akaku

Nagrywanie filmów

Polecane posty

akaku    75

Witam. Myslę, że większość z nas nagrywa filmiki na yt o tematyce folniczej. W tym temacie chcę abyście podzielili sie swoim doświadczeniami, poradami lub uwagami co do nagrywania filmów. Napiszcie czym nagrywacie, czy uzywacie statywów? Po nagraniu filmu w jakim programie obrabiacie go? Pozdrawiam


Case <3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KarolT25    40

Nagrywam aparatem firmy Olympus FE 340,używam statywu firma nie znana tylko model-TRI-05,filmy obrabiam w programie Ulead Video Studio 10 Plus.Materiały najlepiej kręcić żeby nie trzęsło aparatem/kamerą i nie długie tyle z mojej strony ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość murtek   
Gość murtek

A czy ktoś ma do czynienia z kamerą JVC GZ-MS215BEU lub MS150 ? Mam zamiar kupić którąś w najbliższych dniach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akaku    75

Ja nagrywam aparatem Canon PowerShot A460 5.0 Mega Pixels , 4x Optical Zoom ;) Często wykorzystuje statyw stołowy, myślę nad kupnem wysokiego statywu. Do obróbki filmów próbowalem różnych programów, lecz nie trafiłem w takiego co by mi przypasował


Case <3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mathieu92    115

Ja nagrywam Canonem sx110is. W moim profilu jest link do konta na YT więc możecie ocenić jakość. Ja ją oceniam na 3+

Jak wiecie apetyt rośnie w miarę jedzenia, kupując teraz aparat na pewno brałbym coś z HD. Zoom optyczny to bardzo przydatna sprawa, możecie robić film obiektom z dużej odległości ale im bardziej zbliżycie tym bardziej widać najmniejszy ruch ręką więc statyw to bardzo przydatna sprawa. Ja mam taki jeszcze NRDowski po wujku ale muszę kupić coś bardziej poręcznego :)


Sympatyczny facet z okolic Lublina który za wszelką cenę postanowił prowadzić gospodarstwo rolne i je rozwijać pomimo przeciwności losu oraz skromnego dobytku który odziedziczył :)

 

Zapraszam do mojej galerii którą ostatnio niestety zaniedbałem przez nawał pracy w gospodarstwie oraz poza nim ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agrolublin    29

Chcę odświeżyć temat.Czy lepiej kupić Canona albo Sony chodzi o aparat cyfrowy za ok 700-800zl czy lepiej AEE S71 lub go pro hero.Który sprzęt wybrać.Chodzi mi głównie o dobra jakość filmów w fullhd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Nismo
      Witam,na pewno każdy to interesuje się rolnictwem nie raz oglądał na YouTube filmy o rolnictwie kręcone przez ludzi z pasją.Jakich  youtuberów lubicie oglądać?kogo subskrybujecie?na kogo filmy czekacie z niecierpliwością?
      Może zacznę od swojej osoby, bardzo lubię oglądać filmy: Pikus2182 i Vendt936 
       
      Temat ciekawy więc może warto wdrążyć go bardziej
    • Przez Friedrich
      Cześć,
      Mam dla Was szybkie pytanie, a mianowicie - które z poniższych zdjęć lepiej waszym zdaniem lepiej przedstawia ten produkt (nie jest on taki sam, ale nie chodzi o niego)? Poniżej link do ankiety Google oraz zdjęcia w wyższej rozdzielczości.
      https://goo.gl/forms/86mJxNf4PdCzEKe93
      Z góry Dziękuję za głosy, jest to dla mnie ważne.

    • Przez Krycho533
      Zapraszam do oglądania  
    • Przez oki39
      Skoro forum o fotach to i trzeba jakis poradnik zrobic.
      Piszcie swoje uwagi jak robic foty i wasze wlasne sprawdzone pomysly.
       
      Wiedz ja zaczne.
      1. Odpowiednia jasnosc foty
      2. Odpowiednia barwa kolorow czyli kolory jaskrawe, matowe itd.
      3. Fotografowany przedmiot. Jasli robimy fote powiedzmy na tapete to nie moze byc uciety jeden bok maszyny. Najlepiej jest jesli dana zecz znajduje sie cetralnie w srodku foty. Jesli maszyna ma byc uciete to dobrze bedzie jesli untiemy ja z obu stron mniej wiecej tyle samo.
      4. Tlo czyli wszystko przed i za fotografowanym przedmiotem. Osobiscie nie lubie gdy na focie znajduja sie krzaki, miedze, rowy itd. oszpeca fote. Zabudowania tak samo, nie na tle kazdego garazu da rade zrobic fote.
      5. Odpowiednie ustawienie maszyny. Np dzrzwi albo obydwie strony otwarte albo obydwie zamkniete.
      6.Ważne jest też światło. Słońce nie może wpadać bezpośrednio w kadr ani nie powinno się odbijać aby nie zmieniały ISO w aparatach cyfrowych. @quercus
       
      Narazie to tyle. Czekam na instrukcje innych. Piszcie w pkt. to bede edytowal pierwszy post i zrobi sie instrukcje z udzialem wszystkich. :huh:
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj