Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam problem z kontrolka zapchanego filtra oleju, zapala sie po jakiejs godz pracy w polu, gdy go zgasze odstoji 5-10 minut gasnie ale po chwili znowu sie zapala. Ciagnik po zapaleniu kontrolki nadal jest sprawny i wszystko dziala wporzadku?

 

olej i filtry sa nowe, olej to fuchs hydramot 10w40

 

 

co to moze byc? czujnik cos nie bangla?

Opublikowano (edytowane)

jak się zapala na wysokich obrotach się pali a na wolnych gaśnie czy cały czs się pali kontrolka przepływy odpowiada za dwa czujniki przepływu i temperatyry jak dobrze pamiętam pozattym odkręc filtr i wylej z niego wszystko patrz czy ne ma dużej lości opiłków bo być może nie powinieneś wymieniać oleju tylko najpierw mechanika z nim odwiedzić

Edytowane przez mariusz(ZDUN)
Opublikowano

obroty nie maja znaczenia, gdy sie zapali to juz pali, czasem potrafi zgasnac ale bardzo rzadko to sie zdarza, czasem pali sie tez duza czerwona kontrolka z trojkontem

 

byl zlany swierzy olej bo byly wymienane tarcze hamulcowe z dociskami bo szly z nich wlasnie opilki, Nie powiem czy wczesniej tak bylo bo ciagnik dopiero kupilem

 

 

narazie tak jezdze, zadnych objawow bybylo cos nie tak nie zauwazylem

Opublikowano

Witam!. Od kilku miesięcy jestem posiadaczem 6140 i mam dokładnie ten sam temat. Po jakimś czasie pracy zapala się kontrolka zapchanego filtra. Na początku myślałem że jest po prostu zapchany, powymieniałem wszystkie filtry zalałem świeżym olejem (Castrol Agri MP+) ale problem nie znikną. Stare filtry nie były brudne, żadnych opiłków. Przeryłem wszystkie fora i wyczytałem że są dwa czujniki ten na filtrze i czujnik temp. i faktycznie jak się zapali kontrolka i rozłączę czujnik temp. to gaśnie. Moim zdaniem czujnik temp. jest dobry tylko olej się za bardzo nagrzewa. Nie wiem co może być tego przyczyną? Albo słabo się chłodzi w chłodnicy? Podejrzewam że masz to samo u siebie. A może ktoś wie ile °C powinien mieć olej w skrzyni?

Jeśli ktoś wie co może być to proszę o pomoc.

Opublikowano

Mf8150, problem ten sam, po godzinie się zapala lub mryga i tak już do końca pracy lub później zgasnie. Ja obstawiam, że olej powinien być 10w30 a nie 10w40. Znajomemu pozapalały się lampki, wylał 10w40, zalał 10w30 i spokój ma.

Opublikowano

nie powinien przekraczać 80stopni mniej wiecej dokładnie nie pamiętam jak się grzeje to coś się zaciera najprawdopodobniej lub są problemy z zaworami różnie to bywa ale z pewnością problemem jest temp.

 

Z tym zacieraniem to raczej nie bo wszystko śmiga jak trzeba i jak olej wymieniałem to filtry były czyste żadnych opiłków nie było (tylko kawałek oringu gdzieś 3*10). A co masz na myśli z zaworami? Co może być nie tak?? Wszystko działa więc nie wiem. Ciągnik jest z turem Faucheuxem sterowanym na dżojstik, może problem jest w tej listwie słabo olej przechodzi i się grzeje??

Opublikowano

pompa hydrauliczna do wymiany nie wytwarza optymalnego ciśnienia i przeplywu, mieli olejem i powoduje jego nagrzewanie, Zapewne także w miarę nagrzewania się oleju spada sprwanosc podnoszenia ciężkich narzędzi i kierownica ciężej chodzi ? stan pompy da sie sprawdzic bez jej wyciagania

Opublikowano

pompa hydrauliczna do wymiany nie wytwarza optymalnego ciśnienia i przeplywu, mieli olejem i powoduje jego nagrzewanie, Zapewne także w miarę nagrzewania się oleju spada sprwanosc podnoszenia ciężkich narzędzi i kierownica ciężej chodzi ? stan pompy da sie sprawdzic bez jej wyciagania

 

 

nie zauważyłem czegoś takiego. Myślę że się mylisz. Wszystko działa jak należy i na zimnym jak i na ciepłym oleju. Tur jak i podnośnik śmiga bez problemu, wspomaganie też więc wątpię żeby pompa była słaba

Opublikowano

nie zauważyłem czegoś takiego. Myślę że się mylisz. Wszystko działa jak należy i na zimnym jak i na ciepłym oleju. Tur jak i podnośnik śmiga bez problemu, wspomaganie też więc wątpię żeby pompa była słaba

 

 

 

Piotr ma racje ja tak samo mam w MF 3080

Opublikowano (edytowane)

wymienilem jeszcze raz filtr i jest troche lepiej, znaczy pozniej sie zapala, po zgaszeniu na chwile gasnie ale po pewnym czasie znowu mruga (mruga przy uzywaniu hydrauliki, np obracanie pluga) i potem znowu sie pali, ale nie zauwazylem zeby wolniej obracal, podnosil lub wspomaganie gorzej pracowalo

 

przy nastepnej wymianie oleju chyba sprobuje 10w30 skoro komus to pomoglo

 

ps

 

wszystko dziala jak nalezy, polbiegi, napedy, blokada, wszystko jak najbardziej ok.

Edytowane przez mfmf
Opublikowano

Mam to samo. Tak samo sie dzieje. Jeden mechanik na ktorego czekam zreszta powiedział mi ze pod ta kontrolke sa podłaczone 3 czujniki i najczęsciej to czujnik temperatury wysiada. Przyczyną tez moze byc to ze sa 2 rodzaje filtrow. Jeden jest krótszy drugi dłuższy i ten dłuższy jest lepszy niby. Znajomy miał podobny problem zmienił tylko filtr na dłuższy i kontrolka juz nie świeciła tylko co jakiś czas mrugnie sobie.

Opublikowano

Mam pytanie, jak dokładnie spuścić olej ze skrzyni i z chłodnicy? Wiem, że wystarczy odkręcić korek ale jak go przepłukać i czym? Czy to ma być świeży olej i potem jeszcze raz go spuścić? Czy macie może jakieś inne patenty? Czy może wystarczy zalać nowym olejem i założyć nowy filtr, niech trochę pochodzi a potem znowu go wymienić?

Opublikowano

Poradzil sobie ktoś z Was z tym problemem, bo mam te same objawy tzn kontrolka sie zapala po jakims czasie jak sie ciagnik nagrzeje i hydraulika zaczyna jednoczensie niedomagac - wolniej podnosi, kierownica ciezko kreci i wolniej odwraca plug. Nie pomogla u mnie wymiana oleju(agrifarm 10w40) i filtrow. Bardzo prosze o pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v