Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wszytstko sprawdzilem odstojnik czyszczony jak byl remont rurka tez jest ok filtry nowe i dzisiaj jechalem to to samo soe dzieje lapie powietrze jedie jedzie i zmniejszaja mu sie obroty i znowu lapie normalnie i znowu powietrze itd... jak wolno jeżdżę to wydaje mi sie ze nei lapie powietrza ale moze mi sie wydaje...

Opublikowano

Niech kolega odkręci zaworki przy pompce zasilającej i sprawdzi czy sprężynka nie pękła. A jeżeli nie to proponuje rozciągnąć sprężynki na zaworkach!

Opublikowano

Sprawdź połączenie na zbiorniku, między rurką wychodzącą ze zbiornika a rurką łączącą odstojnik, mogą być za cienkie podkładki miedziane i będzie łapał powietrze.

Opublikowano

pompka ręczna ma to do tego ze jeżeli będzie nie szczelna to przez nią zaciąga powietrze.tam jest oring.A próbuj ręczną pompką odpowietrzyć jak nie da to po kolei rozbieraj zaczynając od rurki bo być może naderwała się w zbiorniku i ciągnie lewe powietrze. jak jest ok to odłącz odstojnik i podłącz bez pośrednio merze przez niego idzie lewe powietrze a jak nie to zaworki w pompce może są wytarte a jest jeszcze jeden zawór za pompą redukcyjny ciśnienie w sekcji może być uszkodzony ale objawia się tym jak jest mniej niż polowa zbiornika paliwa i dopiero się zaczyna zapowietrzać.tak było u mnie.

Opublikowano

No to teraz rozbierz odstojnik wymyj wszystko zmontuj tylko uważaj na uszczelkę przy nim bo lubi się wywinąć.Ja stosuję oring i jest ok. Władek pod tym względem to masakra bo ciągnie paliwo górą ale nigdy syfu nie zaciągnie jak o ile na jakiś czas nie spuścisz brudów ze zbiornika.

Opublikowano

Narazie nic nie rozbieralem bo przy remoncie byla pokrywa nowa bo gwint byl zerwany i trzeba kupic kielich odstojnika nowy, wiec czy mozna jezdzicz bezposrednio podlączonym przewodem do baku a nie przez odstojnik??? nic sie nie stanie???

Opublikowano

Jak będziesz jeździł bez odstojnika to spuść wodę ze zbiornika.Na dole po lewej stronie jest

kranik chyba na 19 klucz.popuść go tak żeby woda zleciała i jest Pompa raczej syfu nie powinna złapać chyba by zasilająca bo na sekcję idzie przez filtry. Ja zimą swoim śmigam bez bo przez siatkę w odstojniku parafina się nie może przecisnąć i jest dobrze. :rolleyes: Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Nie no pomocy jeżdżę bez odstojnik i top samo, lapie powietrze, wszystko szczelne nic nei cieknie, zaworki nowe w pomce no i co mam zrobic pomocy...

Edytowane przez ari321
Opublikowano

@ari321 tak jak wcześniej pisałem czy patrzyłeś do rurki od zbiornika noże jest naderwana a noże jest zapchane połączenie rurki z przewodem na zbiorniku do góry a jak przykręcasz rurkę do góry czy założyłeś nowe podkładki. A dzieję się to na pełnym zbiorniku czy na połowie to też jest ważne :huh: daj konkretne odpowiedzi na te pytania :rolleyes: Pozdrawiam

Opublikowano

Witam,

Mam taki problem a mianowicie wymieniłem w swoim władku filtry paliwa a także chciałem wyczyścić odstojnik ale po odkręceniu go stwierdzi, że mi się nie chce. Dodam, że przy odkręcaniu go (4 śrubki mocujące) napotkałem problem w postaci tego przewodu który idzie z baku więc i jego odkręciłem. Po tych czynnościach ciągnik stał ok 2 tyg bez odpalania a tak wogóle to nie odpalałem go od zimy kiedy to rozciągaliśmy go z tatą. Odpowierzałem go wczoraj ze 20 min pompką aż mnie ręka bolała i nic ani dymku z tłumnika. Jeśli ktoś wie jak mi pomódź to prosze pisać.

 

 

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

Rurka nie je st napewno naderwana, podkladki nowe, połączenie rurki z przewodem na zbiorniku do góry też raczej nie zapchane ale nie sprawdzalem, teraz mam we władku 20 litrów, sprubuje wlac wiecej, ale jezeli np na 40 litrach nie bedzie lapal powietrza to co bedzie źle???

Opublikowano

@ari321 Przy 20 litrach jak się zapowietrza to normalne.wystarczy że złapiesz pochył na prawą stronę i zaczyna się impreza.Ja mam tak samo w swoi a przyczyna że rurka nie sięga do spodu zbiornika.Ja u siebie skróciłem o 5 centymetrów to przy 25l jest impreza a przy 14l to już zgaśnie.Tak że bez pełnego zbiornika na ciężką robótkę w pole na cały dzień się nie wybieram. :) Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

A i jeszcze jedno jak sie jazdzi normalnie na wolnych obrotach chodzi dobrze a powyzej 1400 obrotów łapie powietrza a na wolnych chodzi dobrze. Co z nim zrobic??? Cyz to może byc pompa źle ustawiona albo cos?? A i napisales ze u ciebie przy 14 litrach gasnie u mnie to na 5 wczesniej jeszcze po szosie mozna bylo jechac a na 10 litrach mozna bylo spokojnie orac. Co z tym wladkiem zrobic??

Edytowane przez ari321
Opublikowano

moim zdaniem to jeszcze paliwo nie doszło do wtrysków- tzn jeszcze jest zapowietrzony

Opublikowano

ari321- kolega pisze, że ani trochę dymku nie puścił...

Opublikowano

To pewnie moim sposobem trzeba zalać pompę nalewając bezpośrednio do przewodu doprowadzającego do pompy od filtrów. Zakręcić przewód, potem odprężnik, rozrusznik i odprężnik da dół i cały czas pełny gaz. Musi zapalić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v