Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam , mam problem z moim mf,em . po kilku dniach postoju pedał sprzęgła jest miękki i gdy wbijam bieg 1234 wbije to a lub b nie wejdzie i odwrotnie gdy wejdzie a i b to 1234 nie . ktoś mówił że sprzęgło zapowietrzone i po kilku minutach ok było w polu biegi palcem wchodziły . jednak dziś po tygodniowym postoju też tak było ale pojechałem . zrobiłem 10 km gdzieś i znów n ie mogłem wbić żadnego biegu i po kilku próbach udało się , zauważyłem też że te problemy były na terenie pod góre oprócz garażu.. co jest pomóżcie czy mało płynu czy powietrze jak odpowietrzyć jak dolać płyn i gdzie czekam na pomoc i z góry dziekuje i pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)

Kolego jaki płyn??? To wszystko chodzi na oleju ze skrzyni... Ty po prostu nie masz sprzęgła. Albo pompka ,albo wysprzeglik do regeneracji,albo jedno i drugie...

Edytowane przez konrad82
Opublikowano

a np dziś zapaliłem i każdy bieg mi wchodził bez żadnych problemów każdy w przód i tył lekko i czemu??/

 

a czy wałek włącza się bez sprzęgła ja właczam ze sprzęgłem ale widze że tak jakby nie miało wpływu, po co jest ta dżwignia z oznaczeniem włączenia wałka i wyłączenie jak i tak włącza sie tym przełącznikiem

Opublikowano

Panowie wczoraj zrobiłem wysprzeglik tzn uszczelniacze złozyłem i jest dobrze tylko gdy wrzucę bieg i trzymam na sprzęgle to coś jak by hamowało całym ciągnikiem gdy wyrzuce na luz to ciągnik leci z górki ale gdy wrzucę bieb od razu sie zatrzymuje tak jak by tam coś blokowało, co to może być?

Opublikowano

witam . Czy podpowie mi ktoś jak rozebrać wysprzęglik co odciąga słoneczko? Chodzi o tą nakrętke w którą stronę jest gwint? Dziś nie chciałem próbowac bo zbrakło czasu . :) Z góry dzięki

Opublikowano (edytowane)

A choć w dobrą stronę? Zakładając że pompka sprawna i wysprzęgnik nie cieknie to musi chodzić bo pompka poda tyle oleju by starczyło do całkowitego wysunięcia

Edytowane przez sznajdik
Opublikowano (edytowane)

Nowa kupie bo kapie A po 2 wkrecilem bardziej i działa ale  to nie duży koszt pompki A ona czasem puszcza powietrze wysprzeglik suchutki jest więc tylko wymienię  ją A czasem puszcza olej do kabiny to Już przepuszcza 

 

Edytowane przez PiotrMichalski

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v