mfmf

mf 8120 kontrolka zapchanego filtra oleju

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mfmf    1

mam problem z kontrolka zapchanego filtra oleju, zapala sie po jakiejs godz pracy w polu, gdy go zgasze odstoji 5-10 minut gasnie ale po chwili znowu sie zapala. Ciagnik po zapaleniu kontrolki nadal jest sprawny i wszystko dziala wporzadku?

 

olej i filtry sa nowe, olej to fuchs hydramot 10w40

 

 

co to moze byc? czujnik cos nie bangla?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    202

jak się zapala na wysokich obrotach się pali a na wolnych gaśnie czy cały czs się pali kontrolka przepływy odpowiada za dwa czujniki przepływu i temperatyry jak dobrze pamiętam pozattym odkręc filtr i wylej z niego wszystko patrz czy ne ma dużej lości opiłków bo być może nie powinieneś wymieniać oleju tylko najpierw mechanika z nim odwiedzić

Edytowano przez mariusz(ZDUN)

Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Markus    19

to mamy ten sam problem tylko ja mam 8110, identyczne objawy moze te typy tak maja :D

ja juz tak prawie rok jezdze i na razie nic sie nie dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mfmf    1

obroty nie maja znaczenia, gdy sie zapali to juz pali, czasem potrafi zgasnac ale bardzo rzadko to sie zdarza, czasem pali sie tez duza czerwona kontrolka z trojkontem

 

byl zlany swierzy olej bo byly wymienane tarcze hamulcowe z dociskami bo szly z nich wlasnie opilki, Nie powiem czy wczesniej tak bylo bo ciagnik dopiero kupilem

 

 

narazie tak jezdze, zadnych objawow bybylo cos nie tak nie zauwazylem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    202

a skrzynia i most były płukane z opiłków??


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mfmf    1

tylko to co zlecialo ze starym olejem, jak mozna przeplukac skrzynie i most?

Edytowano przez mfmf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    202

więc się nie dziwię ze się problemy nie skonczyły bo zrobiliście robotę na głupa i na sztukę i to we własnym ciągniku


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RaczekL    0

Witam!. Od kilku miesięcy jestem posiadaczem 6140 i mam dokładnie ten sam temat. Po jakimś czasie pracy zapala się kontrolka zapchanego filtra. Na początku myślałem że jest po prostu zapchany, powymieniałem wszystkie filtry zalałem świeżym olejem (Castrol Agri MP+) ale problem nie znikną. Stare filtry nie były brudne, żadnych opiłków. Przeryłem wszystkie fora i wyczytałem że są dwa czujniki ten na filtrze i czujnik temp. i faktycznie jak się zapali kontrolka i rozłączę czujnik temp. to gaśnie. Moim zdaniem czujnik temp. jest dobry tylko olej się za bardzo nagrzewa. Nie wiem co może być tego przyczyną? Albo słabo się chłodzi w chłodnicy? Podejrzewam że masz to samo u siebie. A może ktoś wie ile °C powinien mieć olej w skrzyni?

Jeśli ktoś wie co może być to proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    202

nie powinien przekraczać 80stopni mniej wiecej dokładnie nie pamiętam jak się grzeje to coś się zaciera najprawdopodobniej lub są problemy z zaworami różnie to bywa ale z pewnością problemem jest temp.


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmermf    78

Mf8150, problem ten sam, po godzinie się zapala lub mryga i tak już do końca pracy lub później zgasnie. Ja obstawiam, że olej powinien być 10w30 a nie 10w40. Znajomemu pozapalały się lampki, wylał 10w40, zalał 10w30 i spokój ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RaczekL    0

nie powinien przekraczać 80stopni mniej wiecej dokładnie nie pamiętam jak się grzeje to coś się zaciera najprawdopodobniej lub są problemy z zaworami różnie to bywa ale z pewnością problemem jest temp.

 

Z tym zacieraniem to raczej nie bo wszystko śmiga jak trzeba i jak olej wymieniałem to filtry były czyste żadnych opiłków nie było (tylko kawałek oringu gdzieś 3*10). A co masz na myśli z zaworami? Co może być nie tak?? Wszystko działa więc nie wiem. Ciągnik jest z turem Faucheuxem sterowanym na dżojstik, może problem jest w tej listwie słabo olej przechodzi i się grzeje??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pompa hydrauliczna do wymiany nie wytwarza optymalnego ciśnienia i przeplywu, mieli olejem i powoduje jego nagrzewanie, Zapewne także w miarę nagrzewania się oleju spada sprwanosc podnoszenia ciężkich narzędzi i kierownica ciężej chodzi ? stan pompy da sie sprawdzic bez jej wyciagania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RaczekL    0

pompa hydrauliczna do wymiany nie wytwarza optymalnego ciśnienia i przeplywu, mieli olejem i powoduje jego nagrzewanie, Zapewne także w miarę nagrzewania się oleju spada sprwanosc podnoszenia ciężkich narzędzi i kierownica ciężej chodzi ? stan pompy da sie sprawdzic bez jej wyciagania

 

 

nie zauważyłem czegoś takiego. Myślę że się mylisz. Wszystko działa jak należy i na zimnym jak i na ciepłym oleju. Tur jak i podnośnik śmiga bez problemu, wspomaganie też więc wątpię żeby pompa była słaba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETOREK135    0

nie zauważyłem czegoś takiego. Myślę że się mylisz. Wszystko działa jak należy i na zimnym jak i na ciepłym oleju. Tur jak i podnośnik śmiga bez problemu, wspomaganie też więc wątpię żeby pompa była słaba

 

 

 

Piotr ma racje ja tak samo mam w MF 3080

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mfmf    1

wymienilem jeszcze raz filtr i jest troche lepiej, znaczy pozniej sie zapala, po zgaszeniu na chwile gasnie ale po pewnym czasie znowu mruga (mruga przy uzywaniu hydrauliki, np obracanie pluga) i potem znowu sie pali, ale nie zauwazylem zeby wolniej obracal, podnosil lub wspomaganie gorzej pracowalo

 

przy nastepnej wymianie oleju chyba sprobuje 10w30 skoro komus to pomoglo

 

ps

 

wszystko dziala jak nalezy, polbiegi, napedy, blokada, wszystko jak najbardziej ok.

Edytowano przez mfmf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RaczekL    0

A co za różnica 10/30 czy 10/40? Przecież to jakaś bzdura że świeci przez to że olej jest 10/40.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    151

U mnie i trzydziestka na takim śmiga dzięki temu mogę tę samą przyczepę podpiąć :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaczus    2

Mam to samo. Tak samo sie dzieje. Jeden mechanik na ktorego czekam zreszta powiedział mi ze pod ta kontrolke sa podłaczone 3 czujniki i najczęsciej to czujnik temperatury wysiada. Przyczyną tez moze byc to ze sa 2 rodzaje filtrow. Jeden jest krótszy drugi dłuższy i ten dłuższy jest lepszy niby. Znajomy miał podobny problem zmienił tylko filtr na dłuższy i kontrolka juz nie świeciła tylko co jakiś czas mrugnie sobie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalmat    0

Mam pytanie, jak dokładnie spuścić olej ze skrzyni i z chłodnicy? Wiem, że wystarczy odkręcić korek ale jak go przepłukać i czym? Czy to ma być świeży olej i potem jeszcze raz go spuścić? Czy macie może jakieś inne patenty? Czy może wystarczy zalać nowym olejem i założyć nowy filtr, niech trochę pochodzi a potem znowu go wymienić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sprite    0

Poradzil sobie ktoś z Was z tym problemem, bo mam te same objawy tzn kontrolka sie zapala po jakims czasie jak sie ciagnik nagrzeje i hydraulika zaczyna jednoczensie niedomagac - wolniej podnosi, kierownica ciezko kreci i wolniej odwraca plug. Nie pomogla u mnie wymiana oleju(agrifarm 10w40) i filtrow. Bardzo prosze o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ziuta5636
      Szukam fachowca do skrzyni mfa 3060 nie wchodzi drugi bieg podczas jazdy okolice opoczna Tomaszowa maz
    • Przez sznajdik
      Jak w temacie wie ktoś jak fachowo ustawić prawidłowy kąt wtrysku tu akurat mf 3060
    • Przez aga19892010
      poszukuje eurozłącza ,do króćców pomiarowych ciśnienia w skrzyni,sprzęgle  do massey ferguson 8140.może ktoś wie o jakich symbolach te eurozłącze kupić lub od czego dopasować
    • Przez marcin90
      Witam serdecznie, chciałbym zapytać wszystkich użytkowników ciągników Massey Ferguson z końcówki lat 80 i początku 90 jak to jest z ta awaryjnością tak na prawdę. Bo dużo się czyta o awariach skrzyni, hydraulik , elektrozaworach itp.
      Generalnie chodzi o to, że szukam dla taty traktora z przednim napędem w kwocie do max 40-50 tys o mocy około 80-110 km.  Jako że gospodarstwo jest nie duże ( na stale około 10 sztuk bydła, i około 35-50 sztuk trzody chlewnej) areał jaki posiada to około 6 ha łąk, około 20 ha zbóż i około 5 ha kukurydzy na ziarno. Ja na stałe pracuje w warsztacie i jedynie pomagam przy grubszych robotach to chciałbym, by Ojciec ( już prawie 60 letni) miał choć odrobinę wygody, ciszy i namiastkę komfortu przy pracy. A to w tych pieniądzach oferuje chyba jedynie massey. ( nie urażając posiadaczy innych ciągników) 
      Co prawda tata chyba wolałby jakiegoś zetorka ( boi się awaryjności, a właściwie kosztów napraw wszystkiego co nie jest zetorem lub ursusem) ale ja myślę że przyjemniej i wygodniej byłoby Fergusonem. Myslę o modelach bodajże 3060-3095. Prosiłbym forumowiczów o odpowiedź jak to jest z waszymi Masseyami , co już Wam się zepsuło i jakie ewentualnie były koszty napraw. Jak ktoś sprawdzał to jeszcze spalanie w orce bym poprosił . Pozdrawiam , Marcin
       
    • Przez krzyfo
      Witam Panów 
      Posiadam traktor massey 3085 i nastała dziwna usterka do zdjagnozowania.
      Mianiowicie traktor posiada dynashift i po zimie 2016 roku zaczał sie slizgac na połbiegach B i D  co zwłaszcza widac pod obciazeniem nie daje sobie rady slizga sie i staje w miejscu na polbiegach A i C jedzie i ciagnie normalnie i pracuje do tej pory. 
      Tarczki dynaschift zostały wymienione i nie dało to zadnego rezultatu.
      Elektrozawory do dynaschift tez były wymienione na nowe i tez nie pomogło. Traktor po odlaczeniu pradu na elektrozawory podobno powinien pozostac na polbiegu D ale pozostaje na połbiegu A.
      Komputer został przerobiony na przekazniki i tez nie pomogło.
      Moze ktos miał lub domysla sie co za usterka nastapilą ze traktor slizga się na połbiegu B i D lub poleca dobrego mechanika (jestem z lubuskiego) z gory dziekuję
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.