Skocz do zawartości
wisniak222

podnośnik renault 120.14

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
wisniak222    1

Witam

Zamierzam kupić ciągnik renault 120 14 z 90r. oglądałem taki wszystko pięknie tylko gdy zapieliśmy plug i uniosłem go do góry to cały czas go podrygiwało a jak zgasiłem ciągnik to w 20 sekund opad. Mysle że to może być rozdzielacz albo uszczelniacze na podnośniku. wiecie jaki jest tego koszt???? może ktos robil coś podobnego???? No i jeszcze jak jechałem i pociągnąlem lekko za wajchę od biegów to biegi wyskakiwały i jak zaciągnąlem sprzęglo ręczne to skrzypiało< myśle że to lozysko oporowe> ale to aż cchyba nie jest taka tragedia. No i jak jechałem po szosie na maksa to skrzynia wyła czy to normalne zachowanie ?????? Z góry dzięki wszystkim :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawuch    0

no hej jesli chcesz znac moja opinie to zastanów sie zanim takie cos kupisz bo nie sztuka kupic taki ciagnik l ładowac kase od razu po zakupie to nie nowe wiadomo to juz swoje zrobiło ale ja uwazam ze poszukaj cos lepszego bo to co piszesz to ci powiem to nic dobrego nie wrózy tylko skarbonke takie moje zdanie :lol: a jaka cena ma byc na niego co???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi83    0

Moim zdaniem to wszystko zalezy od ceny a ze cos tam puka ciagnik który ma 9000 tys mth to on juz swoje zrobił renowka jest bardzo latwa w naprawie do wszystkiego jest dojscie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wisniak222    1

ma nakręcone ''niby'' 8500mth. Znaczy ta skrzynia to chyba normalne, to praca skrzyni na dużej prędkości. No ale ten podnośnik, sam nie wiem. Koles chce za nią 29 brutto. Silnik ma chyba dobry bo w odmę nie wali chmury nie puszcza (a jeździ na czerwonej).Tylko jak ją odpalam, włączam zapłon kontrolki sie palą, rozrusznik zaczyna kręcic i wszystkie gasną a jak odpali no to już sie wtedy nia palą. troche to głupie bo jak odpalam zetora i jak odpali to kontolka od smarowania pali sie jeszcze przez jakieś 5 sekund, ale gdzies czytałem że renie tak mają. druga wadą jest to że popsuta ta wajcha od kierunków\krótkie długie\sygnał ale to może sie da skombinować od innego . no i do lekkich poprawek lakierniczych. czy moge włączyć przedni napęd podczas jazdy i skręcać?????? A tylnią blokadę moge podczas jazdy właczyć????

Myśle że ten podnośnik to nie aż taka kasa i samemu szłoby go zrobić, tylko gdzie dostane takie uszczelniacze???? A tak na marginesie to renia ma podnośnik w środku w skrzyni??? no a jak rozdzielacz to chyba da sie go zregenerować???? Prosze o opinie wszystkih którzy wiedzą coś na te tematy :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal2    0

U mnie podnośnik ma te same obiawy co piszesz,ale tylko jak jest olej jeszcze zimny.

Po kilkunastu minutach juz wszystko jest normalnie ,nie szarpie i nie opuszcza.

Niech troche dłuzej pochodzi reno to zobaczysz,taka moja rada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crystalzts    14

Wiśniak jak TY nie ogarnąłeś forszaja , to daj se spokuj z tą przykatowaną renią, za taką kase to kupisz zetora 6 i będzie git , taka moja rada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

nie ogarniałem forszaja i podejrzewam że i ty bys go nie ogarnął, i to tylko silnik ale to już przeszłość. No a chyba lepiej kupić taniej lekko uszkodzonego i go zrobić. No ale z niej zrezygnowalem. Kupiłem 113-14tx w eleganckim stanie (wizualnym) no i technicznym. Gdy ją prowadziłem i sie rozgrzała to na niskich obrotach silnika i jak stoje w miejscu nie mogę skręcić kołami, no i jeszcze zgubiła hamulce. Jak ostygła wszystko wróciło do normy. Co może być tego przyczyną??????? A te tercze hamulcowe są zalane olejem ?????? Jaki olej byście mi polecili do skrzyni????? Bo mam zetora 7211 i w nim mam hipol. No a myśle żeby do obu dolewać agrol-u bo wiadomo że jak jest akcja kukurydza to sie do wszystkiego podpina ciągniki, i czasami od sasiada sie coś pożyczy.....z góry dzięki :rolleyes: :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prolnik    1

Podobno od 1986 są już hamulce zanurzone w oleju. Na pewno w 110-14, lecz o rzadkim modelu (twoim 113-14) ciężko powiedzieć. Jest jeszcze większa szansa, jeśli masz z '87

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    4

Model 113.14 jest poprzednikiem 110 i 120.14 z tego co pamiętam były produkowane w pierwszej połowie lat 80-tych i miały hamulce suche podobnie jak następca 110.14 i 120.14, dopiero seria xxx.54 miała olejowe.


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

Poprawka 82r. to może cylinderki mi puszczają..... hamulce to musze troche pogrzebac bo na lewe koło nie ma wcale ..... A wiecie co z tym wspomaganiem?????? Jeszcze uchrznili skrzynie bo nie ma bagnetu do mierzenia poziomu oleju ;) ale jak oglądałem inne też 113-14 to były miarki......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renault    2

Witam posiadam reno 120.14 i muszę zdjąć pokrywę podnośnika

nie wiem jak się do tego zabrać czy muszę zdjąć kabinę a może wystarczy ją jakoś uchylić w którąś stronę. proszę o szybką odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysio55    2

ja też muszę założyć jakoś tą linkę od regulatora podnośnika do pokryw podnośnika tylko nie wiem jak się tam dostać ? :blink: proszę o pomoc bo podnośnik mi bardzo wolno opuszcza i trzeba to szybko zrobić !!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kpiotr    16

oo i ja ta linke bym zalozyl..tzn mam zalozona ale cos nie dziala


jedna miłość....jeden Bóg.....jeden cel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renatakw    3

W moim ciągniku miałem też problem z opuszczaniem.Gdy się olej rozgrzał rozdzielacz zacinał się ciągle ,ale z tego co piszą internauci-renówki tak mają .Od dwóch lat pozbyłem się problemu robiąc małą przeróbkę bez zdejmowania kabiny.Dla ciekawości moja Renia 85-14 chodzi w turze Mauilux i całą hydraulikę łącznie ze wspomaganiem obsługuje jedno sekcyjna rosyjska pompa 32 l/min

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karl    0

Wcale nie potrzeba ruszać kabiny by dostać się do rozdzielacza podnośnika, przynajmniej tak jest w Renault Ceres. Aby dostać się do rozdzielacza nalezy wymontować całkowicie fotel oraz odkręcić blache przykrywającą rozdzielacz i nie tylko. Wtedy mamy dostęp do rozdzielacza i można założyć tą linke lecz najpierw trzeba sprawdzić czy wogóle przekręcanie w inna pozycje tej cześci wywołuje polepszenie pracy podnośnika. Szczególnie należy zwrócić uwage na opuszacznie podnośnika ponieważ odpowiedzialna za to część w rozdzielaczu często się zużywa... wtedy pozostaje jedynie opcja wymiany rozdzielacza...

Miałem ten problem z opuszczaniem w swojej reni i wymieniłem rozdzielacz i wszystko działa ok :unsure:

Dodam że znalezienie dobrego rozdzielacza jest bardzo trudne... a koszt to około 1500 zł <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    504

rozdzielacz jest z prawej strony, przy kole,

ale ta linka jest zamontowana w tylnym moscie, jesli dobrze pamietam


Polska B

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

Witam, do tej dzwigienki mozna sie dostac jakims drutem z tylu za gniazdami pod zbiornikiem,ja tak sie dostalem ale u mnie zadnej zmiany nie robi byc moze w srodku cos zerwane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

Witam, do tej dzwigienki mozna sie dostac jakims drutem z tylu za gniazdami pod zbiornikiem,ja tak sie dostalem ale u mnie zadnej zmiany nie robi byc moze w srodku cos zerwane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karl    0

To może jak rozebierzesz i wymienisz spręzyne od tej dżwigienki i spowrotem złożysz to może to coś zminie a zacznie działać <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ksjan68    0

rolmet-plus w tucholi regeneruje takie rozdzielacze podnosnika polecam ich!tam zaciera sie tłoczek oni daja do chromu i jeszcze raz go obrabiaja.a jezeli chodzi o wyciągniecie rozdzielacza trzeba tylko leko kabine do gory podnies i go wyciagniecie do tylu ajezeli chodzi o cala pokrywe wraz ramionami to tak samo tylko kabine do gory na maxa!a jezeli chodzi o linke to tam zacina sie ona w pancerzu i sie urywa bo jest za rzadko uzywana wolniej szybciej opuszczanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ozz    0

I ja mam problem z opuszczaniem, więc pytanie do ksjan68 jaki jest orientacyjny koszt regeneracji i jak długo czekałeś na rozdzielacz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ksjan68    0

koszt ok 500zl czekalem 2 tygodnie bo za pierwszym razem go nie zrobili!ale za 2 chyba doszli do ładu a co tam chodzi i go zrobili!oni tez czekaja bo dawaja suwaki i inne czesci do chromu!tel 507 029 081 rolmet plus tuchola mozesz go im wysłac albo zawiesc!nowy rozdzielacz 3tys do 6tys a z uzywanym to nie wiesz co kupisz ja tez kupilem i to samo ma ze nie opuszcza 1000zl dałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas17d    0

też musiałem odkręcić pokrywe bo z pod tej dzwigienki wyciekalo i trze było oring wymienić. Mysisz na początku odkręcic kabine z tyłu i wszystkie ciegła które ida do kabiny (hamulec reczny, ciegła od podnośnika itp ) później lewarkiem z tyłu podnies jakies 15cm do góry, od pokrywy wszystko podkręcaj i i powoli pokrywe powinneś wyjąś z lewej strony kabiny. u mnie przy dzwigience też nie ma linki ale jakos tam da sie rękę wepchnąć i wyregulować.

Sory za błędy ;)

 

A jest może jakas regulacja żeby podnośnik szybciej podnosił?? <_<

Edytowano przez lukas17d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez waszkalipiec
      Witam mam zamiar kupić ciągnik renault tx 113.13 ma on uszkodzone sprzęgło jest miękkie i łatwo się wciska.Biegi górne wchodzą z trudem natomiast dolne nie wchodzą.Co może być tego przyczyną.Jakie są tego koszty i czy 11000 mtg to dużo na taki ciągnik.
    • Przez leszek1981
      Witam . Posiadam renie 15554 , skrzynia tractoshift ,sprzęgło szarpie w obu kierunkach jazdy .Elektrozawory  działają lecz potencjometr sprzęgła  lub komputer zle nim steruje to znaczy ; 
      przy wciśniętym pedale cofnie zawór proporcjonalny (rozłonczy sprzęgło) .lecz gdy puszczamy pedał to wbija cewka zawór bez stopniowego włączenia. Ma tak od zakupu (rok) macie jakiś pomysł czy szukać dobrego fachowca z komputerem .ZAMOŚĆ.
    • Przez Michal8146
      Witam. Posiadam ciągnik Renault 95.14 który nie chce odpalić. A więc od początku...traktor został wstawiony po normalnej pracy do garażu i po 2 dniach nie odpalił, świeca grzeje rozrusznik kręci i nic więc zmieniłem filtr paliwa nie pomogło. Podczas kręcenia nie pojawia sie dym. Dodam że z plaka też nie startuje. Czy ktoś ma jakieś pomysły ? Z góry dziękuję
    • Przez Janszymon1
      Witam, 
      Chciałbym sie dowiedzieć gdzie w Renault Ergos 95 znajduje się zbiorniczek na płyn hamulcowy?
      Gdzie i jak odpowietrzyć hamulce w Ergos 95?
    • Przez mad
      Witam , może ktoś posiada informacje jaki jest stosunek obrotów womu do przebytej drogi w 103.54(R7822) ze skrzynią 16x16.
      Korzystając z okazji, żeby wymienić uszczelniacze na dolnym wałku ramion Tuz'a koniczne jest ściągnięcie plecaka czy jest możliwość wymiany z zewnątrz?
×