Zaloguj się, aby obserwować  
Gość

Wskaźnik temperatury MF 255

Polecane posty

Gość   
Gość

Witam , ostatnio kupiłem sobie do Mf 255 wskaźnik temperatury bo nic nie wskazywał. Przejechałem ciągnikiem i myślałem że jak się chociaż troszkę zagrzeje to wskazówka się podniesie ale nic z tego. Więc kupiłem jeszcze czujnik temperatury i dalej to samo. Postanowiłem sprawdzić czujnik temperatury, i go włożyłem do wrzącej wody i wskazówka idealnie jest w pozycji pionowej. Czy wskazuje on prawidłowo ? Jak się będzie gotować ciecz to będzie on pokazywał na zielonym polu (idealnie pionowo) ?? Raczej nie powinna wskazówka być już na czerwonym polu ?

Dziękuje za odpowiedzi.

Proszę o nie usuwanie tematu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość   
Gość

Sprawdzałem też orginalny czujnik i wskaźnik z MF 255 i jest tak samo że przy włożeniu czujnika do wody zagotowanej wskazówka jest odchylona bardziej w prawo od pionu. I teraz myślę że nie mam zamontowanego termostatu i nie dogrzewa się silnik, jeżeli nie proszę mnie poprawić. I teraz mam pytanie gdzie znajduje się termostat i jak sprawdzić czy on jest i działa ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaskurp    7

nad pompą wody jest taka obudowa na 3 śruby deklem z góry przykręcana, tam jest termostat. Na termostacie powinna być wygrawerowana temperatura otwierania, przywiązujesz do termostatu sznureczek żebyś miał za co trzymać, maczasz w garku i podgrzewsz wodę. Obserwójesz jednocześnie termometr, który też powinien się znajdować w garnku i dekiel w termostacie. powyzej 80 stopni powinien zaczac sie otwierać. dokładnej temp otwierania ci niepowiem ale wyczytasz, Ważne jest żeby zrobić taką próbę kilka razy i zwrócić uwagę czy nic sie nie przycina i czy temp inicjacji otwierania jest taka sama zawsze. Warto zrobić taką próbę montując nawet nowy termostat bo wiesz jaka dziś jest jakość części do ursusów. A co do zegara wiesz gdzie bedzie wskazówka jak sie woda zagotuje bo zrobiłeś próbę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Czy to jest pod bakiem paliwa ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez jacek86
      mam takie pytanie czym sie rozni mf255 od c 360-3p z gory dzieki
    • Przez pocojakinaco
      jak w temacie, stary traktor massey z silnikiem perkins 4.236
      4 cylindrowy
      sprowadzony  z angli, tam stal dluzszy czas i zdzewial
      olej szarego koloru, jak sie przetarlo na palcu to wykazywal takie rozwarstwienie jak ma mleko gdy je chcesz zagotowac a ono sie zważy czyli oddziela sie wtedy bialko od wody i są takie biale punkciki w wodzie
      podobnie z tym olejem tylko kolor szary
      wymiana na nowy olej ale zaraz potem znowu robi się szary
      w chlodnicy nie babelkuje , z wydechu nie kopci, cos za mocno z odmy para leci
      zdjeta glowica, na uszczelce nei widac znakow uszkodzenia , nie jest przepalona
      ale w glowicy szlam w kanale wodnym koloru kawa z mlekiem , to samo w kanalach wodnych w bloku, syf
      po zrzuceniu miski widze od spodu na walku rozrzady przy pierwszym cylindrze od strony kierownicy piana , bialawy kolor, krople wody na walku rozrzadu , to potwierdza że woda byla w skrzyni korbowej
      zalalem blok goraca wodą , nie kapie z cylindrow,
      nastepnego dnia podalem na zwyklej wodzie sprezone powietrze 2 bary do chlodnicy , to już bylo na zimnej wodzie
      dawalem nawet kolo 3 bar ale bylo slychac jak sie chlodnica rozdyma wiec dalej nie ryzykowalem , nie kapało z cylindow
      tlokow nie wyjjmowalem, przekrecilme ze 2 razy korba zeby tloki zmienily polozenie
       
      pytanie jest czy mozliwe  że to wina uszczelki mimo iz nie jest przepalona?
      bo jak z bloku woda nie kapie to gdzie szukac usterki ?
       
       
       
    • Przez Bonex157
      Posiadam silnik 3p z mf 255 i kryze bułgara i mam taki problem. Przerabiam mojego fergusona tea 20 benzyna, kryza w bułgarze ma otwory w innej odległości jakies 4 pasuja na siebie, reszte trzeba by było przewiercić, i tu moje pytanie czy ktos cos takiego przerabiał? Z czego kryza by pasowała?
    • Przez Panoramix
      Witam. Chciałem zapytać czy jest możliwość przerobienia hydrauliki zewnętrznej w mf255 tak żeby nie była zależna .
       
    • Przez daniel1302
      Witam, mam problem z przednim napędem do MF590.
      Przedni napęd bardzo słabo ciągnie. Wymieniłem wszystkie filtry, jednak nic to nie pomogło. Olej też nowy zalany przed zimą.
      Jakie powinno być ciśnienie na pompie oleju?
      Gdzie ewentualnie sprawdzić czy tarcze są do wymiany?
      Czy coś jeszcze może być uszkodzone?

      Wałek WOM działa i podnośnik też. Ostatnio robilem broną wirową, więc dosyć duże obciążenie.

      Z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj