Zaloguj się, aby obserwować  
NewHollandT4

New Holland T4 Problem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam.

Od niedawna posiadam ciągnik New Holland T4 Powerstar. Jest w nim rewers hydrauliczny i sprzęgło mokre i tu jest problem ponieważ gdy ciągnik jest on rozgrzany i mam wyłączony bieg a włączam rewers to po po puszczeni sprzęgła słychać szum lecz gdy ponownie wciskam sprzęgło to szum zanika. To samo się dzieje gdy jade do przodu i chce jechac do tyłu to gdy zmieniam położenie dzwigni od rewersu aby jechać do tyłu to słychać zgrzytnięcie. Jak jadę do tyłu i chce jechać do przodu dzieje się tak samo (ciagnik jest na dotarciu) Panowie z serwisu byli ale wiele nie pomogli ponieważ jest to nowy model ciągnika i muszą się zastanowić jaka może byc usterka.

Prosiłbym o pomoc w zidentyfikowaniu tych zgrzytów i szumu!!!

Jeśli ktoś spotkał się juz z takim problemem prosiłbym o pomoc!!!

Edytowano przez NewHollandT4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marl    77

Zaskakujące jest zachowanie serwisu.

Jeśli nie wiedzą jaka jest usterka i jak naprawić to na drugi dzień powinna przyjść laweta i traktor powinien wrócić do Płocka.

A nie wciskać kitu, że muszą się zastanowić. Sprzęgła mokre są w innych modelach ciągników NH, nie tylko tych większych ale zasada działania jest raczej podobna. To, że T4 jest nowy na rynku to nic nie usprawiedliwia. Mechanicy powinni odbyć szkolenie.

Bierz za telefon jutro i dzwon do dealera, i twardo, że mają naprawić a jak nie potrafią to niech go do fabryki na naprawę biorą.

Bedą Cię zwlekać a czas leci i gwarancja z każdym dniem coraz krótsza...

 

EDIT:

 

Może ten uzytkownik T4 pomoże:

 

http://www.agrofoto.pl/forum/user/11073-kamilkita/

Edytowano przez Marl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wysoki24    2

Gdzie kupiłeś ten ciągnik? T4 jest bardzo ładne, świetnie jest w nim w kabinie. Jednak jak zawsze - najważniejszy jest serwis.

Edytowano przez wysoki24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszT6030    0

Dzięki za radę. Jutro zadzwonię do nich i sobie z nimi pogadam.

Witam. kolego i co z NH? serwis wkoncu wziął się do pracy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marl    77

Ogólnie jak ciągnik się sprawuje??

Jego ergonomia, może już jakieś prace wykonywałeś nim już, to np: spalanie może obliczyłeś...

Mógłbyś nam napisac coś więcej o nim, bo kilka osób pisało w innym wątku o tym traktorze, a nikt nie odpowiedział, bo w zasadzie jeszcze ich w sprzedaży za dużo nie ma.

Zamówione teraz ciągniki będą w połowie maja/czerwca...

Jakieś fotki wrzucić możesz do galerii, szczególnie z wnętrza :)

Edytowano przez Marl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marl    77

Po świętach maja przyjechać i przy cięższej pracy zdiagnozować przyczynę

 

I jak?? Awaria usunięta??

Co było przyczyną. Napisz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmtracker    10

Witam.

Od niedawna posiadam ciągnik New Holland T4 Powerstar. Jest w nim rewers hydrauliczny i sprzęgło mokre i tu jest problem ponieważ gdy ciągnik jest on rozgrzany i mam wyłączony bieg a włączam rewers to po po puszczeni sprzęgła słychać szum lecz gdy ponownie wciskam sprzęgło to szum zanika. To samo się dzieje gdy jade do przodu i chce jechac do tyłu to gdy zmieniam położenie dzwigni od rewersu aby jechać do tyłu to słychać zgrzytnięcie. Jak jadę do tyłu i chce jechać do przodu dzieje się tak samo (ciagnik jest na dotarciu) Panowie z serwisu byli ale wiele nie pomogli ponieważ jest to nowy model ciągnika i muszą się zastanowić jaka może byc usterka.

Prosiłbym o pomoc w zidentyfikowaniu tych zgrzytów i szumu!!!

Jeśli ktoś spotkał się juz z takim problemem prosiłbym o pomoc!!!

 

Możesz napisać ile Cie on kosztował i jaki to dokładnie model i jakie wyposażenie?


Jeśli Ci doradziłem, pomogłem to odwdzięcz się zieloną strzałką w góre :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wacekd    0

Mam t-4. 75 zrobił 50 mg. z ładowaczem i pare godzin z prasom metal-fach.Narazie działa bezawaryjnie, spalanie jak narazie jest super ( wiadomo lekka praca). Na zbiorniku o pojemności 90l zrobiłem 30,5 mtg ,co w poruwnaniu z TD95, którego posiadam od 5 lat jest luksusem. Pozdrawiam!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez MarcinYN
      Ciągnik ma przepracowane 800 mth i występuje problem ze zmianą kierunku jazdy.
      Gdy chce zmienić pozycję rewersu do tyłu to często jest to nie możliwe, blokuje się po ponownym wciśnięciu pedału sprzęgła udaje się zmienić kierunek jazdy ale nie zawsze.
      Problem pojawia się często i nie pomaga regulacja linki 
    • Przez majkel207
      Posiadam New Holland T4020V, ostatnio zaczął mi ciężko palić i kopcić, zauważyłem że ten mały wstępny filtr paliwa jest trochę zawalony ( w zeszłym sezonie wymieniałem oba filtry a przebieg zrobiłem mały), wymieniłem ten mały wstępny filtr, już tak nie kopci, pali trochę lżej ale dalej ciężko, możliwe, że układ jest zapowietrzony? w tym wstępnym filtrze jest z 1/4 powietrza, a może podgrzewanie padło, ktoś coś doradzi
    • Przez tomuss17
      witam problem taki nie dziala całe sterowanie ehr w kabinie na konsoli nie wyświetla zadnych błedow jedynie kontrolka z książką przy kierunkach podnoszenia mruga i zeby było śmieszniej ehr na błotnikach działa spotkal sie ktoś z czymś takim ??
    • Przez mateusz6700
      Witam mam problem z hamulcami gdy nacisne pedał hamulca to załącza się przedni napęd i pedał hamulca nie odpija do końca
    • Przez dymek333
      Witam,
      niedawno kupiłem traktorek NH TN70SA  ze skrzynią 32x16 oraz rewersem el.hydr. i na desce mruga kontrolka taka jak na zdjęciu w następującej częstotliwości : 4 wolne - 1 wolny - 5 szybkich.  Zakładam nowy temat bo nie znalazłem żadnych informacji czy manuali na temat tego modelu ani na polskich ani na zagranicznych forach. Póki co nie zaobserwowałem żadnych usterek. 

       

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj