mat93

U-R-S-U-S C-330 który lepszy ?

Polecane posty

mat93    31

Jaką c330 byście wybrali jeżeli przyszło by wam do zakupu.Wybrali byście pierwszą c330 tą z lat 1969-1975 czy może nowszą z lat 1980 czy 1990 . Która lepsza ? Weźmy pod uwagę iż stan obu jest taki sam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nowsza zawsze będzie nowsza, jeżeli stan obydwu jest taki sam, to ja bym brał tą nowszą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    943

a ja bym bral starsza, lepsze maetrialy uzyte do wykonania


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Lepsze to może były, tylko już się mogły po wyrabiać obudowy łożysk i inne rzeczy, 15 - 20 lat różnicy to nie jest tak mało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

Jaką c330 byście wybrali jeżeli przyszło by wam do zakupu.Wybrali byście pierwszą c330 tą z lat 1969-1975 czy może nowszą z lat 1980 czy 1990 . Która lepsza ? Weźmy pod uwagę iż stan obu jest taki sam.

Akurat przy tym modelu to nie za bardzo co się zastanawiać,na mojej wsi jest bardzo dużo c-330 z starszej produkcji jak i nowszej,i nie dostrzegłem aby ktoś narzekał na te nowsze,ewentualnie czasem się zdarzy,że ktoś tam narzeka na tą tzw."M",le ogólnie nowsza nie ustępuje tej starszej.Jeżeli zakupisz taką z '76 roku i trochę potrzymasz to już potem ciężko to sprzedać a jak już to kasa mała.. Pod sumując to wybrał bym na pewno młodszy model ...


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    424

Na pewno wybrał bym model młodszy. Stan mówisz taki sam, ale jednak w środku nikt nie siedzi. Młodsza maszyna to zawsze młodsza. Jak mówi przedmówca zawsze będzie ją jak coś łatwiej sprzedać. Starsza na pewno nie jedno już przeżyła.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malopolanin    5

Młodsza to młodsza, starsza, tak jak pisali, z lepszych materiałów, ale też bardziej wymiłowana będzie. :D My mamy ciapka z 1974 r i nie narzekamy, ale młodzym byśmy pewnie nie wzgardzili.


C-330 i jazda!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek420    3

a na twoim miejscu bym wziął starszą bo mam z tego starszego rocznika i lepiej mi się sprawuje niż sąsiada mk która mo o wiele mtg mniej.W c330 robiłem 26 lat kapitalny remont i do tej pory nic nie było wymieniane prócz końcowek :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamc330    136

Ja bym kupił tą która ma mniejszy przebieg motogodzin bez różnicy czy starsza czy nowsza :D


Massey Ferguson 255
Ursus C-330 + Tur1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mat93    31

powiem tak chciałbym kupić coś za 10tyś aby w razie czego mieć jeszcze trochę na remont a te z 1969 do 1975 to chyba za te 10 000 da radę kupić nawet w dobrym stanie co uważacie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

Tylko takie allegro albo tym podobne to nie patrz na to. Najlepsze są ogłoszenia z gazet albo poczta pantoflowa, gdzie nie ma porównania cenowego i ktoś wyceni według swojego widzi mi się. Pośpiech to zły doradca, nie raz widziałem ciapki z lat '80 do 10 tys. w stanie nie do grzebania, jeden nawet z turem.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek420    3

Ja bym kupił tą która ma mniejszy przebieg motogodzin bez różnicy czy starsza czy nowsza :D

Różnica to jest bo mk prędzej wysiadają skrzynie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

Różnica to jest bo mk prędzej wysiadają skrzynie ;)

Raczej tylko czwarty bieg..


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamc330    136

Podobno wystarczy delikatnie jakąś nakrętkę w skrzyni spawarką cyknąć i nie ma problemu z rozlatującą się skrzynią :D


Massey Ferguson 255
Ursus C-330 + Tur1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    16185

co do spawania nakrętki to powiem że nie zawsze to pomagało, często spaw pękał, w przypadku znajomego pomogła dopiero wymiana wałka i nakrętki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamc330    136

Właśnie podobno gdy założy się nowy wałek,nakrętkę i pospawa to nie ma bata żeby się coś rozkręciło skrzynai trzyma długie lata bez remontu.


Massey Ferguson 255
Ursus C-330 + Tur1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mat93    31

skrzynie da radę zrobić wujek ma c330M i na razie jest spokój tylko z kąt te ceny c330 z lat 80 i 90 oraz c330m w życiu nie dam 20000 za c330 , te starsze mają rozsądne ceny wiecie czemu tak jest ? rocznik ale przecież c330m mają już ponad 20 lat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Osobiście to bym wybrał tą starszą bynajmniej w tamtych czasach lepiej się ursusowcy do swoich wyrobów przykładali.Chociaż ja mam z 1984 i nie narzekam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    424

Sąsiad w swojej Mce też wymienił ten wałek i nakrętkę i to ładnie zaspawali i 8 lat ma z tym spokój, a ciągnik sam obrabia jakieś 8ha.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcus93    0

ja bym brał tą nowszą, jak koledzy wyżej pisali, nowsze to zawsze nowsze, ale nie wiem czemu się wszyscy tak na te skrzynie w serii M skarżą, w mojej od nowości tylko olej zmieniałem, i ma 5000mtg prawie, i działa dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    988

Bo może trafił Ci się taki egzemplarz lub zbytnio swojej M-ki nie obciążasz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcus93    0

raz ciapka mocno przeciążyłem to sprzęgło się przyjarało, a tak normalnie to staram się rozsądne maszyny ciągać. beczka 3000L, przyczepa z 8 belami na pokładzie, pług 2x35, 4 tonowa wywrotka gnoju. skrzynia jest głośniejsza na 3 i 5 biegu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    15

ciapek na wom-ie jest mocniejszy niż c-360 żeby uzyskać lepszy uciąg na wom-ie w c-360 t0 puszczałi przez skrzynie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mietek2424    0

mojego znajomego Mka z 86 ma małosiły jakieś 3 miesiące temu jak miałem pół przyczepki jedno osiówki ziemi ze stawu to na 4 ledwo z miejsca się ruszyła. A ja swoim 28 z silnikiem 30 pełne ciągam z palcem w nie zkońce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wojtek6
      Witam mam mały problem z ciapkiem a mianowicie założyłem wskaźnik ciśnienia oleju i tu moje zdziwienie ponieważ ciągnik na zimnym silniku na wolnych obrotach trzyma ciśnienie 2,5-3 a podczas pracy 2 a jak się rozgrzeje to na wolnych obrotach pokazuje 0,4 albo i mniej momentami bo kontrolka się zaświeca  a podczas pracy około 0.9 -1. Olej jest wymieniony stan jest na górnej kresce na bagnecie, filtr bak wyczyszczony od razu była miska ściągnięta i smok wyczyszczony. Pytanie co może być winą tak niskiego ciśnienia. Od czego zacząć sprawdzanie lub wymianę, jutro jeszcze podepnę inny zegar i czujnik i sprawdzę ale wątpię żeby nowy zegar  z czujnikiem od razu był zepsuty. Dodam że w tym samym czasie założyłem termostat od C330 bo przedtem był obieg otwarty cały czas i teraz się szybciej dogrzewa i trzyma temperaturę ale nie wiem czy ma coś to od ciśnienia oleju. Proszę o radę co mam zrobić 
      Pozdrawiam     
    • Przez Krzysiek1922
      Witam szanownych użytkowników. Mam taką prośbę jak by miał ktoś czas o zmierzenie wysokości ramiona podnośnika w 30tce jak jest opuszczony. Gdyż nie jestem pewien czy dobrze mam założone ramiona na frezy. Robił  to sp. Wujek jak używał ciągnik i tak zostało a wydaje się za nisko bo jak opuszczę całkiem na nierównościach belka dotyka ziemi a jak podnoszę to niby wszystko w powietrzu jest ale kopaczka elewatorowa podnoszę to 10 od podłoża jedynie ma lemiesze. Proszą  o zmierzenie środka otworu jabłka od podłoża. Dziękuję 😉
    • Przez Domek96
      Witam mam problem z c330 ostatnio jak ładowałem obornik turem usłuszałem jakieś trzaśnięcie wydaje mi się że to coś w mechanizmie różnicowym i po ciągnik nie chce jechać na żadnym biegu tylko jak załacze blokadę to prawe koło się kręci,co to może być.
       
    • Przez bartekchr8194
      Witam 
      Zainteresowanych tematem: chciałbym przekazać informację o idealnie zgranym napędzie w przyczepie podpinanej do ursusa c330 z 1974 roku na okrągłej przedniej osi.
      to tak> most od gaz 63, opony i felgi oryginalne w gaz 63 były na 18 cali a tu muszą być felgi z Lublina 51( to samo praktycznie jeśli chodzi o konstrukcję co gaz 63) i koła 8,3 lub 8.25 na 20". Ja u siebie mam rosyjskie opony Voltyre 8.3 20". Są bardzo fajne w terenie i w rozsądnych pieniądzach - opona kosztuje ok 450 - 550zł. 
      Jest to połączenie bardzo udane i to do tego stopnia, że przy jeździe przyczepa ani nie hamuje ciągnika ale i też go nie pcha. Przyczepa ciągnie siebie a traktor siebie ( oraz oczywiście wałek wom). 
      Jeśli ktoś ma jakieś pytania to śmiało. 


    • Przez Kamil2710
      Przy "bujaniu" ciągnika c 330 na boki czuć i słychać jak rusza się koło. Co to może być? łożyska?
      Gdzieś na forum pisali że wystarczy odkręcić pokrywę i dokręcić śrubę. O którą by mogło chodzić?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj