Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Prosze o pomoc? Posiadam Lamborghini Premium 850T z 1998r, mam go już ze dwa latka i od samego początku mam problem ze wspomaganiem. Jak go odpalę to jakies parę minut da sie jeszcze kręcic kierownicą, za chwilkę nawet na podwyższonych obrotach w miejscu nie da się obrócic. Gdy zaczynam sie siłować z kierownicą zapala sie kontrolka spadku ciśnieniai. Dużo czytałem na forum, i nie sądzę żeby to był orbitrol, oleje i filtry też wymieniałem

Poma hydrauliczna też niema żadnych wycieków, dodam że jest osobno pompa do podnośnika i osobno do układu kierowniczego.Nowa pompa kosztuje ok 1400zł, dlatego prosił bym o jakąś pomoc co może być jeszcze przyczyną?

Edytowane przez Deerek
Opublikowano

robiłem podobne objawy w same i działo się podobnie i okazało się ze zapchało się siatka w skrzyni gdzie tam tedy pompa pobiera olej :rolleyes: jak byś chciał dokładniejszych informacji to pisz bezpośrednio do mnie

Opublikowano

Odkręcałem śruby przy siłownikach, także nie sądzę żeby był zapowietrzony :mellow: a co bym musiał rozebrać żeby się dostać do tej siatki w skrzyni gdzie jest pobierany olej? :huh:

Opublikowano

mam podobny problem tylko w k 610 z tym ze mój ma 450 mth i 14 misięcy . Objawia sie to tym ze szarpie jakby pompa dostawała dawki oleju , jak by był brak oleju serwis sprawdził pompę i nic narazie .

Opublikowano

musisz poszukać dojścia do pompy z skrzyni ja w moim miałem wszystko z boku a nie wiem jak u ciebie :rolleyes:

 

Patrząc od tyłu, to lewe koło mam zdjęte i tam wchodzą dwie rurki od jednej i od drugiej pompy. Czyli będę musial cały olej spuścić ze skrzyni? :( ,

Opublikowano

tak to masz tak samo jak ja miałem olej spuść jakieś 40 l i w środku będzie taka metalowa puszka z siatka której nie idzie wyciągnąć. ja wywierciłem dziury w rurce i olej ssie bezpośrednio z skrzyni :rolleyes:.

Opublikowano

tak to masz tak samo jak ja miałem olej spuść jakieś 40 l i w środku będzie taka metalowa puszka z siatka której nie idzie wyciągnąć. ja wywierciłem dziury w rurce i olej ssie bezpośrednio z skrzyni :rolleyes:.

 

Własnie tej śiatki nie da sie wyjąć :( , wziołem i takim długim prętem rozerwałem tą siatkę, jak popchałem to oddzieliła sie od tej metalowej puszki i też mam otwarte, jednak różnicy w skręcaniu niema, Chyba mam pompę wlaniętą. Jak dłużej pogazuje i posiłuje się z kierownicą to normalnie pompa się grzeje mimo żę olej jest zimny, tak jagby nie umiała przez coś się przebić, albo to orbitrol? Niemam pojęcia, ale dzięki za odpowiedz.

Opublikowano

Już wczoraj też tak pomyslałem i przy podniesionej przedniej osi prubowałem kręcić i chodzi jak tam ta lala, ledwie opuszcze o znowu ta sama historia. A łożyska są w 98% sprawne bo w jednym kole wymieniałem jakies 3miesiące temu bo mi się całkowicie posypało, a drugie odrazu sprawdzałem i było w pożo. Ale dzięki za podpowiedzi :)

Opublikowano

:rolleyes: Temat do zamknięcia, Problem rozwiązany.Pompa niemiała takiej wydajności jak powinna. Po zamontowaniu nowej, kierownicą można sekręcać jednym paluszkiem bez dodawaniu gazu . Musze przyznać że po przeczytaniu kilkudziesięciu postów i tematów na forum, Agrofoto pomogło mi w zdiagnozowaniu usterki. :rolleyes:

Opublikowano (edytowane)

Witam wsystkich forumowiczów ,mam problem ze  wspomaganiem przypodiesionej maszynie.dojeżdam do końca pola podnoszę maszynę,chcę  zawrócići wtedy siada wspomagnie przednich kół .Opuszczam maszynę na na ziemie, kręcę energicznie kierownicą prawo-lewo kilka razy,podnoszę maszynę i zawram. pomaga do następnego nawrotu ,itd do  uprawienia pola .Czy coś się dzieje z pompą hydrauliczna, Olej w skrzyni jest. prosze o pomoc.

Edytowane przez 48609325990
nie mogę sobie tym poradzić ,a mechanik nie ma czasu, prosze by ktoś uprzejmy adwonił do mnie żebym mógł nawiązać kontakt , oddzwonię . Z góry dziekuje bo nie wiem jak pisać posty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v