniu z systemem prowadzenia EZ-Pilot i wychodzi naprawdę bardzo dokładnie. Polecam.

Opublikowano (edytowane)
Dnia 6.09.2017 o 11:43, alvaroalvaro78 napisał:

Panowie jakie są różnice między CFX a FMX (poza kwestią wizualną)?

CFX-750

  • 8 cali

FMX (FM 1000) - ogólnie już wycofany ze sprzedaży

  • 10,4 cali
  • kompatybilny z systemem nawożenia azotowego GreenSeeker
  • posiada oprogramowanie FarmWorks
  • podwójny odbiornik GPS
  • możliwość ISO BUS

Opcja 3: TMX-2050 - z opcją FMX

  • 12,1 cali
  • oprogramowanie Android
  • 2xUSB
  • RJ45
  • RJ11
  • HDMI
  • ISO BUS
  • (najwyższy model Trimble)

LINK TRIMBLE SKLEP

Edytowane przez Agrotechnology
dodanie linku
Opublikowano
Dnia 3.04.2012 o 14:05, RobMaximus napisał:

Cześć wam,

zakupiliśmy u nas na gospodarstwo GPS firmz Trimble CFX-750, wszystko było by super jak by była instrukcja po Polsku. Niestety takiej nie dostałem.

GPS był kupiony od przedstawiciela, czyli jest nowy i nie używany, mimo tego nie ma instrukcji po Polsku tylko jest po Angielsku.

Sam sprzęt ma język Polski.

 

Może ktoś z was może mi pomóc i wyśle mi tą instrukcję obsługi w PDF na r.bielaszewski@wp.pl albo wysle mi linka gdzie mogę taką ściągnąć ponnieważ nie mogłem takiej znaleść.

 

Pozdrawiam

 

temat stary ale jest instrukcja  PL ja potrzebuję schemat lub zdjęcie gdzie podpinamy włącznik nożny EZ  PILOT

CFX-750_Instrukcja_POL.pdf

Opublikowano

Witam. Odgrzebuje temat tego postu, bo stałem się niedawno posiadaczem ciągnika z cfx 750. Niestety jest sporo rzeczy których nie rozumiem, mimo dość dobrej znajomości angielskiego, a nie mam specjalnie czasu żeby się bawić metodą prób i błędów. Nie zawracałbym głowy, ale nie mogę pobrać tego pliku z polską instrukcją w pdf który tu udostępniacie. Czy ktoś ma może poprawną wersję tego pliku i zechce go udostępnić? 

Z góry dziękuję za pomoc.

 

Opublikowano

Było kilka wersji dostępnych na forum.

moze lepiej zainstalować wersje oprogramowania PL niż patrzeć w ekran po angielsku a w książkę po polsku.  Chyba ze angielskiego technicznego chcesz  się poduczyć?

Opublikowano

na upartego silnik żyroskop i okablowanie można znaleźć za 14 000zł netto do tego nawigacja  powiedzmy CFX 9000 i traz prawdziwe koszty odblokowanie omnstar 2000 euro a następnie RTK kolejne 2000 euro no i abonament RTK też około 2000 na rok tak było -może się pozmieniało .kosztu odblokowań nie unikniemy natomiast abonament możemy zminimalizować kupując modem DCM 300 i za około 40 zł pobieramy korekcję z ASG EUPOS można również polować na nawigację używaną z odblokowaniami RTK ale to trwa a koszt 6000 zł Przy zakupie z drugiej ręki zapomnij o pomocy trimble

Opublikowano

czy rtk z eupos? jeżeli tak to ok co do hydrauliki to w zależności od marki ciągnika bywają problemy jeśli układ hydrauliczny jest zasilany wspólnie z kierowniczym ,temperatura oleju też ma znaczenie no i na koniec jesteś uwiązany do jednego ciągnika .ja jestem zwolennikiem napędu elektrycznego użytkuję cztery zestawy elektryczne i uważam że jest ok .Ale każdy ma prawo wyboru .z opinii słyszałem że ingerencja w hydraulikę niekiedy sprawia problemy i to opinia rolnika który przeszedł z elektrycznego na hydrauliczny

Opublikowano

Tak na ASG-EUPOS.

Na silniku elektrycznym  o około  1500 Euro system jest droższy .

Zależy od systemu jaki jest montowany. Każda firma ma własne rozwiązania.

Jedynie dla ciągników ze słabą hydrauliką a dużych wydatkach potrzebnych do obsługi maszyn może  być kłopot ze sterowaniem.

Wtedy jak najbardziej pożądany jest silnik elektryczny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Moscov
      Witam serdecznie, poszukuje jakiegoś patentu na tanią nawigację do ciągnika kropka Nie potrzebuję rtk i tym podobnych, potrzebuje jej wyłącznie do opryskiwacza i rozsiewacza. 
      Posiadam tablet z Windowsem, co więcej potrzeba żeby ogarnąć coś sensownego? 
      Będę z góry wdzięczny za odpowiedzi 
    • Przez tomaszecki
      Czy ktoś kupował i użytkuje nawigacje z aliexpres, czy w ogóle da się tam coś sensownego kupić?
    • Przez wajdek85
      Szukam najtańszej nawigacji do ciagnika. Potrzebna mi przy rozsiewaniu nawozu, więc dokładność nawet 0.5m wystarczy.
      Używa ktoś może Ricoel TG-7R ?
      Możecie coś innego polecić?
       
    • Przez Detonator220
      ss
    • Przez Detonator220
      Cześć,
      Potrzebuję Waszej opinii i doświadczeń.
      Mam ciągnik New Holland T7.215S, nieprzygotowany fabrycznie pod prowadzenie hydrauliczne (brak Autoguidance Ready Kit).
      Zastanawiam się nad rozbudową o pełną nawigację hydrauliczną, ponieważ:
      👉 W drugim ciągniku (T7.210) mam FJDynamics z elektrycznym wspomaganiem i... niestety jestem bardzo rozczarowany.
      Kręci kierownicą jak szalony, robi „szlaczki”, reaguje z opóźnieniem i jest po prostu niedokładny – nawet po wielu kalibracjach.
      Obecnie znalazłem okazję: używany zestaw Trimble XCN-1050 + NAV-900 z aktywacjami hydrauliki + RTX, ale mój T7.215S potrzebuje wtedy jeszcze całego zestawu hydraulicznego.
      💸 Całościowy koszt wyjdzie około 45–50 tys. zł, a za samą elektrykę byłoby ~30 tys., ale boję się powtórki z FJD.
      🔹 Czy warto inwestować w hydraulikę do T7.215S?
      🔹 Czy ktoś przerabiał taki temat od zera (bez fabrycznego przygotowania)?
      🔹 Jakie są Wasze doświadczenia z NAV-900 i XCN-1050 na hydraulice?
      Będę wdzięczny za każdą opinię – nie chcę znów się wkopać w system, który nie dowozi w polu.
      Dzięki z góry za pomoc!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v