Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
NewHollandT4

New Holland T4 Problem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam.

Od niedawna posiadam ciągnik New Holland T4 Powerstar. Jest w nim rewers hydrauliczny i sprzęgło mokre i tu jest problem ponieważ gdy ciągnik jest on rozgrzany i mam wyłączony bieg a włączam rewers to po po puszczeni sprzęgła słychać szum lecz gdy ponownie wciskam sprzęgło to szum zanika. To samo się dzieje gdy jade do przodu i chce jechac do tyłu to gdy zmieniam położenie dzwigni od rewersu aby jechać do tyłu to słychać zgrzytnięcie. Jak jadę do tyłu i chce jechać do przodu dzieje się tak samo (ciagnik jest na dotarciu) Panowie z serwisu byli ale wiele nie pomogli ponieważ jest to nowy model ciągnika i muszą się zastanowić jaka może byc usterka.

Prosiłbym o pomoc w zidentyfikowaniu tych zgrzytów i szumu!!!

Jeśli ktoś spotkał się juz z takim problemem prosiłbym o pomoc!!!

Edytowano przez NewHollandT4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marl    15

Zaskakujące jest zachowanie serwisu.

Jeśli nie wiedzą jaka jest usterka i jak naprawić to na drugi dzień powinna przyjść laweta i traktor powinien wrócić do Płocka.

A nie wciskać kitu, że muszą się zastanowić. Sprzęgła mokre są w innych modelach ciągników NH, nie tylko tych większych ale zasada działania jest raczej podobna. To, że T4 jest nowy na rynku to nic nie usprawiedliwia. Mechanicy powinni odbyć szkolenie.

Bierz za telefon jutro i dzwon do dealera, i twardo, że mają naprawić a jak nie potrafią to niech go do fabryki na naprawę biorą.

Bedą Cię zwlekać a czas leci i gwarancja z każdym dniem coraz krótsza...

 

EDIT:

 

Może ten uzytkownik T4 pomoże:

 

http://www.agrofoto.pl/forum/user/11073-kamilkita/

Edytowano przez Marl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wysoki24    2

Gdzie kupiłeś ten ciągnik? T4 jest bardzo ładne, świetnie jest w nim w kabinie. Jednak jak zawsze - najważniejszy jest serwis.

Edytowano przez wysoki24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszT6030    0

Dzięki za radę. Jutro zadzwonię do nich i sobie z nimi pogadam.

Witam. kolego i co z NH? serwis wkoncu wziął się do pracy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marl    15

Ogólnie jak ciągnik się sprawuje??

Jego ergonomia, może już jakieś prace wykonywałeś nim już, to np: spalanie może obliczyłeś...

Mógłbyś nam napisac coś więcej o nim, bo kilka osób pisało w innym wątku o tym traktorze, a nikt nie odpowiedział, bo w zasadzie jeszcze ich w sprzedaży za dużo nie ma.

Zamówione teraz ciągniki będą w połowie maja/czerwca...

Jakieś fotki wrzucić możesz do galerii, szczególnie z wnętrza :)

Edytowano przez Marl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marl    15

Po świętach maja przyjechać i przy cięższej pracy zdiagnozować przyczynę

 

I jak?? Awaria usunięta??

Co było przyczyną. Napisz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmtracker    10

Witam.

Od niedawna posiadam ciągnik New Holland T4 Powerstar. Jest w nim rewers hydrauliczny i sprzęgło mokre i tu jest problem ponieważ gdy ciągnik jest on rozgrzany i mam wyłączony bieg a włączam rewers to po po puszczeni sprzęgła słychać szum lecz gdy ponownie wciskam sprzęgło to szum zanika. To samo się dzieje gdy jade do przodu i chce jechac do tyłu to gdy zmieniam położenie dzwigni od rewersu aby jechać do tyłu to słychać zgrzytnięcie. Jak jadę do tyłu i chce jechać do przodu dzieje się tak samo (ciagnik jest na dotarciu) Panowie z serwisu byli ale wiele nie pomogli ponieważ jest to nowy model ciągnika i muszą się zastanowić jaka może byc usterka.

Prosiłbym o pomoc w zidentyfikowaniu tych zgrzytów i szumu!!!

Jeśli ktoś spotkał się juz z takim problemem prosiłbym o pomoc!!!

 

Możesz napisać ile Cie on kosztował i jaki to dokładnie model i jakie wyposażenie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wacekd    0

Mam t-4. 75 zrobił 50 mg. z ładowaczem i pare godzin z prasom metal-fach.Narazie działa bezawaryjnie, spalanie jak narazie jest super ( wiadomo lekka praca). Na zbiorniku o pojemności 90l zrobiłem 30,5 mtg ,co w poruwnaniu z TD95, którego posiadam od 5 lat jest luksusem. Pozdrawiam!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez majkel207
      Witam
      Mam zamiar zmienić ole w silniku w moim NH T4020, jak polecacie olej do niego? Instrukcja zaleca przy pracy przy temp -25 do 20 stopni SAE 10W-30 a przy pracy w temp -15 do 40 stopni SAE15W-40, ciągnik pracuje praktycznie tylko wiosna lato jesień więc lepiej wybrać SAE15W-40, tylko jaka marka może być jakiś zwykły castrol czy mus zalecany w instrukcji ambra, i kwestia filtru musi być oryginał czy jest jakiś tańszy zamiennik?
    • Przez adikpl1
      Nowa seria została zaprezentowana podczas targów EIMA, ma zastąpić obecną T4000 DeLuxe
      Miejscem produkcji ma być Ankara, Turcja.
      Modele: T4.55 T4.65 T4.75
      Silniki 4 cylindrowe FC5 3200 turbo intercooler Tier IIIA,
      przekładnia mechaniczna 12x12
      Niedługo także modele T4.85 i T4.95 ze skrzynią HI-Lo i opcjonalnie osią super steer
       



    • Przez maniekw5211
      witam wszystkich uzytkownikow mam taka mala prozbe czy ktos ma moze new hollanda t4 75 powerstar jako ciagnik glowny
      moje pytanie polega na tym ze chcem taki kupic na 15 hektarów i zastanawia mnie z jakimi maszynami mugl by jezdzic a najbardziej chodzi mi o pole
      pozdrawiam i prosze o pozytrywne odpowiedzi /:)
    • Przez hery12
      Witam
       
      Czy ktoś się orientuje jaki olej i ile  powinien być wlany do skrzyni do new holland tn75v ze skrzynią z półbiegami i rewersem elektrohydraulicznym?
    • Przez Tymoteusz
      mam problem tego typu ze samoczynnie załąncza  mi sie przedni naped w new holladie Td 50 30 

      dokończe temat przy zimnym jest wszystko ok po rozgrzaniu sam sie włancza próbowałem rozłączyc cewki elektrozaworów  ale dalej sie nie rozłączył ciagnik ma przejechane zaledwie 500 godzin
×