Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
mario504

pronar1221a

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mario504    0

witam!!

Mam pytanie czy zakupił ktos 1221a, po 2004r i jak wam sie sprawuje ja mam małe problemy z nim rok zakupu 2007 prosze o opinie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rocznik 2005.Trzy razy wymieniana pompa wody,dwa razy sprzęgło,problemy z podnośnikiem,wycieki oleju z hydrauliki,w ubiegłym roku silnik zatarty na wałku rozrządu-to tak na szybko,co przyszło do głowy.Jeszcze jakieś pytania?Co masz na myśli pisząc "małe problemy"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario504    0

u mnie problem z podnosnikiem wycieki ze skrzyni 2 razy pekla belka od tuza uchwyt przy ciągniku od śruby rzymskiej sie rozleciał wymieniałem rozdzielacz przewód od rozdzielacza do siłowników sie przetarł no i wiadomo cały olej wyciekł najgorzej to z tą hydrauliką jakie masz problemy z podnosnikiem???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Lukaszjarm    4

2009 rok na gwarancji pompa hydrauliki , tarcze hamulcowe ( wina serwisu zle ustawione hamulce )

czujnik temp poziomu paliwa i stopu , oringi w rozdzielaczu

po gwarancji oring na pompie hydraulicznej , i przerywacz kierunkowskazow

radio oraz glosniki na firmowe LG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem z podnośnikiem,to w zasadzie wina grzejącego się oleju.Na początku było tak,że po 4 ha podorywki nie mógł dźwignąć trzymetrowego kosa.W serwisie stwierdzili,że w układzie hydraulicznym mogą być jakieś paprochy,i coś się może blokować na zaworach w podnośniku.Płukali układ,wymieniali rozdzielacze,niby coś pomogło,ale jak się dobrze zagrzeje i tak ma problemy.Przetarte przewody też się zdarzyły-na tylne wyjście, przez pedał sprzęgła.No i pękające przewody od paliwa.Nie wiem jakie teraz dają,ale były takie niebieskie,plastikowe.Teraz mam wszystko gumowe,zbrojone i spokój.Pewnie jeszcze znalazłaby się cała masa felernych drobiazgów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolasek    0

rok 2005 umnie nic cię nie działo tele co hamulce w 2011 i dodatkowa chłodnica bo sie grzał ale po dodanu chłodnicy wszystko w normie tem 60-70 oraz siedzenie pneumatyczne sprzedaje go na allegro za 75.000tys cena do negocjacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Cheesburger
      Co ile smarujecie krzyzaki wału przedniego napędu?
      Wystarczy tam wkrecic kalamitke czy cos trzeba jeszcze?
       
      Pytam ponieważ ostatnio po dłuzszym przestoju ten pierwszy od skrzyni biegów zaczął delikatnie piszczec podczas szybkiej jazdy. Polałem go olejem i pomogło ale wole cos bardziej zapobiegawczego zrobic jesli potrzeba.
    • Przez Rolnik551
      Witam wyrzuca mi bieg chodzi o tą dźwignię między nogami tzn. Reduktor 
      Co może być przyczyną jak naprawić? 
    • Przez Piotr0224
      Witam, mam mały problem z Pronarem 1025a otóż w tym roku przy bardzo lekkiej pracy przy przyczepie do małych kostek słomy zauważyłem że ciągnik łyknął dość sporo oleju w ciągu 2-3 dni pracy mógł łyknąć ok 2 litrów oleju, ciągnik pracował często na najniższych możliwie obrotach czyli ok 700/min, z odpowietrznika silnika (nie znam fachowej nazwy wąż wychodzący z nad głowicy silnika schodzący po lewej stronie bloku i kończy się w ramie)  wychodziło dość sporo białego dymu, co ciekawe przy cięższych pracach w uprawie brony, talerzówka gdzie chodzi już na normalnych obrotach i ma czasem ciężko oleju wziął mniejsze ilości przez dłuższy okres pracy, jednak ostatnio pokazuje lekki ciągły ciemny dymek (dawniej pokazywał gdy miał bardzo ciężko). Przy odpalaniu zimnego ciągnika z tłumika wychodzi bardzo duża ilość białego dymu a gdy się go troszkę przegazuje to po chwili ustaje.
      Dodam że temp silnika jest zbyt niska w lekkiej pracy pokazuje ok 60 przy ciężkiej nie dochodzi do 80. Wspomnę też że  z 3 lata temu trochę się grzał z powodu silnie zapchanej chłodnicy wodnej olejem i pyłem ale było pilnowane aby temp nie przekroczyła 100 stopni. Ciągnik ma moc, spalanie w normie, zalewany od nowego Turdusem.
      Co podejrzewacie pierścienie że bierze olej? Czy mają one wpływ na nizszą temp silnika? Biały dym przy odpalaniu (wtryski)? I czy kiedyś spotkaliście się że na niskich obrotach bierze olej a na wysokich mniej (turbina)?
    • Przez AgroRolnikŚląskiTeam
      Witam od pewnego czasu zastanawiam się co jest z tymi ruskimi silnikami d 243 (Pronar 82 SA) że gówno widzą a kopcą jak głupie . Mój nawet na pusto pod górkę niewielką z turem łc 1650 na pełnej czwórce po asfalcie kopci na czarno , podczas orki pod górę z 10 stopni - góra 13 w pługu 4x40 na 2 polowej z reduktorem puszcza taki dym że aż jest ciemno a w nocy to i widać ogień z tłumika na 5-10 cm , rozumiem że jest dość spore obciążenie i w instrukcji jest napisane 100-120 km ale dajcie spokój prosty ursus c 360-3P w pługu 2 skibowym na 3 szosowej dymka nie puści a nieraz jest tak że aż z obrotów spada . Ostatnio dość sporo jeździłem Pronarem (82 SA) w przyczepie autosance z 7 t jęczmienia i byle jaka górka i do 3 szosowej trzeba było redukować . 
      Dodam że mój egzemplarz ma ok. 3300 mtg .
    • Przez foka71
      Witam.Mam problem z moim Pronarem.Otóż pogasły mi wszystkie wskażniki i niektóre kontrolki na desce rozdzielczej,np. od ładowania.Bezpieczniki sprawdzałem,są o.k.Alternator niedawno mi wymieniał jeden mechanior,więc jakieś ładowanie jest,bo światła górne działają,tylko czasem jakoś przygasają.Czy to może być wina złego podłączenia alternatora,czy coś innego za to odpowiada?Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi.
×