Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Doby zakład tuningowy/mechaniczny to zrobi. Trzeba dłubać w pompie może podnieść ciśnienie doładowania. Koszt pewnie kilka tys bo nie wystarczy zmienić program z komputerka a naprawdę trzeba się znać.

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano

dzwoniłem do 44tuning i powiedzieli mi że zajmują się podkręcaniem JD ale tylko i wyłącznie z CommonRail. Również kontaktowałem się z Truck Serwis i powiedzieli mi że nie chcą się podejmować. Znacie może jeszcze jakieś firmy zajmujące się tuningiem???????????????????

Opublikowano

Zalezy skąd jesteś. Nie pojedziesz chyba z tym na drugi koniec polski. Poszukaj czegos takiego jak panorama firm, lub cos podobnego.na podlasiu takie coś wychodzi i sporo tego tam jest. Nie wiem jak w innych regionach.

Opublikowano

jeśli masz mechaniczną pompę wtryskowa to jest spoko. Wystarczy podnięść dawkę paliwa. szukaj śrubki z kontrą a jeśli przy dużych obciażeniach wyraźnie wzrosło dymienie na czarno- zwiększ ciśnienie doładowania(grzybek przy turbo). robiłem to kiedyś w renaulcie 103.14

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Myślisz, że "firmy" tuningowe regulują pompę jakąś tajemną śrubką o której nikt oprócz nich nie wie?

Każdego turbo diesla kręci się tak samo, paliwo + ciśnienie doładowania, ew. kąt wtrysku.

Opublikowano

Ja będę podnosił moc w moim john deere 5070m.

Jestem umówiony już z pompiarzem na taką robotę.

Powiedział mi abym mu podał model pompy, on musi ją rozebrać i ustawić dawkę taką jaką ma john deere 5100M ponieważ chcę podnieść na 100 koni.

Potem składa pompę z nowym uszczelnieniem.

Cała akcja ze sprawdzeniem i gwarancją ma kosztować 500 zł.

 

Opublikowano (edytowane)

ale wiesz kolego zeus11 że w modelach 5090M i 5100M są zamontowane inne wtryskiwacze i jest na nich inne ciśnienie , po montażu takiej zmodyfikowanej pompy wtryski ci ok 6 m-cy wytrzymają i padną....

Edytowane przez Tygrysek
Opublikowano

Mi w 5720 moc na pompie podnosił Robert Pliszka, jeździ z hamownią, czekałem na niego prawie rok. Ale nie wystarczy zwiększyć dawke bo to nic nie daje. Trzeba zmienić zapłon chyba przyspieszyć i wtedy jest efekt ale nie wiem jak sie go przestawia, w środku pompy na jakimś wałku. Najlepiej jak byś kupił pompe od 5100m.

Opublikowano

ale wiesz kolego zeus11 że w modelach 5090M i 5100M są zamontowane inne wtryskiwacze i jest na nich inne ciśnienie , po montażu takiej zmodyfikowanej pompy wtryski ci ok 6 m-cy wytrzymają i padną....

 

 

A skąd kolego o tym wiesz? 

Aby coś komuś podpowiadać lub kogoś uświadamiać trzeba podpierać się na konkretnej wiedzy a nie że gdzieś coś słyszałem itp.

 

Wszystkie ciągniki John Deere 5070M, 5080M, 5090M i 5100M mają te same wtryski, poniżej daję linki do katalogu części John Deere online !!    Patrzcie na pozycję 28 (wtryskiwacz)

John Deere 5100M

http://jdpc.deere.com/jdpc/servlet/com.deere.u90490.partscatalog.view.servlets.HomePageServlet_Alt

 

a tu John Deere 5070M

http://jdpc.deere.com/jdpc/servlet/com.deere.u90490.partscatalog.view.servlets.HomePageServlet_Alt

 

Tylko pompy wtryskowe mają inne numery, a to dlatego że jest ona odpowiedzialna za moc w tym ciągniku, te pompy są we wszystkich M -kach takie same tylko mają inna dawka paliwa  ustawioną i po to inny numer.

Ale jak ktoś chce sobie np z 70 koni podnieść moc na 80, 90, lub 100 koni daję taką pompę do pompiarza i on w pompie zmienia dawkę jaką ma na pompie np. john deere 5100M. 

Tu link do John deere 5100M

Te dwa wyżej są do Johna 5070M, nie wiem czemu tam 5100M nie wskakuję może teraz

 

http://jdpc.deere.com/jdpc/servlet/com.deere.u90490.partscatalog.view.servlets.HomePageServlet_Alt

 

 

Najlepiej jak sami zmienicie tam sobie na raz 5070M a później na 5100M ponieważ nie idzie tak wkleić linków od tego katalogu.

 

A tak na marginesie aby mi ktoś nie mówił że te ciągniki mają inną moc bo mają inną turbinę,    

Turba mają też takie same podaję numer 

RE532282 Turbocharger

 

Opublikowano

Weź firmę tuningową i sprawa załatwiona poprzez elektronikę ale jeszcze polecam tobie aby przy okazji wyłączyli tobie EGR.

Ponieważ i tak za jakiś czas będziesz miał z nim problemy, wszystko by było ok jeśli ciągnik by tylko służył do ciężkiej pracy, a tak na pewno nie będzie ponieważ takie ciągniki służą do ładowacza lub lekkich prac przy których zawór EGR się zacina, wiem bo to zrobiłem już w swoich ciągnikach co mają silniki Johna i znajomi też mieli problemy z EGR, 

A co do firmy tuningowej to ja korzystałem z firmy 44tuning i jestem średni z nich zadowolony mają złe podejście do klienta i strasznie kasują i ogólnie cwaniaki, a po tym jak potraktowali znajomego to są ostatnie osz.... i źle podchodzą do ludzi, tylko kasa kasa i jeszcze raz kasa a nie pomoc.

Przykład znajomemu zrobili dużego MF po po miesiącu ta modyfikacja przestała działać z jakiejś niewiadomej przyczyny wezwał ich na kolejne wgranie oprogramowania (czekał na nich pół roku) a oni mu za tą usługę kazali zapłacić 2 tyś zł plus jeszcze 1 tyś za kolejne hamowanie, a podczas pierwszej modyfikacji mówili że ma się 2 lata gwarancji na oprogramowanie i bezpłatne wgranie programu (dwa razy) jak by się skasował. On im nie zapłacił i na dzień dzisiejszy się sądzą.

Tak nie robią uczciwe firmy.

 

Bardzo dobrą opinie mają firmy :

http://www.agroecopower.pl/

i jeszcze 

http://www.traktormoc.pl/               bardzo w porządku właściciel i nawet dużo doradzi jak co by tanio i dobrze zrobić i hamuję sprzęt o połowę taniej niż 44tuning.

 

To są moje spostrzeżenia odnośnie tych firm i ogólne wrażenia jak pracują u klienta i jaka mają wiedzę, ci z 44tunin nic nie wiedzą i tylko wiszą na telefonie i o wszystko pytają się szefa, a tamci widać że mają pojęcie.

Może kiedyś zmienią podejście do ludzi i niech wiedzą że nie są sami na rynku i że są inni i lepsi od nich. 

Opublikowano

Kolega zeus11 ma absolutną rację sprawdziłem wtryskiwacze oraz turbinę po numerach katalogowych w jd5070m i jd5100m numery są takie same więc nie powinno być najmniejszego problemu z podniesieniem mocy w JD5080M na 100km. dzwoniłem do dealera to twierdzili że wtryski i turbo są napewno inne w tych modelach. Wychodzi na to że ich wiedza jest uboga. a czy ktoś z was podkręcał JD5080M

Opublikowano

Więc sami widzicie jaką mają wiedzę w serwisie i serwisanci.

jeszcze raz odsyłam was do lektury pod tytułem katalog części John Deere online i będzie wszytko jasne.

W tych modelach moc się ustawia na pompie wtryskowej i tyle zwiększa się dawkę po rozebraniu pompy. 

a myślicie że jak macie zasilanie cr w ciągniku to jak podnoszą moc, też poprzez zwiększenie dawki lecz tam to się robi elektronicznie.

Opublikowano

Czytam te wszystkie wasze wpisy to widze ze zero pojecia macie.
Seria 5000M miała pompe rotacyjna stenadyne i tam tylko i wylacznie w pompie sie ustawia dawke.

Ci co zajmuja sie cziptuningiem to wola CR bo eletronicznie zmieniaja dawke, zmieniaja mape i wszystko gra.

Opublikowano

A ty jakie masz pojecie?

Mniej niż zerowe bo nie potrafisz czytać ze zrozumieniem, to co napisałem to wszytko jest wyżej napisane.

Amerykę odkryłeś że w CR moc jest ustawiana elektronicznie.

 

Cała rozmowa jest o tym jak podnieść moc w John deere 5080M

 

Opublikowano

W moim MF w którym  po zakupie okazało się że ktoś grzebał    podnosząc moc w efekcie    ciągnik przez wymiane pompy  ma 10-15 km więcej niż katalogowo

 

Dużo   producentów ciągnikó sotsuje te same komponenty  w wielu ciągnikach   dla obniżenia kosztów   różnią się tylko końcówką symbolu ale to  jest to samo 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v