Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
KRISS75    40

Pytanie do użytkowników mf6170.Mam nowy akumulator 180ah-1000a,świeca nowa a mam problem z odpalaniem,czy wy też macie problem ze swoimi mf-ami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    74

Przez problem z odpaleniem mam rozumieć, że kręci jak głupi ale nie może zapalić?

Jakie paliwo używasz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    308

powyżej 10000godzin to norma i nie pisz że ma mniej bo nie uwierzę


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kravter    38

zalozyles swiece nowa a patrzyles czy ona wogole dziala?

ja mam 8120 i jakos pali normalnie a to te same lata

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    40

mtracz,

kręci wolno wydaje mi się że zbyt wolno,podejrzewam że akumulator ma zbyt mało na rozruchu -1000a chociaż przez cały rok jest ok,paliwo z lotosa lub shella,

mariusz(ZDUN),

tak,ma mniej-4280,przynajmniej tak wskazuje licznik,

kravter,

działa,odkręciłem śrubę w kolektorze i widać płomień,

jakie macie akumulatory w swoich,może 1000a to zamało?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli akumulator dobry to warto by było sprawdzić rozrusznik w tamtym roku w swoim MF regenerowałem słabo kręcił to sama z drugą używką robiłem wczoraj rozebrałem rozrusznik szczotki wypalone były dziś złożony nie było problemu z uruchomieniem, najlepiej oddać do zakładu gdzie regenerują. Jak nie ma mocnego uderzenia przy dobrym akumulatorze wypadałoby sprawdzić rozrusznik.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    74

Zima to czas kiedy ujawniają się małe niedomagania, gdzie przy plusowych temperaturach nie przeszkadzają.

Więc tak jak kolega wyżej wspomniał rozrusznik do przejrzenia.

Ale najpierw połączenia klemy, słupki aku., przewody, masa.

Już nieduże zabrudzenia powodują, że potrzebny prąd nie może przepłynąć, a przy ciężkim zimowym rozruchu liczy się każdy amper.

Jak to sprawdzisz i nie będzie wielkiej poprawy to rozrusznik rozbierz, sprawdź szczotki jak i wygląd komutatora. Ma być czysty, pomiędzy jego wycinkami także.

Oczywiście nadmierny luz na tulejkach kwalifikuje je do wymiany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Papierem ściernym przeczyść klemy i słupki akum.. Jak niepomoże to rozrusznik do regeneracji. Lepiej że teraz to zauwarzyłeś niż w sezon gdy traktor potrzebny ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    40

Jutro przeczyszcze klemy ,kable i końcówki akumulatora i sprawdzę czy odpali,

rozrusznik był robiony rok temu,

najdziwniejsze jest dla mnie to że cały rok chodzi bez zarzutu tylko przy mrozach mam problem z odpaleniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    74

To całkiem normalne zjawisko, że jak ciepło wszystko jest dobrze. A jak zimno to jak już pisałem małe niedomagania się ujawniają.

Ciepły silnik stawia mały opór rozrusznikowi a on pobiera z akumulatora mało prądu i w krótkim czasie.

A jak jest zimno, silnik stawia duże obciążenie dla rozrusznika więc rozrusznik musi swoje z akumulatora łyknąć, ale z powodu zimna pojemność akumulatora spadła(aku. nie może dać z siebie max mocy) a w dodatku złe styki powodują zwiększenie oporu dla płynącego prądu. Więc do rozrusznika dopływa za mało prądu więc i rozrusznik nie może pracować z pełną mocą a to zimą gwoźdź do trumny odpalania.

Naładowany akumulator:

100% pojemności w temperaturze +25oC,

80% pojemności w temperaturze 0oC,

70% pojemności w temperaturze -10oC,

60% pojemności w temperaturze -25oC. Dodać do tego dodatkowe opory to do rozrusznika dochodzi jeszcze mniej a silnik stawia większe obciążenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    50

Ja w czasie większych mrozów żeby odpalic to podłączam drugi aku 170 grubymi kablami i wtedy szybko kręci i zapali, a w ciągniku mam 140 ah.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    40

Ja mam 180ah warty i dopiero teraz udało mi się go odpalić jak mróz trochę odpuścił,chociaż wydaje mi się że nawet przy mrozie powinien odpalić a nie żeby biegać z drugim akumulatorem i kablami gdy ciągnik potrzebny.Więc skoro akumulator ok,połączenia przewodów ok,rozrusznik ok,świeca też to tak sobie myślę że ta masa zimnego gęstego oleju utrudnia uruchomienie - dobrze kombinuje czy coś pominąłem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    54

Na pewno nie ułatwia rozruchu. Na dużym mrozie miałem problem z obróceniem wału w zetorze 5211 mimo dołożonego akumulatora, na kablach ledwo kręcił, a oba akumulatory są dużej pojemności i rozrusznik po remoncie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    38

jak ci slabo pali to albo glowica albo pompa :) u mnie bylo tak

zapalal i gasl zrobilem pompe i teraz na kazdym mrozie raz przekreci i chodzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez celeron59
      Witam wczoraj miałem problem ze sprzęgłem tz jadąc na 1 po wciśnięciu pedala sprzęgła ciągnik dalej jakiś czas ciągnie biegi tez wchodzą raz z lżejszym oporem raz wogole nie można włączyć. Dodam ze zima zapalała się kontrolka zapchanego filtra ciągnik pracuje z turem 
    • Przez jarek0509
      Witam, chciałbym zapytać od czego jest zaznaczony elektrozawór 

    • Przez mirasek
      Pojemność układu smarowania silnika:
      MF 3075, 6110, 6120, 6130, 6140 - 7 litrów
      MF 6150 - 7,4 litra
      MF 3050, 3060, 3065, 3070 - 7,5 litra
      MF 3085, 6160, 6170, 6180, 6190 - 14,8 litra
      MF 3635, 8110, 8120, 8130, 8140 - 16,5 litra
      MF 3080, 3090, 3095 - 16,6 litra
      MF 3115, 3120, 3125, 3645, 3655 - 19 litrów
      MF 2680, 2685, 2720, 2725, 3630, 3650 - 19,4 litra
      MF 3670, 3680, 3690, 8150 - 21 litrów
       
      Wymiana - co 250 mth
      Minimalna klasa jakości - CC (wolnossące), CD (turbo)
       
      Pojemność układu smarowania skrzyni:
      MF 3075, 3085 - 54 litry
      MF 3050, 3060, 3065, 3070, 3080, 3090, 3095 - 60 litrów
      MF 6110, 6120, 6130, 6140, 6150, 6160, 6170 - 62 litry
      MF 3115, 3120, 3125 - 64 litry
      MF 6180, 6190 - 68 litrów
      MF 3670, 3680, 3690 - 75 litrów
      MF 2680, 2685, 2720, 2725, 3630, 3635, 3645, 3650, 3655 - 85 litrów
      MF 8110, 8120, 8130, 8140, 8150 - 87,5 litra
       
      Pojemność układu chłodzenia:
      MF 3050, 3060 - 16 litrów
      MF 3075, 6110, 6120, 6130, 6140, 6150 - 17 litrów
      MF 3065, 3070 - 20 litrów
      MF 3080, 3085, 3090, 3095, 3115, 3120, 3125, 6160, 6170, 6180, 6190 - 25 litrów
      MF 2680, 2685, 2720, 2725, 3630, 3635, 3645, 3650, 3655, 3670, 8110, 8120, 8130, 8140, 8150 - 27 litrów
      MF 3690 - 30 litrów
      MF 3680 - 34 litry
       
      Pojemności katalogowe, jeśli są błędy proszę pisać, poprawie O rodzajach oleju do skrzyni chyba nie muszę pisać, temat poruszany zylion razy na forum
    • Przez szymus2
      Brak reakcji na przycisk podnoszenia. Kody błędów:17, 22, 27. Brak napięcia na wtyczkach elektrozaworów. Na przełączniku jest zasilanie.Nie wiem gdzie dalej szukać.
    • Przez dereniek
      Witam, znajomemu urwało się kolanko co dochodzi do przystawki przedniego napędu jakiś namiar na tą część? Przystawka przy skrzyni

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj