Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
g2osc

UR Kraków

Polecane posty

g2osc    25

Witam

Interesują mnie opinie na temat UR Kraków a dokładnie Wydział Inżynierii Środowiska. Jaki poziom jak tam jest itd?. Chce tam iść zaocznie

Pozdrawiam

ursuss    12

Witam ja jestem na wydziale Inżynierii Środowiska i Geodezji na kierunku geodezja i kartografia ale na dziennych na pierwszym roku... Ogólnie można powiedzieć że pracują tu ludzie i jest w miarę .

Wiadomość z agroFakt.pl

kaseji    0

z tego co mi wiadomo to na geodezji i inżynierii srodowiska jest wyższy poziom niż na agh :)

wszystko jest do zdania, na studiach liczy sie pochodzenie, pochodzisz pochodzisz i zdasz :)

Biskup    0

Kończą ten kierunek ludzie, którzy zaczynając nie mając zielonego pojęcia o rolnictwie. Problemowe przedmioty to pochodne chemii i genetyki.

proxy8441    72

no też tak słyszałem, kolega mi mówił że na dzień dzisiejszy jest ich na Rolnictwie ok.105 z czego ok. 5 miało do czynienia z Rolnictwem w praktyce reszta niewie co to pług i do czego służy.

dominik0020    0

ja skończyłem tą szacowną uczelnie na wydziale rolniczym i jest mi szkoda tej kasy którą w to wsadziłem bo jeżeli znasz się na rolnictwie i umiesz to stosować to tam zrobią ci tylko pranie mózgu!!! dowiesz sie np. że kombajnowy zbiór zbóż powoduje 30% straty plonu, że wąskie koła mniej ugniatają glebę i że 7 ton pszenice to są rekordowe plony!!!

Kamis2010    1

A kończył ktoś z Was kierunek Agro Unia ???? interesuje się tym kierunkiem. W tamtym roku było za mało chętnych i terasz szukam nowych :)

tomaszek767    1