Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
RobertN

Remont półosi resorowanych

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Remont
RobertN    0

Wyrobiły mi się w zetorze 7211 półosie(wczasie jazdy koła same szybko,lekko skręcają-drżą). Ile kosztuje naprawa, chodzi i zmiane tulejek i reszty co należy. Dużo roboty? A i jeszcze jedno: od dość dawna nie działały resory, jaka może być przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miko    0

Koszt remontu w 7711 to z robocizna w moim rejonie 1000 zł. U mnie słabo chodziły resory bo jak wyrywalem pień to przód poszedł do góry i upadł mocno na ziemię, przez co popękały sprężyny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    179

Hej posiadam resor który mi do 5211 nie pasował. Był za duży. Pewnie do większych takich jak twój 7211. Mógłbym odsprzedać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

RobertN    0

Jak rozbiore to będe widział czy to resor.

miko a czemu tak drogo?Powiedz dokłedniej co wymieniałeś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miko    0

Podobno koszt częsci do tego remontu to wydatek ok.700 złotych. Robocizna to u mnie będzie praktycznie za darmo bo mechanik to jest mój dobry znajomy (podałem tysiąc z robocizną, samemu na pewno bedzie conajmniej 200 złotych taniej). Ja remontuje dopiero na zimę, ale może u ciebie elementy nie są tak zużyte jak u mnie, i koszt będzie znacznie mniejszy. A co do części to nie mam wogóle głowy do tego, więc ci nie powiem co trzeba zrobić :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romanik99    2
Jak rozbiore to będe widział czy to resor.

miko a czemu tak drogo?Powiedz dokłedniej co wymieniałeś

 

takie same objawy mialem w mojej 60-tce a tam nie ma takich wygód jak resor, problemem bykla sama belka, a w zasadzie jej mocowanie, wyrobił się ten sworzeń oraz tulejki, prowadnica w samej belce tez nie byla 1 jakości, ale tego już nie robiliśmy, bo trzeba by bylo rozkręcać wszystko i przetaczać, bądź rozwiercać belkę, i stulejować ją żeby pasowała na zero do nowego bolca, a nie bylo czasu, problem w sumie ustał, a wczesniej to sie ne dalo jechać na 5 na pelnym gazie, czasami jechało sie w miare, ale wpadl w jakąś nierówność na asfalcie i znowu. najlepiej to sprawdzisz moim zdaniem podnosząc ciągnik za przedni zaczep do góry i poruszać belke do przodu i do tyłu i zobaczysz czy ma luzy. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ROBERTO0808
      witam ukrecil mi sie walek atakujacy zaraz za frezem agroma kalisz spszedaje z kolem i kosztuje 2450 moze ktos to robil i od czego moglo sie ukrecic
    • Przez Paula87
      Witam, mam pytanie czy olej avia special hdc 10w nadaje się do ciągnika Zator 5011?
      Ewentualnie jaki polecacie na zimę?
    • Przez olo1104
      Witam, pomuzcie!doslownie kapie z tej rurki między filtrami oleju,w zetorku 5245,cięzko nie pracuje,z początku nie moglem ustawic tych kubków olejowych bo pod nimi pojawial się olej teraz z tego odpowietrznika ,nie radze,co jest?
    • Przez samsung335
      Witam wszystkich mam problem z olejeniem w zetorze 5211 wygania mi olej, a dokładniej wyciek znajduję się zaraz pod korkiem wlewu oleju i cały czas mi pali się olejenie, ale ciśnienie oleju na wskaźniku jest maksymalne olej cieknie jeszcze przez czujnik oleju co może być przyczyną wycieku?
    • Przez tedi2
      co o nim sadzicie dane techniczne opinie wszystko o modelu
×