Skocz do zawartości
makutra30

john 6430 problem z uruchomieniem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
makutra30    0

witam mam powazny problem z moim jd 6430 po skonczonej robocie postawilem ciagnik i na drugi dzien nie moglem go zapalic sprawdzilem paliwo filtry odpowietrzylem paliwo na wtryski podaje pompa normalnie a ciagnik nie chce zapalic co to moze byc jak ktos wie prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
New1    16

Na poczatek sprawdz wszystkie bezpieczniki byc moze poszedl od pompy ja tak mialem w Case i nie chcial odpalic i powiedz czy kopci jak kreci ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vojt4s    3

po przekreceniu kluczyka powinno byc słychac dzwiek pompki paliwa jesli go nie slychac to bezpiecznik poszedł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

makutra30    0

po przekreceniu kluczyka slychac dzwiek pompki wiec paliwo podaje rozrusznik kreci dobrze ladowalem akumulator na poczatku troche jakby lapal i puszczal dymka a teraz to nic nie dymi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    492

Jeśli wszystko sprawdziłeś tak jak piszesz pozostaje zadzwonić do serwisu. Ciagnik ma pełno elektroniki więc sam raczejnic nie znajdziesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    10

To jest ComonReil?Jeśli nie to odpowietrz porządnie układ, włącz rozruch i jednocześnie popuść gwint na zasilaniu wtryskiwacza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

A ja się spytam, od kiedy samemu się grzebie i odpowietrza Common Rail? ;)

Tego lepiej nie ruszać bez serwisu, poza tym jeżeli jest elektryczna pompka zasilająca to układ sam się powinien odpowietrzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kipper    1

U mnie tak bylo jak czujnik zaworu poszedl. Trzeba wyjac czujnik zapalic a jak zapali to czujnik wlozyc i dziala O.o dziwne ale prawdziwe :) tylko ze u mnie bylo to raz wymieniane to wiedzielismy ktory czujnik wyjac :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez MarekZulawy
      witam. chcialem spytac jak zwiekszyc moc w ciagnikach johne deere? interesuja mnie 6 cylindrowe serii 6030. ponadto ile tej mocy bezpiecznie mozna dodac, ile bedzie to kosztowało, czy nie koliduje z gwarancja i czy trzeba do tego mocniejszej skrzyni bbiegów?
    • Przez dexter00
      Witam. Posiadam elektrozawory i mam problem w 2 parami wyjść hydraulicznych dokładniej to podłączone przewody wyskakuja. Kiedy bez przewodów poruszam przyciskami  otwierającymi zawory widzę że gniazda są wypychane co zapewne sprawia że przewody wyskakują, Nawet gdy uruchamiam 1 gniazdo to wypycha też to z drugiej pary. 3 para działa ok.Proszę o pomoc
    • Przez JohnDeere6610
      Witam. Potrzebuje informacji na temat błędu DSM 523533.10(widocznego na zdjęciu). Problem w tym że ciągnik po właczeniu świateł załącza zapłon bez przekręconego kluczyka, załącząją się zegary i CommandCenter, dodatkowo nie ma świateł krótkich, tylko długie(przełączając krótkie/długie nic się nie zmienia, cały czas pokazuje niebieską kontrolke na zegarach).
      Polska instrukcja tłumaczy to jako: 
      Układ elektryczny
      Zablokowany przycisk na module przełączającym.
      Czy spotkał się ktoś z podobnym problemem, lub jest w stanie pomóc ?
       
       

    • Przez Kamil1804
      Witam. Od nie dawna jestem posiadaczem John Deere 6320 premium 2004 roku . Po odpaleniu i przejechaniu kilku metrów zapalają się kontrolki nr 8 i 3 po czym gasną . Nie mija chwila i zapala i zapala się kontrolka nr 2 . Ciągnik pracuje normalnie hydraulika tez . Olej i filtry wymieniłem , ikonki zapalają się po każdym odpaleniu . Może ktoś miał podobny problem ? Pozdrawiam .

    • Przez TheZielonyJohny
      Witam serdecznie. 
       
      Mam mały problem z zakupionym używanym JD 6930 premium. 
       
      Problem polega na tym, że po puszczeniu pedału hamulca słychać strzał w przedniej osi TLS. 
      Podejrzewam, iż wynika to z faktu załączania przedniego napędu podczas hamowania, a następnie jego wyłączanie po puszczeniu hamulca. Więc może to być kwestia różnicy prędkości pomiędzy przednią osią a tylną. 
      Dodam, że po zahamowania tylko jednym hamulcem ( nie ważne czy lewy czy prawy) nie zanotowałem ani razu takiego uderzenia. 
       
      Opony na ciągniku : 
      Przód 540/65 R28 - nowe 100 % protektora
      Tył 650/65 R38 - ok. 20% protektora
       
      Przednia oś zalana olejem Spirax. 
       
      Zastanawiam się czy te opony mogą razem ze sobą współpracować. 
      Sama oś TLS chodzi perfekcyjnie, nie jest jeszcze wybita. 
       
      W instrukcji spotkałem się tylko ze wzorem na procentowe wyprzedzenie w prędkości pomiędzy przodem  a tyłem. Nie ma jednak podane jakie konkretne rozmiary opon mogą ze sobą współgrać bądź też nie. 
       
      Jakieś sugestie, doświadczenia, podobne problemy ? Z góry dziękuję  
×