Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Glon

Problem z klimatyzacją w M620

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Glon    0

Mam pytanie.Posiadam Deutza M620.Latem gdy na zewnątrz jest ok 25stopni ciepła muszę mieć wentylator włączony na czwórce[ogólnie głośny] a nadal jest ciepło[gorąco] w kabinie.Leci nyby zimne powietrze ale.Wujek ma dwa inne zachodnie traktorki i porządnie chłodzi.Co roku przyjeżcza koleś i dopełnia klimatyzacje płynem.Jak mam wentylator włączony na 1,2,3 stopniu to klimatyzacja się włancza i wyłancza.Ten fachowiec twierdzi że ona tak robi żeby nie za bardzo się schłodzić[reguluje temperaturę termostat].Może u mnie ten termostat za szybko rozłancza klimatyzacje i odpowiednio nie schłodzi tej chłodniczki.CZy u Was przy Agrotonach-M tak samo wygląda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benek79    13

Ja nie nastawiam wiecej jak na 3 bo zmarzne,a najczesciej na 2 potem 1. I jest chłodno.Tak jak lubie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

Kolego może masz klimatronic i musisz ustawić temperaturę wewnątrz, do której ma schłodzić powietrze układ klimatyzacji. Jeżeli masz ustawione np 22 stopnie to nawet jak dasz wentylator na 10tkę to poniżej 22 stopni temperatura nie spadnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

iron    398

kolego coś mi sie wydaje że trzeba gazu dobić bo gdzieś jest nieszczelność a mierzył ci temp przy wylocie kratki ? u mnie jak na zewnątrz jest ok.30 na plusie to musze na 3 stop. dać dmuchawe

Edytowano przez iron

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Glon    0

A i czy macie problem z błotnikami przednimi?u nas już mają duże luzy i się zbliżając w kierunek silnika bo też się wyrabia-wybija się taki odbojnik.Będziemy musieli chyba na spawać a ma zrobione dopiero 2509motogodzin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez AGEPOWER
      Witam,
      jestem nowy na forum. Zajmuję się od 11 lat silnikami DEUTZ. Chętnie pomogę wszystkim użytkownkom:-) Odpowiem na każde pytanie, doradzę, zdiagnozuję, naprawię.
      Zapraszam do zadawania pytań.

       
    • Przez Krystiano789
      Witam! 5 lat temu wszedłem w posiadanie nowego deutz fahr'a agrofarma 100. Jest to mechaniczna wersja bez żadnego komputera i innych bajerów. Jego moc to 96 km lecz przy zrywaczu przydałoby się pare koni więcej. Ostatnio u znajomego był pewien pan który rozblokował mu Same'a Iron 115 co podobno dało mu to ponad 10km więcej. Czy przy moim Deutz'u idzie taki tunng zrobić jeżeli mam wersje mechaniczną ??
    • Przez misiekbz2
      Witam. Interesuje mnie ten ciągnik ewentualnie 5070D. Czy ktoś miał z nim doczynienia? Jakieś opinie? 
    • Przez PiotrM1234
      Witam wszystkich.
      Szukam ciagnika tak mniej wiecej o mocy od 120 do 150KM. Tylko nie wiem za czym sie rozgladac. Znalazlem lamborghini champion 135 ale nie wiem jak jest z awaryjnoscia, jak chodza te silniki. Prosze o wasze opinie. Z gory dziekuje. Pozdrawiam.
    • Przez rex15
      Witam, w same silver 100.6 od pewnego czasu przestal dzialac licznik obrotów, co może byc przyczyną? Druga sprawa to nie liczy mth, tylko, ze to jest juz od dluzszego czasu i nie przeszkadzalo mi bardzo, ale jak juz pytam o obroty to zapytam i o to jakby ktos wiedzial gdzie szukac przyczyny to bylbym wdzieczny.
×