Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tak zgadza się ja mam c-330 z 1983r i smiga jak należy ciągałem nią przyczepę 4,5t pełną piachu z piaskownicy jak remontowałem drogę i teraz ją używam do kosiarki rotacyjnej polskiej

Gość Profil usunięty
Opublikowano

ciapek na wom-ie jest mocniejszy niż c-360 żeby uzyskać lepszy uciąg na wom-ie w c-360 t0 puszczałi przez skrzynie

"Puszczali" ażeby zwiększyć obroty a nie moc. Jak mocniejszy ciągnik może być słabszy na WOM-ie od słabszego?

Opublikowano

Nie zauważyłem żeby moja 28 byłą wolniejsza od Mki. Tylko ze sam sie zastanawiam ile z moim ciągniku zostało z 28 bo silnik jest od 30 na osi płaskiej, rozdzielasz pod siedzeniem od 30 zeby wyciągnąć wyjścię na wysrot przyczepy i na tura

na tyle zaczep obracany od 30 a nie jak w 28 do tego jaszcze dolny zaczep z małą przeróbka zeby rozrzutnik ciągać Chba zostały mi tylko skrzynia i most no i zwolnice od 28

Opublikowano

co to za dyskusja ktory szybszy, jakie to ma znaczenie, roznica pewnie z 1km/h

jesli bedzie krecony na pompie to osiagnie inne obroty, a co za tym idzie inna predkosc,

duzo rowniez zalezy od stanu silnika i paliwa

Opublikowano

kolego jest duża różnica w prędkości i zarazem w uciągu na poszczególnym biegu, M-ka minie bokiem 28 i zwykłą c330, ale znowu trzeba biegi częściej redukować jak ma ciężko.

Opublikowano

Jakością wykonania pierwsze trzydziestki biją na głowę emki.Polacy podobnie jak to było z C 4011 zepsuli ją i zrobili C 360,

tak też postąpili z mniejszym ursusem i zrobili C 330M

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PioTroK
      Witam. Podjąłem się zmiany opon wraz z felgami w moim C-330 ze względu na zamontowanego tura.
      Zakupiłem na portalu aukcyjnym zestaw opon wraz z felgami 10.75-15.3 i wszystko ładnie pasuje ale mam jeden mały problem.
      Mianowicie krawędź wewnętrzna felgi przy skręcie będzie ocierać o wystający materiał w półosi osi przedniej. Dodam, że mam przód twardy okrągły..
       
      myślałem nad zastosowaniem dystansów lecz nie znalazłem gotowych dystansów, które posiadałyby zatoczenie na felgę aby koła nie opierały się na śrubach..
      lub nad przyszlifowaniem krawędzi półosi przedniej, bo tam spokojnie jest te 5cm materiału który uważam ze jest zbędny.
      moze Wy macie jakieś pomysły. 
    • Przez RolnikAgroKujawski
      Cześć ludzie. Mam pytanko. Jak myślicie co to może być za kierownica. Ursus c330 1974. Po założeniu kapsla od Zetora, bo mam 2 ramienna Zetora w c360 z turem, wygląda trochę jak z Zetora. A i kierownica jest płaska. Być może dziadek ją kiedyś wymieniał 



         

    • Przez igor730
      Witam . Proszę o poradę. C330M. Posiadam rozdzielacz oryginalny podłączony w sposób jak na zdjęciu. 
      Teraz podłączyłem do oryginalnego rozdzielacza dodatkowy rozdzielacz dwusekcyjny z jedna sekcja plywajacateraz ona jest zaślepiona. Odłączyłem rurkę która tworzyła bypass między góra a bokiem rozdzielacza i do górnego króćca podłączyłem przewod do rozdzielacza zewnętrznego gniazdo P a od bocznego króćca z rozdzielacza oryginalnego do nowego rozdzielacza do gniazda T. Generalnie takie połączenie przewija się w internecie. 
      Rozdzielacz zewnętrzny potrzebuje do sterowania ładowaczem z siłownikiem z dwoma przewodami. 
      Problem jest następujący już na samym początku otóż z oryginalnego rozdzielacza mogę podnieść tuza ale nie jestem w stanie go opuścić. Dając wajchę w dół słuchać że pompa pracuje mocno ale tuz nie opuszcza się. 
      W czym jest problem. Wydaje się że olej jest blokowany i nie może wrócić do skrzyni z tuza



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v