Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam do Was pytania dotyczące hamulców w MF 3060. Na jakiej zasadzie one działają i czy wlewa się do nich jakiś płyn. Jeśli tak to w którym miejscu. Pytam, gdyż nie działają mi one. Podczas wciskania hamulca nie ma żadnego oporu i zero hamowania. Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam :D

Opublikowano (edytowane)

Nie ma w nim pneumatyki jest tylko hydraulika. A to nie jest tak, że on ma wszystko podłączone pod olej w przekładni?? A gdzie sprawdza się poziom oleju w tej skrzyni i ewentualnie dolewa, bo nie zaglądałem jeszcze pod niego

Edytowane przez MF3060
Opublikowano

zapowietrzone są, u mnie też tak było po spuszczeniu oleju, ale przyjechał kolega ojca i naprawił, niestety nie wiem jak to zrobić :(

 

 

 

Ale on miał podobnie w zeszłą zimę ale po jakimś czasie mu przeszło. Chcę wiedzieć dlaczego tak się dzieje

Opublikowano

na tylnym moście zaraz za ramionami podnośnika są takie kalamitki po jednej na stronę zapalasz ciągnik i niech chodzi na wolnych obrotach a wtedy odkręć te kalamitki ale tylko tyle aż zauważysz płynący olej lub bąbelki niema potrzeby wykręcania ich całkowicie one znajdują się tu gdzie przekładnie planetarne od góry tylnego mostu tak jak pisałem i hamulce się wtedy odpowietrzają a bagnet od poziomu oleju jest z tyłu ciągnika z prawej strony zaczepu górnego

Opublikowano

na tylnym moście zaraz za ramionami podnośnika są takie kalamitki po jednej na stronę zapalasz ciągnik i niech chodzi na wolnych obrotach a wtedy odkręć te kalamitki ale tylko tyle aż zauważysz płynący olej lub bąbelki niema potrzeby wykręcania ich całkowicie one znajdują się tu gdzie przekładnie planetarne od góry tylnego mostu tak jak pisałem i hamulce się wtedy odpowietrzają a bagnet od poziomu oleju jest z tyłu ciągnika z prawej strony zaczepu górnego

 

 

Czyli jednak wszystko jest podłączone pod ten olej z tyłu tak?? Dzięki jeszcze raz za odpowiedzi. Pozdrawiam

Opublikowano

Szukałem tych odpowietrzników, ale nie jestem pewien czy to one. Gdyby ktoś mógł zrobić zdjęcie gdzie one się mniej więcej znajdują byłbym bardzo wdzięczny

Opublikowano

Odpowietrzałem dziś te hamulce olej leciał od razu, może w trakcie wypłynęły ze 3 bąble a później już sam olej. Niestety nic to nie zmieniło, nadal hamulce są miękkie i nie łapią nic

Opublikowano

Mam takie to małe pytanie co do halogenów sprawdziłem już wszystko żarówki bezpieczniki przeczyściłem styki wszystko i nic z przodu światła robocze działają a z tyłu nie i nie wiem dlaczego może mi ktoś pomoże jak wciskam przycisk do zapalenia świateł roboczych z tyłu to przycisk się zaświeca a halogeny się nie świecą pomoże ktoś? to tyczy mf 3050

Opublikowano

micro16 napisz mi na gg tam bardziej opiszę ci moją sprawę 13948169

tam za lampami co jest masa to przeczyściłem i nic to samo jest ale dawaj na gg bardziej napisze z szczegółami

Opublikowano

Witam,

 

Panowie mam problem z hamulcami w 3070. Przez noc zapowietrzają się i pedał wpada do podłogi. Po odpowietrzeniu pedał bierze przy samej górze i 4 koła się blokują. Wymieniłem wszystkie uszczelki w pompach hamulcowych, zmieniłem dławik w tym rozdzielaczu pod maską na taki z mniejszym otworem i dalej hamulce znikają. Oleju w skrzyni jest na max.

 

Gdzie on łapie powietrze? Doradźcie coś.

Opublikowano

Pewnie chodzi Ci o uszczelniacze na tloczkach hamulcowych. Też możliwe, bo z zewnątrz wycieków nie widać. Niestety do tego trzeba będzie zwolnice ściągać a może i kabinę.

Opublikowano

MF3060 spuść olej i zobacz czy są w nim opiłki lub czy jest ,,siwy". jeśli tak to tarcze są zdarte i trzeba wymienić ... Co do ciebie FarmerX2 to wymień pompke hamulcową i dobrze odpowietrz .. DeF może masz za duże halogeny i pali kable??

Opublikowano

Panowie mam pytanie :) Znajomy ma MF 6180 i teraz pojawił mu się problem - w czasie jazdy potrafi zblokować dwa lewe koła. W lecie i pod ciężarem to jeszcze bo silnik zejdzie z obrotów i wiele nie ucierpi ale już na pusto i na lodzie to jest niebezpieczne. Jechał koła zblokowały i poszedł w drzewo a ze 2 metry dalej przepaść i rzeka... Prowadzał go po mechanikach a to tarcze wymieniali a to elektronika ale jak nie tarcze źle założyli i starł całe po prawej stronie to co innego jeszcze. Dodam że ostatnio z nim jechałem i zblokowało to pedały miękkie jak dentka :) MF zjeżdżony bo '96 rok a 24 tyś mth miał w styczniu i co dziennie pracuje. Teraz roboty się zaczną to będzie to utrudniać pracę i chcę mu podpowiedzieć co to może być. Jakieś propozycje ?

Opublikowano

Panowie Mam ten sam problem w swoim MF 3060 a mianowicie hamulce się ciagle zapowietrzają. Wymieniałem już dociski i oringi ( w moście) uszczelnialempompki hamulcowe inadal to nicnie pomaga jesli by ktos mogł mi madrej rady udzielić to bym był bardzo wdzięczny

Opublikowano (edytowane)

może za mały stan oleju w skrzyni ? NIe wiem czy to wgl bedzie miało znaczenie ale skoro tyle rzeczy wymieniłeś i nadal nic to może najprostsze rozwiązanie :)

Edytowane przez Lukash3060
Opublikowano

U mnie panowie wymieniłem uszczelnienie w jednej z pompek hamulcowym i teraz dzieją się cyrki.
Po dłuższej pracy jedno z kół zaczyna blokować się i sam hamuje....
Pali się cały czas stop stop i przedniego napędu wtedy nie mogę wyłączyć.
Odpowietrzalem tymi kalamitkami w tylnym moście i nic...
Może za słabo...nie mam pojęcia jak jest nierozgrzany to działa dobrze wszystko.
Może pompka do uszkodzona?

Opublikowano

dobra rada... oddaj ten traktor do mechanika.. od pół roku czego się nie złapiesz to... spierdolisz a potem na forum szukasz wróżki

Tak ciężko spojrzeć pod pedały i sprawdzić czemu wciśnięte są czujniki stop? podpowiem.... albo je zjebałeś albo pedały są źle wyregulowane że cały czas czujnik jest wciśniety

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v