Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Deerek

Problem ze wspomaganiem Lamborghini

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Deerek    0

Prosze o pomoc? Posiadam Lamborghini Premium 850T z 1998r, mam go już ze dwa latka i od samego początku mam problem ze wspomaganiem. Jak go odpalę to jakies parę minut da sie jeszcze kręcic kierownicą, za chwilkę nawet na podwyższonych obrotach w miejscu nie da się obrócic. Gdy zaczynam sie siłować z kierownicą zapala sie kontrolka spadku ciśnieniai. Dużo czytałem na forum, i nie sądzę żeby to był orbitrol, oleje i filtry też wymieniałem

Poma hydrauliczna też niema żadnych wycieków, dodam że jest osobno pompa do podnośnika i osobno do układu kierowniczego.Nowa pompa kosztuje ok 1400zł, dlatego prosił bym o jakąś pomoc co może być jeszcze przyczyną?

Edytowano przez Deerek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas6230    0

robiłem podobne objawy w same i działo się podobnie i okazało się ze zapchało się siatka w skrzyni gdzie tam tedy pompa pobiera olej :rolleyes: jak byś chciał dokładniejszych informacji to pisz bezpośrednio do mnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Deerek    0

Odkręcałem śruby przy siłownikach, także nie sądzę żeby był zapowietrzony :mellow: a co bym musiał rozebrać żeby się dostać do tej siatki w skrzyni gdzie jest pobierany olej? :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam podobny problem tylko w k 610 z tym ze mój ma 450 mth i 14 misięcy . Objawia sie to tym ze szarpie jakby pompa dostawała dawki oleju , jak by był brak oleju serwis sprawdził pompę i nic narazie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas6230    0

musisz poszukać dojścia do pompy z skrzyni ja w moim miałem wszystko z boku a nie wiem jak u ciebie :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Deerek    0

musisz poszukać dojścia do pompy z skrzyni ja w moim miałem wszystko z boku a nie wiem jak u ciebie :rolleyes:

 

Patrząc od tyłu, to lewe koło mam zdjęte i tam wchodzą dwie rurki od jednej i od drugiej pompy. Czyli będę musial cały olej spuścić ze skrzyni? :( ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas6230    0

tak to masz tak samo jak ja miałem olej spuść jakieś 40 l i w środku będzie taka metalowa puszka z siatka której nie idzie wyciągnąć. ja wywierciłem dziury w rurce i olej ssie bezpośrednio z skrzyni :rolleyes:.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Deerek    0

tak to masz tak samo jak ja miałem olej spuść jakieś 40 l i w środku będzie taka metalowa puszka z siatka której nie idzie wyciągnąć. ja wywierciłem dziury w rurce i olej ssie bezpośrednio z skrzyni :rolleyes:.

 

Własnie tej śiatki nie da sie wyjąć :( , wziołem i takim długim prętem rozerwałem tą siatkę, jak popchałem to oddzieliła sie od tej metalowej puszki i też mam otwarte, jednak różnicy w skręcaniu niema, Chyba mam pompę wlaniętą. Jak dłużej pogazuje i posiłuje się z kierownicą to normalnie pompa się grzeje mimo żę olej jest zimny, tak jagby nie umiała przez coś się przebić, albo to orbitrol? Niemam pojęcia, ale dzięki za odpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas6230    0

a moze rozwaliły sie tobie łozyska tam gdzie obracaja sie zwolnice i tam tobie blokuje, podnies przednia oś i zobacz czy lekko skrecaja sie koła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Deerek    0

Już wczoraj też tak pomyslałem i przy podniesionej przedniej osi prubowałem kręcić i chodzi jak tam ta lala, ledwie opuszcze o znowu ta sama historia. A łożyska są w 98% sprawne bo w jednym kole wymieniałem jakies 3miesiące temu bo mi się całkowicie posypało, a drugie odrazu sprawdzałem i było w pożo. Ale dzięki za podpowiedzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Deerek    0

:rolleyes: Temat do zamknięcia, Problem rozwiązany.Pompa niemiała takiej wydajności jak powinna. Po zamontowaniu nowej, kierownicą można sekręcać jednym paluszkiem bez dodawaniu gazu . Musze przyznać że po przeczytaniu kilkudziesięciu postów i tematów na forum, Agrofoto pomogło mi w zdiagnozowaniu usterki. :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×