Skocz do zawartości
crvx40

ursus 1014

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus

crvx40    7

Witam! Prosze o pomoc moja setka nie moze obrocic pluga na rozgrzanym oleju tzn obraca ale obroty silnika musza byc w granicach 2000tys. Na zimnym oleju obraca przy 800obr/min bez problemu a jak tylko sie zagrzeje to juz pozamiatane. W czym moze tkwic problem? Prosze o jakies sugestie bo nie wiem czego sie czepic. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Wiadomość z agroFakt.pl


Kameleont25    75

Jeśli podnosi pług bez problemu a ma problem z jego obróceniem to też bym szukał przyczyny w rozdzielaczu.

Edytowano przez Kameleont25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

crvx40    7

Bede musial chyba nowy rozdzielacz zalozyc i moze pomoze a podnosic podnosi bez problemu na troche wiekszych obrotach jak na zimnym ale nie ma problemu z podniesieniem

Edytowano przez crvx40

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Senator    44

Ja przed rozbieraniem podnośnika sprawdziłbym ciśnienie jakie daje pompa. Powinno być około 160 atm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



sumada    6

Masz kolego padnięty rozdzielacz,taką samą sytuację przerabiałem dwa dni temu.Po wymianie rozdzielacza wszystko wróciło do normy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


crvx40    7

Panowie wymienilem rozdzielacz kupilem nowy i mam jeszcze wiekszy problem. Po zlozeniu wszystko bylo ok podnosil opuszczal a plug trzymal bez opadania. Pojechalem w pole orac objechalem 3razy za 4 razem podnosnik sam podniosl mi plug i nie chce opuscic. Co mu moze byc? Prosze o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


gucik131    7

u mnie tego nie ma ale w większości ciężkich ursusów jest taki zawór z pokrętłem za siedzeniem który się dokręca aby ramiona zostały w górze, może go po pościć a jak nie pomoże to możesz go lekko młotkiem potraktować.

P.S szukaj na forum wydaje mi się iż taki temat już był. pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

crvx40    7

nie wymienialem oleju. ale nawet gdybym wymienil to musze wymyc tylny most i skrzynie zeby wlac nowy a to jest nie realne jak dla mnie bo spuscic stary i zalac nwy to zaden problem,

 

gucik u mnie ten zawor jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

gucik131    7

to musiało ci cięgiel-ko spaść. ewentualnie spróbuj poruszać to wajchą mieszane siłowe i jakieś tam jeszcze dwie pozycję może puści.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Odkręć śrubę przelotową tą gdzie jest zlew oleju z siłownika, włóż kawałek pręta i popchnij powinien opuścić, tylko jak masz pług u góry to ostrożnie żeby Cię gdzieś nie przy gniótł jak zacznie opadać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

PRZEMOxD11    10

u mnie w 904 opadał bardzo powoli a był założony gruber dość ciężki, za siedzeniem odkręciłem tą gałkę troche i zaczął opuszczać się normalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

crvx40    7

gucik ciegielko nie spadlo bo juz podnosnik zdjalem zawor za siedzeniem mam odkrecony. Rozdzielacz wyjalem i pojdzie chyba na reklamacje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

crvx40    7

Przedmuchalismy rozdzielacz wymienilem filtr oleju podnosnika i jest ok a to ze nie chcial opuscic to byla wina tego zaworu za siedzeniem zacial sie ale stuknalem w niego i jest ok. Temat uwazam za zamkniety. Dziekuje wszystkim za podpowiedzi i sugestie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

szyszka    5

Witam! Prosze o pomoc moja setka nie moze obrocic pluga na rozgrzanym oleju tzn obraca ale obroty silnika musza byc w granicach 2000tys. Na zimnym oleju obraca przy 800obr/min bez problemu a jak tylko sie zagrzeje to juz pozamiatane. W czym moze tkwic problem? Prosze o jakies sugestie bo nie wiem czego sie czepic. Pozdrawiam

sprobuj niepodnosic do samej gory . i wtedy obracaj. u mnie w ten sposob chodzi, i obraca bardzo ladnie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez ben73
      Witam czy ktoś posiada ursusa c-385a z agregatem talerzowym 2,7m z hydropakiem lub 3,0m  i jak daje sobie radę. Ja mam 3,4,5 klasę ziemi.
    • Przez arassso
      Co sadzicie o cięzkich ursusach 4 garowychtypu 385 902 912 itd . ja mam 385 i jestem zdowolony przydałby sie naped ale i bez tego bardzo dobrze sie sprawuje co wy o nich sadzicie??
    • Przez lajkzxc
      Witam. Ostatnim czasem zauważyłem że ursus 1634 stracił ,że tak powiem trochę na werwie. Iść idzie ale jednak to to nie co było wcześniej.  Trochę bardziej mułowaty sie zrobił. Podłączyłem  manometr aby sprawdzić ciśnienie doładowania i na postoju po dobrej przygazówce wskazówka ledwie się bujnie. Próbowałem puścić go na drogę, trójka i but to tak przy rozpędzaniu do 0,2,   może 0,3 bara wskazówka podskoczyła.    Jako takiego dymienia nie obserwuję, z odpalaniem zero problemu.   Co to może być?   Turbo,  Korektor dawki? Odłączałem korektor dawki, ten wężyk to brak zmian.  NIe chce bez potrzeby zmieniać turbiny jezeli jest ok.   Pozdrawiam i prosze o opinie. Jakie ciśnienia uzyskujecie w swoich szóstkach?
    • Przez Wojtek
      ile wam palą te ursusy na mtg i na ile godzin pracy ciezkiej lub lekkiej starcza pełen gorny zbiornik
      jak bym nie kombinował czy jezdząc na obrotach 1500-1700 w orce czyw innych pracach czy obrotach 2100-2400 zawsze mi gasnie ciagnik z braku paliwa po około 7 godzinach,( mam 1224, pzrez kilka dni chodziła w turbo ale sie zatarła i znowu jest bez turbo, pompa jest spowrotem zmieniona od bez turbo)
×