Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

witam. rozglądamy się właśnie za ciągnikami i mam takie pytanie-chodzi mi głównie o u-1614. mianowicie gdy się za nimi rozglądaliśmy to spotkaliśmy jeden ciągnik z filtrem powietrza wystającym ponad maskę a inne tak nie miały. i teraz pytanie- jaka jest różnica i dlaczego wychodziły takie egzemplarze??

z góry dzięki za odp. ;)

Opublikowano

a jeszcze mam takie pytanie. od którego roku w tych ursusach montowano grube dachy??? bo jeden jest z 94r. i ma jeszcze ten cienki dach i nie wiemy czy rocznik się zgadza bo jedna osoba nam powiedziała że od 90r. były grube dachy i już sami nie wiemy....

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Mi się zdaje Że ten filtr będzie lepszy bo większy <_<

To pewnie na jakiś inny rynek ;)

Nic nie większy, tylko wstępny wystaje ponad maskę, wszystko wsio równo, czy ten, czy tamten, a dach może i taki miał, przed kupnem dokładnie trzeba posprawdzać numery, tabliczki, papiery czy nic nie było kombinowane.

Opublikowano

Ja mam taki:

Od góry taki plastikowy garnek z pokrywką który wyłapuje kurz, potem jest taki filcowy który pracuje w oleju i na samym dole olej.

 

Ale filtrów były rużne rodzaje w ciężkich ursusach.

Opublikowano

Witam.

Jeżeli już był taki temat to sorry ale nie znalazłem.

Chciałem zapytać skąd wiadomo jaki ma być poziom oleju w misie mokrego filtra powietrza ursus C-385. Nie widzę tutaj przetłoczenia. Czy olej ma się stykać z wkładem filtra?

 

8050624eea1da694med.jpg

 

6c72c68656272e71med.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krychu
      Mam problem z moją 1014. Rok temu wymieniłem głowice na całkiem nowa ze względu na nieszczelność starej. Po roku czasu pod dwoma wtryskami zaczął lecieć płyn chłodniczy. W C360 jak miała miejsce taka sytuacja to się wymieniło tulejke i było ok. Jak to wygląda w urusach c385? Czyżby głowica była walnięta?
    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v